Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNé,
17. 12. 2004
8
0
8112
Autor
Voloďa
Né,
nezvnikl jsem v líhni talentů
svým básním já musel přidat něco navíc..
najít ty správná slova
i kdyby pod balvany těžkýma byly
nebo v hnoji křivolakém
Né,
já nikdy nedostal nic zadarmo
(nebo se slevou)
a poslal jsem nejedno avi
a nečekal pasívně jak někdo
kolik dostane za tu
(v jeho případě) slátaninu
s rukami po kapsách
Né,
já nikdy ani trošku nepřibrzdnu
na té dálnici z mámy ku slávě
ať jméno mé
bude se promítat na měsíc
(při špatném počasí
v kině)
Ano, ano, žádné vulgární provolávání a hvízdání, vždyť mne to i v té Opeře vždy rozruší- odkud se u nás, respektive u Vás- tak klidného národa takové zvyky vzaly?!
Každé dílo je závislé na marketingu- dobré jako špatné. A je to jen jeho zásluha, jak se to které dílo ujme.
alter__Nick
01. 02. 2005
Tebe by jich asi moc neobtěžovalo, Voloďo. Tobě by spíš přišel někdo rozbít rypák. (I když pochybuju, že za to vůbec komu stojíš). A omlouvám se za to výrazivo... jsem dnes poněkud napružen:-)
Kontakt na mně samořzejmě je, ale zatím si ho nechám pro sebe, chápej, nechci aby jste mě přespříliš obtěžovaly, chci si chránit své soukromí.
písmenková
16. 01. 2005
dismorphia: děkuju, konečně konstruktivní kritik, i když uznávám, že jsem toto dílo mohl napsat s větším tahem na tip, i když jsem ho jako moc tipované neplánoval.. je jenom oslavní a pozvánka, ale těm nad tebou to nemá cenu vysvětlovat.
Hned to opravím, protože máš trochu pravdu
dismorphia
12. 01. 2005
Teď mám toho dost...
Voloďo, možná jsem nevzdělaný hloupý valašský autor z "konce cesty" s malým počtem tipů, ale jedno vím "na beton": To jak se chováš ke svým oponentům přesahuje všechny meze, jsi takový maličký führer, který každému říká, co má dělat a jak. Opravdu se považuješ za tak geniálního autora? Nebo trpíš spíš nějakou psychickou poruchou a tvůj blud (že jsi dobrý autor) tě už zcela ovládl a pohltil. Měl by ses nad sebou zamyslet (což od tebe ani nečekám) nebo zůstaneš jen ty, tvé obrovské ego a Učedník sami.
Už se těším, co na tohle napíšeš.
P.S A je ti doufám jasné, že při tom veřejném čtení se budou lidé akorát válet smíchy po zemi.
P. P. S Stojíme pevně za linií vytyčenou Kristýnem_Pravdou a Silvitou.
Učedník_velkého_mistra
11. 01. 2005Kristýn_Pravda
11. 01. 2005dismorphia
11. 01. 2005
Voloďo, kdyby tam dole vlevo bylo nějaký políčkošit, tak bych ho v klidu zaškrkl, ale ono tam není, takže to shrneme jedním slovem: NÉ!!!!!!
:o) tak tohle je brutální,
myslim, že to s tou parodií už trochu přeháníš ...
Kristýn_Pravda
20. 12. 2004
tak se vy dve hrdličky do sebe zamilujte a jděte si číst míň talentované autory, nebo prostě jinam kde vás to oslovilo
krsytín: pokud jsem teda jedinný kdo ti na písmáku vadí, je lehký se mým básním vyhnout
Učedník: dik, ona je naštestí jen jeden ze tří co se ke mě chovají na písmáku neuctivě, držím ti palce, v boji s hloupým alkoholem.
Kristýn_Pravda
20. 12. 2004
krysínt: o kritiku jo, ale ty tu soudíš jakoby spíš mou osobu,
ále.. ani nemělo cenu zareagovat už to neudělam
Učedník_velkého_mistra
20. 12. 2004Kristýn_Pravda
20. 12. 2004
Voloďo. Bravo. Tahle bude důstojným závěrem našeho čtení. Rozdávat nic nebudu, leda ... teď mne napadlo lístečky s tvoji adresou tvé auorské stránky. Aby se ti ještě zvýšila návštěvnost a tipáž. Žíně, díky za nápad.
Učedník_velkého_mistra
19. 12. 2004
Učedník : si myslíš, že tvůj slovník každého nadchne co? víš vůbec o čem píšeš? no pochybuju....
a respekt ti nic neříká? Kristýn má stejný právo říct svůj názor jako ty...takže...mlčíme jo?
Učedník_velkého_mistra
19. 12. 2004
chi chi, to je legrační:-)))
(nebo je to vážně?) A stím čtením jako fakt? Asi se půjdu podívat:-)))*
Morphy je x-krát lepší než ty, ale ho šlechtí skromnost, což se u tebe říct nedá..
a já s Morphym souhlasím...
