Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo netušíš, uplakaná
Výběr: Fouckault, , vesuvanka, a2a2a, Print, KayTee
19. 12. 2004
20
0
9917
Autor
Pacer
Co tě to chytlo za nemoc,
že plakala jsi celou noc
a včera usměvavé tváře
tak hořce štkaly do polštáře
Jenže ty netušíš
že když v noci brečíš do polštáře
mám v něm ráno otisk tváře
Otisk tváře
šmouhu rtěnky
A oči, modré od pomněnky
koukám, že tě asi pročtu celého:) Škoda, že nemůžu taky potkat někoho, kdo takhle vnímá:(
Brečení do polštáře dobře znám....
A smích nad touhle diskusí....
A tudíž smíšené POCITY ....
WO CO KOMU GOU? kulioko smajlík
Mám za to, že jsem tuhle již četla, ale že bych zase nic nedodala? No, přijde mi milá, něžná, asi potěší toho, komu nebo o kom je, ale mě nějak nenadzvedla nebo prostě mi nepřijde moc zajímavá...
Rose, mne udivily taky |(výběry) a udivili (redaktoři), ale mají pravdu v tom, že si každý může vybrat, co se mu dnes líbí..
Hezké svátky:))
Káťo, dík za předvánoční návštěvu.Asi tvým V se to recyklovalo do výběru, to zas bude Zlý řvát:))
Nezabudko anglická, dík za návštěvu ( nemělo to být nic jiného než píšeš) za zbytek může publikum :))
Zly..ale no tak...nebruč se...je to lehounký, ale roztomilý..každý si občas potřebujeme odpočinout , ne?:-)
Montrealer
21. 12. 2004............ Pacer ...............
já bych mu ten tip dal, kdybych tohle četl jako první. jenže mu ho dát nemůžu teď, protože k takovímu ďílu musim naspat něco chitrího a to je dneska nad mý síly. čto ďélať ?
napsat něco blbýho a ten tip mu přece jen dát ! dyk je to Pacer ! někerý ména už u mě něco znamenaj ! já už se smřil s tim, že něco takovýho nikdá v životě nenapíšu. tak mám aspoň voblíbený autory. to se snad smí, ne ? máme nejen svobodu tisku (doufám), ale i svobodu čtení svobodnýho tisku.
svobodu uvažování jsme však měli dycky - pokud sme ty svý ouvahy neřikali lidem, co (z moci úřední nebo jiný) uvažovali jinak.
láska páska... tenhle hnus do Supervýtěru?
moc nemoc.. tváře do polštáře.. gurva.. ještě, že ses po cestě nekouknul do snáře mejby do breviáře
hovadství těch lidí, co tohle hodnotí jak hodnotí, je neuvěřitelné
Ve světle události mi nezbývá, než dílu udělit vyjímečný titul
SRAČKA TÝDNE
:)) ale no tak se nečil, píšeš a más rád něco jiného, to je v pořádku..
Trošku mne mrzí, žes nekoukal do diskuse, co si o tom myslím já
Ale jsem pyšný, že jsem jednou pakárnou dosáhl obou pólů toho významného serveru
Hezké ráno! :))
Zly: Nebuď tak zlý, o rýmované texty je už poměrně nouze a napsat takovýto technicky lehký, rytmický, plynulý umí málo kdo. A obsah ? Jistě jednoduchý, hravý, ale možná stejně hodnotný jako rádoby filosofické volné verše o lásce životem zklamaných dvacátníků. A dál je to v kategorii blbůstek. Proč by tato kategorie měla být zbavena výběrů. Problém je v tom, že velmi významná část čtenářů čte jen výběr. Pak by řada blbůstek, které potěší či pobaví, neměla dlouhou životnost. To je důvod mého výběru.
Jiří, díky za klidnou a vyrovnanou reakci, musím říct, že mne potěšila ještě víc, než výběr :)) Hezký den ti přeji!! :)
Pacer: mír, láska, kytky.. nejde o tuhle blbůstku, ať už si o ní myslím cokoliv. Překvapuje mě zubožení institutu výtěrů na hranici sebeparodie a nepřekvapuje mizerná úroveň práce redaktůrků.
a2a2a: O zrýmované texty je nouze... Aha. Takže když se nám dnes neurodily pomeranče, vyznamenáme alespoň nějakou brukev. Úctyhodná logika.
Zly: Možná máš pravdu, já se svým rozumem stačím na to tak, že jsem to ocenil. Máš jiný názor. Toť vše. Nijak jsi nedokázal, že jde o sračku. Stejně jako já, že jde o výběr. JSME RŮZNÍ, ZAPLAŤ PÁNBŮH ZA TO. Ale rozhodující je, že jde o blbůstku.
Podrobnější kritiku jsem dnes v noci napsal pod dílo autora, který se jmenuje Zlý_ketsy_od_řeky nebo tak nějak. Postižený autor dílo pochopitelně ihned smazal. Nestojí to za námahu, rozebírat dlouze shity, radši napíšu pochvalnou mručku někomu, kdo něco umí
není zač..BTW napadlo mě že nejsou pro tebe ale pro koho? jestli to teda není tajný??
jestli tě to potěší, já bych nikdy nemohl dát do výběru to, co nechápu... a co nechápu, a je ostatními ceněno, tak jen obdivuji...:-)
Nicollette
19. 12. 2004
Jenže ty netušíš
že když v noci brečíš do polštáře
mám v něm ráno otisk tváře
Otisk tváře
šmouhu rtěnky
A oči, modré od pomněnky
...krásná*
nádhera....:-) ***
nááádhera...
komu jsou vlastně tyto básničky věnované? sou pro někoho nebo jen tak...?
Zlý_wětry_vod_řeky
19. 12. 2004
Dream a pan F. v nepřítomnosti..děkuji, tady jsem fakt výběr netušil ani nečekal, dyk je to jen takové říkadlo
Radko, všechno je vždycky pro někoho, nebo o někom..přeci bych si sám sobě nepsal, že brečim do polštáře:)) Dík
Nikolka, on-line, zkrveživ..nejspíš máte pravdu, jak výše řečeno, byla to účelovka (účel splnila). Ale kolikrát se lidem zalíbí i reklama v telce :))
A v tom je to kouzlo - fakt nikdy nevím, co se bude líbit ( a netrápí mne to) A díky za návštěvu
Jiří, děkuji a rád tě tady vidím :)) A s radostí jsem zjistil, že tě znám už z Fora :))
Sidy..no to ho čekají pěkné věci:)) A nehřeš..neber jméno boží nadarmo:)) zvláště pak před Vánocema:))