Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozjívená
28. 10. 2000
15
0
5446
Autor
Carodej
Rozjívená,
vplétáš mi
do vlasů červánky
a rudneš s nimi
před mou
nahotou.
Obstoupená
zástupy věřících
mých myšlenek
podléháš sebeklamu
a vyznáváš mi
lásku.
Roztrpčena
svou upřímností
zavíráš se
za mříže naivity
a kradeš mi
spánek.
Ovíněná,
jak sojčí pírko
snášíš se
do měkkých polštárů
a usínáš mi
v klíně.
Asi Tě miluju.
28.10.2000
můžu povzdech ?
taky bych chtěla...
asi asi asi ???
tip
hladká, jemná, klouzavá,
takové já neumím...
Vyznávat lásku je umění. Chvílema mi připadá, že TY seš jeho zakladatelem...... a mistrem seš 100%. *
TIP. Uzasne, proste pohlazeni. :)
lituji, ze nemam poetickou dusi, tato dilka se mi sice hrozne lbi, ale jaksi je povazuji za jedno jako druhe. Nevim. Ovsem "Rozvíjená" zapůsobila... Díky.
Ohromně magické, pohrává si to s něčím ve mě, co se jen špatně usměrňuje :)
Nádhera, Čaroději, ti*!
Hm, mně to připomnělo písničku od Wanastowých vjecí. S těmi prvními slovy slok, ale sakra nevim jakou. Taky tam vždycky nějak zapěli zvlášť jedno podobný slovo na stejný slabiky.
Carodeji na 3 hodiny ráno je to úctyhodný výkon. :o) Jak jinak než tip.
Laďa: Mě to přimomnělo to samé.
Ramiz_Achundov
28. 10. 2000
Tak tohle se ti opravdu povedlo! Dávám ti tip, a kdyby se to ještě k tomu rýmovalo, dal bych ti dva!
Drnkání na měkkou strunu...
Báseň navozuje velmi poklidnou atmosféru, až pastorální (návraty k přírodě - červánky, sojka), není v tom dravost.
Ale přitom je tam odstup, trocha nadhledu, a tím se pojetí stává jednostranným a pasivním.
Od čtenáře se vyžaduje prožitá zkušenost, protože teprve čtenářovy prožitky umocňují naznačené.
Závěrečné "Asi Tě miluju." je decentním překvapením, překvapením ne čtenářovým, ale především autorovým, a i když velmi prosté, připomnělo mi Holanovo "Už jsem zas miloval...".
Poznámka autorovi: Zkus i kontroverznější témata, budou ti slušet.
Dávám za pravdu Javertovi, až na ten návrat k přírodě. Myslim, že to s tim nemá co dělat.