...však se podívej kolik máš tipu...že by to nebyl ten Voloda,co známe?
Clue, ještě jakoby naposled i pro tebe pomalejšího, když budou
ty vánoce tak ještě jednou zkusim vysvětlit.
-Nelíbilo se mi, že Morphy nazval me čtenáře zvířaty, to je všechno.
A co se tyká tipů, tak jak jsem psal, tady nejsou nejdůležitejší jako jindy. Je to báseň pozváneční a mírně oslavná, jak jsem uvedl. Krom toho, kdyby se mi svou horší tipáží nehodila do sbírky tak ji klidně smažu, jak už jsem to udělal se dvěma díly. A závěrem ti chci říct, ano jsem to já ten Voloďa, kterého narozdil od tebe všichni znají. Skromnost je vymluva chudých,.
Kristýn_Pravda
18. 12. 2004
Ach ano, jak se čistě objektivně zdá, konec světa se blíží: Čtenáři se mění ve zvířata a autoři ve voly.
ještě , že jsi nám tu nepřibzdnul, Voloďo ... :-))
to by bylo pak horší, než na louce se skotem ....
(teď jsem si teprve všimnul toho Karla Jarolíma....další dílek do skládanky .. :-) )
pozorovatel
17. 12. 2004
Už jsem se skoro lekl, že se v kavárně umělecky odhalíš.
K díku: :o))))))
děkuju za první tři kritiky, ale zapoměli ste na to zašktrtnout to políčko tak trochu vlevěji dole. Ale když mám dneska tu sváteční náladu tak nebudu na tipech tak bazirovat
chroust: každý skvělý autor kolem sebe udelá něco jak humbuk, protože se lidi zajímají o tu kvalitu
a není to škoda, že si to nepřečteš v Týnské sám??
já bych t tomu nikdy nesvolila....
tipa dlja těbja
pozorovatel
17. 12. 2004
Neboj se o tipy, začnou je trousit i s moudrostmi, jako stádo ovcí na horské louce bobky!
Tak Noe bude v pondělí číst tvoje dílo? Gratuluju, ale to bude mít jen poloviční vyznění, protože mnoho tvých děl získává na své 100%ní kvalitě jen když jsou v psané formě se všemi tvými gramatickými zvláštnostmi, výjimkami a originalitami, včetně prologů. Být tebou, tak zatlačím na Noeho, ať ta tvá díla vytiskne v originální podobě a při čtení rozdá obecenstvu. Jen tak se můžeš dočkati naprostého úspěchu. Bez toho mu to nepovoluj(nikoliv rozkaz, ale rada) :-)))
Kristýn_Pravda
17. 12. 2004
Morphy: nezáviď mi čenáře, nikdo tě nezná a nebuď neuctivý, sám jsi ovce nejnudnější po ktré ostatní ovce přešlapují
Žíně: no ale já už jsem mu to dovolil a nechce se mi to najdnou zakazovat..
dadik: díky, no já bych měl asi trošku tremu, nejsem na to zvyklí, až budu starší.
Kristýn_Pravda
17. 12. 2004
Krystín: musíš číst taky vyjadření pod dílem, jasně tam píšu, že u tohoto díla na tipech nebaziruju.
Ale děkuju za přání, snad to výde
Kristýn_Pravda
17. 12. 2004Vykradač_hrobů
17. 12. 2004
Vykradač: a proč, Noe je tady jedno z mála dobrých lidí (normálních) já mu to zakazovat určitě nebudu, a vůbec je to moje věc
Jenže tam žádné hvízdění a pokřikovanání nebude, tím by tratily vážnost mé vážné básně.
víš, Voloda....ja možná neumím psát jako ty, nemám žádnej fanclub jako ty, nejsem tak tipuchtivá (Dík Kristýne, vyjádřils to skvěle), a ani nemám žádný veřejný čtení, ale nemyslím si, že bych byla něco mín....a víš co jsem nedávno četla na jednom serveru: "Ti, jenž neumí psát, hlasitě mluví, jak je dílo skvělé, až nakonec své čtenáře přesvědčí" ....a to já nemám zapotřebí
Kristýn: .....vidíš, ten "talent" neumí odpovídat na "pravdu" = na špatný reakce.
Morphy: nezáviď mi čenáře, nikdo tě nezná a nebuď neuctivý, sám jsi ovce nejnudnější po ktré ostatní ovce přešlapují
co si o sobě vlastně myslíš??
clue: tak se podívej co morphy napsal o mích čtenářích a pak mluv, je k nim neuctivý a nazval je ovecmi!!
Naopak! Zde se vyskytují výhradně moudré bytosti ze kterých moudro prýští, jaks to vlastně
pochopil?
morphy: jdi mi k šípku, a příště urážej do ovcí své čtenáře (všechny zhruba 4)