Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednou
05. 08. 2006
27
9
6922
Autor
Sunmoon
Přijde den, který po nás nebude chtít, abychom se rozloučili?
A my?
...Rozloučíme se.
Ze zvyku.
9 názorů
barierinka
20. 08. 2008nonamebeast
14. 05. 2007
Moncheri a martinez...
velké díky...je to tak starý...že mě udivuje, že to pořád někdo čte a dokonce se to líbí...Dík! :o)
nojo, MazLenko...jenže zvyk je zvyk, ten moc neovládneš...teda aspoň já moc ne..:o)
Teplovodni_potrubi
30. 05. 2005Teplovodni_potrubi
30. 05. 2005Nicollette
06. 04. 2005Barbar_Cohen
18. 01. 2005
Barbar_Cohen: inspiroval mě k tomu ten, kdo mě ke čtení pana Pratchetta přivedl...a jinak...miluju Bábi Zlopočasnou...tohle možná je trošku do jejího stylu...ale uvědomila jsem si to až teď, kdyžs na to upozornil..:o)
díky moc za tip..:o)
Přijde den, který po nás nebude chtít, abychom děkovali…
A my?
…Poděkujeme.
Ze zvyku.
hezká variace...ale není tohle ten případ...neznám Tě dostatčeně na to, abyhc neděkovala...ale koho vlastně ano? Děkovat nic nestojí...:o)
jej...ale tady není za co...tady jsem právě měla děkovat já a tak jsem již učinila..:o)
fizi: klid...opravdu jsem v pořádku...neboj se o mě...:o) :* děkuju že tu pro mě jsi...
(v)anilinová: děkuju trnko za uznání...co 25? Sejdem se v Ohrobci? :o)
Větruše: To je pravda...ale někdy je ten zvyk to jediný co nás poutá...a co když chceme být "připoutáni"...ne, neříkám, že to tak je zrovna v tomhle mém případě...:o)
(v)anilinová
20. 12. 2004PS: Jasan - Ohrobec je tradice :)
(v)anilinová
20. 12. 2004
jasan...a knedlíčková polífka a marmeládový trojhránky...a tajně venčit psi s cigárem...bez toho to nejde... o)))
(v)anilinová
20. 12. 2004
Ze zvyku, hmmm
zvyk je železná košile a při tom vlastně neexistuje- nad vším je svobodná vůle k rozhodnutí
(v)anilinová
16. 12. 2004Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004
Pišta_Hufnágl: eh...tak Tebe jsem tu nečekala a ještě skoro s aplausem...cením si toho...děkuji..:o)
Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004
jak říkám...jsem ráda, že se to líbí...a že jsi to ocenil. A že jsi trouba jsem nikdy neřekla, jen to, že Tvoje kritiky někdy příliš přehání..:o))
A ne že bych o to nějak bojovala,ale ten avizovaný t* jsi asi z toho vzrušení, že píšeš něco kladného právě mně, zapomněl..:o))
Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004
Protože mám pocit, že nám se to nikdy nemůže stát- ještě se to nikdy nestalo a vždycky jsme spolu moc krátce....., mě moc neoslovilo....... :-)
Zbora: díky...
Milly: trošinku to souvisí s mým starším dílem "Loučení"...protože mám lehký pocit, že jsi to ne úplně pochopila...upřesňuji tímto..:o)
Mila_cik + alternativ: děkuji
StvN: Nikdy? S nikým? Za žádných okolností?