a já chci peklo a připalovat pod kotly!
Tak už vim, co je eschatolog, ale že by mě to přinutilo dívat se na tohle dílko aspoň trochu pozitivně, to fakt ne... Ale jedno se Ti musí nechat - fakt jsi to napsal tak, aby se to nedalo jen tak prolétnout...
Zbora: teď nevim, jestli víš, že to proti zbrojení neni a nebo víš a žertuješ:))
Crae: Sexy chlapy existujou???
ne..proto jsem tu já:-)))
oddechl jsem si....
...já myslel, že se mi narodila konkurence...
:o))
ale sympatickej jsi, to zase jo, možná mrknu, jestli máš někde něco, co mě obměkčí i bez avízek :o))
Ale až jindy, se mi chce spát...
dobrou
jestli mám někdo něco?
63 děl, hlásím hrdě:)))
si vyber
Jasně že vim...neni proti zbrojení, ale manifest za práva kořenové zeleniny :o)
:)vole)))
já tě odstřelím brokolící
i s kořeny:))
Líbí se mi jak jsi citlivý a mírumilovný :o) a taky to, že všude, kam můžeš, cpeš slovo pozorovat. Máš na něj nějakou speciální úchylku? Zajímá mě to :o))
to jsem celej já:)))
žádná úchylka! Výchylka tomu říkejme.. zní líp
jsem doute, šmírák, voayereoruaijfp sakra já nevim, jak se to píše...:(
a Zbora je co? Jako zbor ze shora je Zbora?:)))
Jó ty si parkový vočko. To chápu. Když to někdo nemá doma, hledá to na ulici :o)
Zbora je z nepálštiny - volně přeloženo - ten co píše nesrovnatelně lepší básně než všichni ostatní, včetně pozorovatele, ale nikdo není sto postihnout neuvěřitelnou hloubku jeho skvostných, bohu se rovnajících myšlenek, kolikrát ani on sám.
hehe.... jako myšlenkově, jooo... růžová nee.... ale jak si tak nějak to čtu podruhé, tak je to hlubší, než bych si myslela..... nojono.... hezká pointa... :-))
ježíši, tak ty jsi teplej? a vchlapec k tomu? to já už s tebou nemluvím, ale je to tak ujetý, že si musím tipnout za ten konec:-))
:o)))
mně se to nelíbilo, ale líbilo se mi to pod tím....teda ty pokecy jsou krutý....no ale tak nějak jsem si to přečetla znovu a tipa nedám, ale ono to nebude ouplně blbý, něco tomu chybí asi, ale jinak je to docela fajn.....nevím, možná až si to přečtu ještě jednou, usoudím, že je to geniální dílo, sklopím oči, uši a půjdu se růžově zahrabat...:o))
zatím
skoro jo.....))))..ještě kousek....
květinka, abyss: růžová je nejlepší!!!!
:)))
Crae: a je to venku... jsem teplej. Ale jestli vypadáš jako chlap, tak hlavu věšet nemusíš:)))
romi: jsem autor, který kvalitu staví na pokecech pod dílem:))))
Budu rád, když si to přečteš ještě jednou
dík:)
papouch: Vespě a vojáčkovi jsem odpověděl:)))
já jen mám pocit, že to úplně nepochopily
nebo nepíšu pochopitelně
áááále já jsem byl línej klofat písmenka o svém vlastním názoru, tak jsem se jen podle svezl :-)
houby z voctem...... dudlík plínky a vzhůru na motýlky... :-))
rampouch: černý pasažér jseš! :)))
koudelná květinka: blbost.... sunar na ex a dolů na opice... :))
a taky: u tý básničky předtim bych tu růžovou pochopila,ale proč tady?
:-)sorry ale fakt tu barvu nemám ráda:-))
protože píšu o ráji
a v ráji je všechno růžové
že se mi sešly dvě růžový díla je náhoda, ta báseň je dva měsíce stará a tohle několikadenní
jestli si mám představit ráj biblickej(ten po smrti) tak v jinejch barvách...:)
ten můj je ovlivněnej tím, že ráj nechci - je to blbost:))
budeš rád, když si to přečtu ještě jednou a usoudím...? :o))
nene, avízkem mě neobměkčíš, možná zas příště :o))
zatím
...vy holky se rády necháváte dobývat....:))
když neobměkčím, tak neobměkčím
příště:))
Krásný epos proti zbrojení :o)
jako chlap? ale jooo...jako děsně sexy chlap..bereš???.-)))
inu po dlouhé době od tebe čtu něco, co má duši
:-)americká krása...
hele,ale jak může bejt v ráji revolver a jak se mohl on zastřelit když zmizela smrt?
budu si myslet že neumřel díky neexistující smrti:-))
:-((zase ta růžová!?
