Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkdy jsou rána...
Výběr: Lyryk, , , sidonia, Print, Elyanne, thalina, Markéta
22. 12. 2004
106
70
27464
Autor
LaMouette
Někdy jsou rána,
kdy havraní zobáky
do živého jen
tepou a tepou..
Někdy jsou rána,
kdy jen tak krouží
a krákáním hecují
zcelenou ránu ožít...
Někdy jsou rána,
kdy bezcitně
rvou cáry kůže
sobě pro radost...
A někdy...
někdy přilétají už za soumraku...
kdy havraní zobáky
do živého jen
tepou a tepou..
Někdy jsou rána,
kdy jen tak krouží
a krákáním hecují
zcelenou ránu ožít...
Někdy jsou rána,
kdy bezcitně
rvou cáry kůže
sobě pro radost...
A někdy...
někdy přilétají už za soumraku...
70 názorů
vim ano.. a je mi to tez uprimne lito.. pac to byl podle meho uzasny clovjek.. bo si myslim.. ze vsichni ti hlavni hrdinove jeho detektivek.. byli vlasne on.. A ja bysem chtela umet byt aspon z poloviny takovou.. jako byli woni.. mno. V jedny jeho knizce napsal... "Nechť jednám se ctí, nechť jednám s odvahou, nechť se naučím pokoře." mno.. a to je takova moje.. motlidba.. :-) diky Ti za ucast a za vzpominku.
jsem si vzpomněla, když jsem navštívila tvůj profil a viděla jsem tvé oblíbené autory. Dnes (nebo včera, nebylo to přesněji datováno) zemřel Dick Francis ve věku 89 let... ale to ti asi neušlo. Měla-li jsi jej ráda, tak je mi to upřímně líto...
Marketo.. tekuji pjekne za zastaveni.. tyjo.. sem z teho ouplne vedle.. u jednoho dilka.. i docela us jakoze wopstarozniho.. a dve krytyky za den. Le mam velkou radost.. fakt diks..:-)
jejda.. se precik nezlobim.. sak neni mozny precik.. ni nahodou.. by se moje dila libila vsem.. blbina uplna..:-) a ja si nahodou cenim teho.. dyz mi negdo rekne.. proc se mu to nelibi.
Minda.. asik proto.. ze su tu us desne dlouho.. proto mozna tolik zobrazeni. Edgara znam pouze jako autora detektyfek.. jinac jine jeho texty ne e.. Jinak Ti tekuji.. za cteni mych dilek a za Tve nazory.
Jak to, že máš tolik zobrazení? A přitom mi to připadá jako dobře sestavené ponaučení. Znáš Poa a jeho text o tom, jak se mají psát básně? Taky tam píše, jak to napúsat na efekt. Je to příjemné, ale nic překvapivého, žádná poesie
tyto slova bych neházel jenom na vrány ale bohužel takové lidi znám...hezké tip si zasloužíš :)
tekuji pjekne.. tedkonc to wopcas nekomu kapne do noty.. neb se blizi podzim..:-) a tesi me nafsteva Tvoje..:-)
mno jo.. wopcas ten splin padne i na nas vjecny woptymysty..:-) diks za cteni..:-)
ouplne jednoduse.. ja tu povjecinou enem tak plkam.. cili se wode me zadna tvorba naka newocekava..:-) diky i tady..:-)
tekuji pjekne za cteni.. a mas naprostou pravdu.. akurat ji wopcas pres to mavani kridel neumim videt..:-)
tých krajších rán je viac, hoci asi nikto nerobil štatistiku...
každý občas zahryzneme do svojho chleba zmáčaného slzami...
no.. to je spis tim.. ze tu su us desne dlouho.. wono se to za ta leta nastrada mno.. Depa naka uzasna kvalita.. )) pac tak je tomu u vjeciny mejch dilek no.. rikam.. smrdim tu us desne dlouho.. :-)
sak ja to taki takhlenc beru.. a dmu se autorskou pychou.. dowopravdicky.. :-)
To bylo myšleno v tom nejlepším slova smyslu. Byla to kritika překypující obdivem:)))
Vážně se mi to líbí.
