Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTáto, jseš prostě bezva
Autor
misicka
Dneska se mnou budeš muset teda zůstat přes noc v práci. Měla si mi dát vědět, že tě máma přiveze na víkend.
...asi jsi si tenkrát neuvědomil, že k tobě jezdím každej víkend. A co bych s tebou nemohla vydržet celou noc v hospodě.? Však už jsem přeci veliká. za měsíc mi bude 7.
Prosím tě někam si sedni. Já na tebe nemám teď čas. Je tu spousta lidí a já musim točit pivo.
Tak já si tu teda sednu na lavici...no možná, že se tu budu moct trochu i prospat, viď? Když tu budeme až do rána. Neměj starost,táto, mě kouř z cigaret nevadí.
Ahoj,Michalko. Tak jak se těšíš? Konečně na sebe budeme mít čas. Budeme blbnout, chodit se koupat, hrát tenis, golf a ukážeš mi to svoje karate. Tak se měj krásně a v sobotu ráno v 5 vyjíždíme.
Tati, kde je brácha? Coo? Proč nejede? Ty taky nejedeš? Jdi k čertu, táto. Tenkrát si moc dobře věděl, že nepojedeš, už když si mi volal, že se moc těšíš. Takže na dovču jen s babičkou.
Tak tady máš, Michalko, kasičku a pokaždé až pojedeš v neděli domů, tak ti tam dám nějaký korunky.
Děkuju, babičko.
Tati, kde jsou ty peníze? Že by si jednou poslal alimenty?...musím říct, že to bylo od tebe ubohý.