sicco: ó, děkuji:))
Morasten: Ono je to krátký, ale klade větší nároky na čtenáře... pozorně, pozorně číst:))
Smrt nezmizela, "Smrt se ztratila..." a Jeden jí našel. Chtěl jsem z počátku napsat, že našel minulost (revolver), která se znovu ozvala, ale když já chtěl, aby to celé vyšlo tak nějak přihloupě:))
Růžová a ráj jde krásně k sobě:))
Tohle je parafráze či co... na ráj. Já ráj nechci.
díky
:)
Taková hezky růžová. Závěr mi připomíná Americkou krásu... *
Americká krása je skvělej film... o trošku, ale opravdu jen o trošku lepší než to moje:))
dík
Pribeh stejne teplej a ubohej jako ta ruzova... Zaver nic moc, proste predpokladatelnej a ten sloh... Fiha, covece, ty bys mel vic psat, takhle je to skoro k neprecteni. :o)
Pribeh stejne teplej a ubohej jako ta ruzova... Zaver nic moc, proste predpokladatelnej a ten sloh... Fiha, covece, ty bys mel vic psat, takhle je to skoro k neprecteni. :o)
Pribeh stejne teplej a ubohej jako ta ruzova... Zaver nic moc, proste predpokladatelnej a ten sloh... Fiha, covece, ty bys mel vic psat, takhle je to skoro k neprecteni. :o)
vespo, počkej až tě potkám... já ti dám sloh, já ti dám teplej!
:)))
ještě nevim, co si o tom myslet, napsal jsem to teď
Hlavne mě nezabíjej, ale řekla jsem ti pravdu... Budeš na sobě muset ještě hodně makat. :o) Ostatně já taky, tak nevim, co ti to tu vykládam. :o)
Ty jo, esli se mi to zase podaří odeslat třikrát tak si půjdu hodit mašli... ta mozzila se mi nějak sere :o)))
Je to hrozný a je to psaný z nouze.
Jak by řekl Štěpán:
Smaž to!
neni psaný z nouze, ale z dnešní radosti
Jak bych řekl já:
Nesmažu!
Heleď, už tě napadlo nejdřív něco nechat uležet, než to pověsíš na Písmáka? Ono to je často lepší. :o)
dělal jsem to tak, ale dnes se ucho utrhlo (viz. ty reklamní básně)
dělám to účelově
Jo tak... ty prostě toužíš po tom, abych se z tý růžový pozvracela. :o)))
Ale je to fakt děs :o)
ehmm...tak tohle je fakt ubohý...v podstatě mě zaujala jediná věta: " Jen se spokojeně pozorovali. " :o)
Hele, to myslíš vážně nebo jen zkoušíš, co Písmák snese? :o)
A co třeba ten odpad házet pod jinej nick jako já? Neotravuje to tolik stálé čtenáře...:o)
myšlenkově geniální dílo!!!!!!!
řekl by Štěpán
Neřekl...
Toho by se nedopustil.
Heleď, i za předpokladu, že to budu chápat jako recesi, tak je to hodně slabý.
vy jste ale! :)))
asi ještě svět neni připravený na mé revoluční myšlenky
Revoluční? Kde??? Ukaž! Tak se předveď, ne!!!
:o)
Čoveče, si víc k smíchu než já. :o) A to já jsem hodně moc. :o)
Jeden naJednou našel Jeden předmět.
Revoluční.
Super.
Skvělá pointa.
to byla sranda přece
holka, žes to zase nepochopila?
vy ženy.........
:)))))))
se jenom směju a rozesílám avíza
Já si s tebou Štěpáne snad i to pivo dám...
Já to pochopila, jen jsem použila asi jinej typ humoru než na kterej si zvyklej. :o)))
Vhlapče, žes to zase nepochopil?
vy chlapi.......
:o)))))))))
já chápu víc než se dá pochopit
a neřikej mi vhlapče nebo ti jednu chlapnu
jsem muž, viz. výše
:)))
Jasně, proto někdy vypadáš tak nechápavě, viď :o)
Eeee, blbej překlep... grrr... :o)))
Chtěla jsem říct: chlapče :o)
Heleď a kdo ti zas nakukal, že jsi muž???
Napsal Štěpán a ten má vždycky pravdu.
Tak už si přestaneš dělat srandu a dáš mi toho tipa?!
:))
končim, jsem znaven a zejtra píšu test
čus
Napsal Štěpán a ten má vždycky pravdu.
Tak už si přestaneš dělat srandu a dáš mi toho tipa?!
:))
končim, jsem znaven a zejtra píšu test
čus
Hahaha, Štěpán je jenom člověk a v tomhle tvrzení se teda pěkně sekl. :o)
Nedam tipa.... Eeee, dam, ael nikomu to neřikej. :o)
Užij si test. :o)
Pa
Sekl, jinak by věděl, že správný muž si vždy stojí za svým (a pivo nepije:))
A ty si taky stůj za svým a nedávej mi pořád tipy:))
co si o nás ostatní řeknou?