:)
promysleny.. tyjo.. to by me nenapadlo.. spis tak nejak wodzity.. si myslim, ze to kazdej zna.. dyz to na nej negdy takhlenc padne.. i s tema havranama..:-) le tak jedno je jisty.. ze tydle smutny wobdobi dycky prejdou.. :-) tekuji Ti pjekne za zastaveni.. a za cas a chut napsat pod dilko par pismenek..:-)
mno.. nemuzu tu speticku talentu.. kerej mozna i mam vyplemcat hnetki v zacatku svyho zivota.. pac doufam, ze ho mam este pjeknej kousek pred sebou.. no ne?..:-)
a Tobje mots tekujiii..pac me to tesi cist.. :-)
mno.. ja mam ve skutecnosti vjecinou skorem secki rana krasny.. pac sem se probudila ze ano..:-) le negdy se i takovy muzou prihodit mno.. a to je pak nejlepci mit po ruce tu spuntofku..:-) tiky za cteni..:-)
mořský koník
31. 05. 2007
le nastesti po vjecinu casu ne e..:-)) enem nam to v tehlech nepjeknych chfilich vubets tak neprinde..
tekuji pjekne za cteni..:-)
Barbar_Cohen
06. 05. 2007chytrá_jak_radio
12. 04. 2007
tak to je dobre.. furt este tu plati totis ta varyjanta se spuntofkou...:-)) nabit a do niiiiiiiich..:-))
tekuji pjekne i tady za cteni..:-)
to je ta atmosféra, co mě potkává snad každé ráno, snad ještě silnější však.:-)noci už bývají lepší...*
aby se naprosto pro nic za nic klovali.. :-) to ni nahodou.. do sebe woni ni tuk.. to proste tak.. do vseho kolem.. ) le tak.. jak us tu negdo trefne rekl.. staci udelat ksa.. a sou fuc.. ;-)) kazdopadne tekuji pjekne za cteni.. )
Cele.. no sem si mohla myslet.. le vis jak.. staci udelat ksssc.. a sou pryc..a Tobje to preju wobzvlast.. :-)
Prouku.. le to by byla vjecna skoda.. si myslim..:-)) ale tak ano.. je to o tyhlety ponury nalade.. kera nastesti nigdy netrva vjecne..:-)) doufam, ze ni u Tebe.. a tekuji pjekne za zastaveni..:-)
Někdy jsou rána,
kdy nedokážu únavou vstát.
Někdy jsou rána,
kdy nechci vstát.
Někdy jsou večery,
kdy nechci usínat.
Někdy jsou večery,
kdy nechci se už ráno nikdy probudit.
... někdy ... a někdy švitoří vlaštovky :o)))
tak třeba ať právě zítra! - přeji
a * Tink
dobrou ...
tekuji pjekne.. cili neska bude dozajista krasny den.. mej ho takvy i Ty.. drahy..:-))
tris.. tekuji pjekne.. :-) bych raci umela rict jinsi vjetsi.. takovy vesely.. mno.. snat se to podari zasejc negdy..:-))
Vzdálený_hlas_moře
04. 04. 2006
no.. f tomhle musim.. ac nerada.. souhlasit se Sybianem.. na ne ce vytahnout tu spuntofku.. a je to:-)
tož to jo, hlavně když mají člověčí tváře ti havrani ukrákaní, to pak havran na poli vítězí u mě na plné čáře před protivnou nevolí :-))
eleonko.. a to mas pravdu.. to zas ne.. nezlomi.. enem sou negdy desne wotravni.. mno:-) a tekuji pjekne.. :-) potesi to cist.. :-)
naaahodou.. pravje takhlencta vjeticka se mi lipi nejvits.. je takova.. mno.. mno.. eeee neotrela.. hihiii.. :-)) le tedkonc vazne.. tiky za cteni.. a ze Te to este furt bavi me cist.. :-)
Veronika11v
11. 02. 2006Marian_von_Bahnhof
29. 01. 2006
konec moc pjeknej....dává rozměry....:))
nevyhovuje mi moc to opakování....
ble.. nejvits asik blekotam ja.. a umim.. mno.. co ja vlasne umim.. delat prusfihy.. aaaaano.. to mi de nejlip..:-) a tiky ze ses stavila.. :-)) a tiky vyridim mamince a tatinkovi.. ja totis na tom ze sem.. vubets nemam nejmensi zasluhu.. :-)
Ignorujte uBruss, on se z tý puberty vyklube. Ale co takovéto toto dělá na Písmáku...?
I_v_a_n_k_a
22. 11. 2005
Hele.. mno.. deprese nemivam to ne.. ale cerny chfilky.. sem tam prepadnou kazdyho.. ale je to enem chfilkovy nastesti.. :-) zasejc je us davno dobre..:-) a dekuju.. za cteni.. :-)
sidonia... jeje.. to je jasny.. to ani nejni treba se ptat.. a tekuji pjekne... :-)
kouzelná_květinka
20. 11. 2005
moc pekny..a vzpomela jsem si pritom na Havrana, poslu mu avi, tobe tip, papa
Smetiprach
02. 10. 2005
pravje proto si f tyhlenty dobje.. jakoze tedkonc na podzim mame pomahat..:-))) a ja Ti pjekne tekuji.. :-))) potesil si me totis.. :-)
Smetiprach
02. 10. 2005
vubets nenysu proti.. :-))) ale ze mi to smetisko bylo povjedomy.. :-)))
Smetiprach
02. 10. 2005
no.. si myslim.. ze takova tmava cernocerna nots.. zni este trosku depresyfneji...-)) ale ju.. tydle rana nenysou pjekny.. nastesti jich mots nebyva... tiky za navstevu.. :-))
Smetiprach
13. 09. 2005
mno.. esliva wopijet.. tak esli smim doporucit.. zasadne enem zivotem.. :-)
Zlý_wětry_vod_řeky
18. 07. 2005slonovina2
05. 03. 2005Ještě_žiju
26. 01. 2005
Někdy jsou dny
kdy od rána do soumraku
bušíš do mě
místo vran ty
kvůli trojce z biologie...
