Není to u posledního bodu pravidlo krizové situace?
čauky, malovátko, mňo...na mé zdi nezáří lékařský diplom, takže, z čistě subjektivního neodborného pohledu špatná nálada a deprese možná nejsou dvojčata, ale patří do stejné rodiny a mají dokonce i stejné rodiče. navíc se stále odvolávám na skutečnost, že se jedná o ptákovinku...
...když jsme ji psali, připadala nám směšná, někomu nemusí.
to je ta krása literatury...každý si v ní najde to svoje a může s opovržením přehlížet to ostatní, co se mu nelíbí
:)
Majkiii, splín a smutná nálada je diametrálně odlišná od depky...to už je diagnóza...a blbá...
sporná věc je to, že velice málo lidiček se dokáže hodit do pohody když jsou svázáni :))
"Pokud není nic z toho možné, seberte mu alespoň všechny ostré předměty a provazy."- popř. dotyčného danými provazy svažte, aby neutekl ani si nic neudělal a snažte se tak dlouho, až se mu nálada zlepší...
v Zálesákovi se aspoň trochu blýská na lepčí časy: pták do 30 cm = kuře, víc než 30 cm = přerostlé kuře...
zálesáci jsou na tom dobře, protože větčina těch nejhorších věcí se jim už stala :)
No... Mám takové smíšené pocity. Asi jsem čekala, že to bude vtipnější, nebo snad míněné vážně. Ale nejsem si teda jistá. Některé body vypadají jako směšné, ale moc k smíchu mi nepřipadají (př. viz P6 a P8) a to možná i proto, že depka není prdel a ty pravidla jsou prostě kraviny. Přečtu si nějakou jinou příručku, kterou jsi napsal, třeba se mi zalíbí :-)
doporučuji zálesáka nebo para-příručku...
...ačkoli...
...spíš zálesáka.
P9.
Poslední fáze špatné nálady je filozofování. Nepodaří-li se vám člověka v této fázi dostat do postele nebo mu najít někoho kdo by ho poslouchal, utečte-------------->
to je problematický... proč ho vlastně nejsi ochoten poslouchat sám ? asi proto, že sám jsi právě v Poslední fázi špatné nálady. zobni si prášek pro spaní (v opilosti je to terno) a svěř svůj Osud Bohu. probudíš se (pokud-li vůbec) s pořádnou kocovinou. jó, chlapče, se špatnou náldadou si nezahrávej ! to už je snad lepší ta pistole...
a vůbec... celej tenhle příspěvek je vystavěnej na mylný filozofii. měl bys spíš přemýšlet nad tím, jak co nejspolehlivěji získat (a prodat) svou špatnou náladu... :o)
předpokládám, že míníš udělat z nevýhody výhodu a pokud možno k tomu ještě něco, co mi budou ostatní závidět...hmmmňo...ne.
navíc je to PTÁKOVINKA, BLBŮSTKA, SRANDIČKA, což mi dává možnost, opomíjet skutečně existující fakta nebo si z nich dělat nehorázně legraci...
málokdo se nedostal do situace, kdy byl, a to vlastně jen ze slušnosti, nucen poslouchat monolog týpka "nicseminedařívšichniměnesnášejanikdoměnemárád"...
vždycky rád vyslechnu člověka v tísni a rád pomohu, budu-li moci, ale sebelítost, a k té to většinou dojde v depresi vždycky, je slizká a nechutně odporná věc, něco jako plazení a podlejzání.
nehledě na to, já v depresy napsal většinu svých básniček (je to klad nebo zápor mojich depresí? kdo ví), takže zastávám názor, že záporné stavy o jakékoli intenzitě jsou, máš k tomu sklony, inspirující.
P6.
Kombinace špatná nálada a alkohol je stále lepší než kombinace špatná nálada a pistole.
...ale rozdíl je jen minimální, závislý možná na tom, zda je ta pistole nabitá... ale k čertu, dyk vono je to šumafuk !
jestli tohle klapne a já vážně napíšu příručku určenou pro Obdivované, tak budu klidně i platit, protože pak se asi budu muset opít Guinessem a zazdít to pár irskýma whiskama, jak na mě budou nadávat ostatní Nechápající...groarch...vynasnažím se na to skočit co nejdřív...
hele, autor by měl umět vcítit se do jiného těla, víme?
tedy jiné pohlaví by nemělo být problém, tak mě neštvi s těma výmluvama a ukáž, že jsi Author
:)
estli mám být správný author...nebo Author tím, že se vcítím do inčího těla, neřku-li pohlaví...tak...tak...tak teda jo, já to zkusím, ale nic nebudu slibovat...počkám, až mi na to přijde inspirace...jinak to nedopadne ani průměrně...platí?
tak jo, tak jo, tak jo...napíši tedy obdobu pro ženy a dívky a ostatní inspirující zjevy, ale pak mi nenadávejte, že to není pravda...co takhle mi pomoci pár pravidly? hm? pošlete mi je...vymyslím k nim další ;)
jsi blázen?
ty jsi autor, tak se čiň, jinak budeš muset jít shánět tu ženskou, víme?
tak to nejni vůbec...ale když poudám vůbec, tak myslím superkalifragnistikexpialidozně vůbec fér...jak já...šovinista se sklonem k hysterickým záchvatům oduševnělosti můžu něco napsat jako příručku pro ženy a pokolení feminum, když se nemám čeho chytit...protestuji...to je DISKRYMINACE!!!! :)
helé, proč je to napsaná tak jednostranně?
měla jsem depresi, ale UŽ JE TO DOBRÝ.. no, seženeš mi teď ženkou?
P3.
Máte-li špatnou náladu, tak vás bude opice stát dvakrát tolik.
- jo tohe je přesný :o)
k P9 - většinou filosofuju, když piju, ale možná je možný i tohle
:-)
a prosím, až budu v depresi, ženskou nechci :o)
Bod 5 má zvrácenou logiku. Je to přesně naopak - nasralivost je nakažlivá !
o to jde...nikdy nechytíš cizí depku, ale často tě cizí depka naočkuje tak, že spadneš do svojí...
ale efekt je stejnej... aspoň zvonka to tak vyzerá.