t...
dobre dobre.. si to povime ete jednou f obyvaku tedy.. :-)) tady nejni na vychovu dobre prostredi.. :-))) a tekuji pjekne.. :-) wono je to dulezity.. ne kvuliva krfinkam bo levym predsinim.. ale kvuliva pevny vuli.. a tu je ceba si pjestovat co nejdrif mno.. sak vis, ze Te kvuliva ni neroztrhnu... ale parkrat si to ete wod rana do soumraku vyposlechnes...:-)) nemame to my rodice vubets jednoduchy.. :-) a pusu wode me..:-)
potvurky jsou to tepajici..mno:-)...tak je zazeneme tipikem...pac se nejedna doslovne o ne...ale o ty bolistky.. *t
alim... si jasnovjetkine.. :-) dycky sem si to myslela.. ale tedkonc to vim... tekuji Ti pjekne..:-)))
I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005
ivanko.. ale vis wo jakej umeleckej zazitek se tak cipravis?.. ;-))) rozmysli se... ivanko rozmysli.. ;-))) neeee.. ftipkuju.. sak nende wo tipy precik.. mi bude stacit.. dyz se Ti to doo bude libit napsat.. ze se Ti to doo libi.. :-)
hecují - mno au .. :-)
Je jednoduchá a nedočesaná mi přijde - nic mě na ní nezaujalo - ono už nebohej havran je dost znásilněnej poesií, než aby to mohlo znít originálně, obvzlášť když je tam takovej opuštěnej ..
Nelíbí
a negdy.. dyz to boli.. je dobry se z teho vypsat.. :-))) bo vyspat??... cert vi.. :-)))
tak nevím vrána z rána,slunce žblunce nejvíc mně dojal ten srákora.-) nebo to bylo krákora?ale nemůžu si pomoct připadá mi to jako wo človjekách:-)já si tedy tipnu můžu?.-)sr
Pomerančová
25. 12. 2004
a někdy zase ne
moc výpustek
a vůbec to zní... sice pravdivě... ale beztak kýčovitě
exo... tekuji pjekne...:-)
Ava.. ale i wod Tebe to potesi cist.. tekujiii:-)
Augustin_Šípek
23. 12. 2004
srdce...tiky..
Augustyne.. nacechrany pirka.. ano ano.. i to znam.. :-) a tekuji:-)
Augustin_Šípek
23. 12. 2004
kazdy ji ma pod posteli nebo pod kredencem nebo nekde podobne schovanou, v takovem starem hadru zabalenou a zaprasenou, jak se na ni zapomnelo uz. neni treba ji shanet ))
to jenom sehnout se, zasatrat na spravnym miste a uz muzes mackat spoust )
G.
Stanu se ministrem letectví a vydám zákon o Zákazu létání za soumraku :-)
vTip
Lami: jo brzy brzy již trénuji šplhání na vánočním stromku, pícháto a tak lezu jen pomale ale věř mi :-)
Jurasku... jak Ty to delas.. ze dycky uhodis temu hrebicku na jeho povjestnou hlavicku... ses.. ses... ses proste Jurasek.. tekuji mots..:-)
perfektní rozřešení na konci...jako ledabylé mávnutí rukou nad stvořením světa...perfektní styl...
Avaquétima
23. 12. 2004Nicollette
22. 12. 2004
komedyje.. tiky.. :-)
Ette... sou to krakory mno:-)
prouku.... ach.. sak Ty vis.. ;-)))
Nico.. si slunicko a basta fidli:-)
alter... a zrovna just ne.. ;-)
dapler.. uff.. este ze su wydra.. a tekuji.. :-)
alte.. smankote.. no jo.. dyz ja pravje umim enem po wydriiim.. ale budu si to pamatovat.. cili na zakrakanou priste.. :-))) a pridte zas.. :-)))
CLandestina
22. 12. 2004kouzelná_květinka
22. 12. 2004
sak secko ma svuj smysl.. i Ti cerni woperenci.. a Tobje tekuji pjekne, ze ses stavila..:-)