Se superlativy bych šetřil (nic není dokonalé :-))), ale i tak se jedná o zřetelný nadstandard zdejší tvorby.
tíííííp
hm.....ja som mala taketo psycho stavy minuly vikend :((( ale nasiel sa skvely clovek, ktory pomohol.....
*
Sem rad :o) nikdo by se v takovemto stavu nemel nachazet moc dlouho (nejlip se ani do nej nedostat)
dik za tip
a necht ti slnko zari na cesty zivotem
....na druhej strane, aspon si potom clovek viac vazi pekne veci....
....dakujem..aj tebe nech sa dari :)))
něco podobného znám a chápu. až moc dobře. víš co je ale horší než být sám? být s někým a cítit, že tam nemáš co dělat, i když to je tvoje vlastní rodina. dávám tip
Chlope, zkus se vy.... na vážné kritiky, protože pro ty prostě nepíšeš... Jinak je to vcelku zajímavý, tedy chápáno jako metafora, pokud jde o prostý popis skutečnosti, pak... ne, nejsem psycholog, ale je fajn, že ses vypsal...
:-))) Není zač.... ráda tu jsem a vážím si.....
je mi smutno z té nálady.... každej je důležitej.... víš...
Nevim ... zatim mne zivot naucil ze ve spolecnosti je kazdej nahraditelnej. V zivote to tak jednoduchy neni. Dik za podporu.
Nějak chápu to tvé rozpoložení, nejen kvůli tomu štedrýmu dni co nebyl štědrý, nejen kvůli člověku co vylidnil svět,ale i tomu noži....
p.s. http://okenko.cz/sm/diskuse/index.php
wh warior - to se snadno rekne kdyz zijes pro nekoho.
delete - dik mam jazykovy problemy
JR37 dik dik moc ...vis ono to je spis zachyceni toku myslenek a snaha o vjadreni tho co citim ne o to napsat jednu nebo vice basni ... spis sem chtel znazornit emoce
btw. smajlik je uz standardyzovany znazorneni emoce (emotikon) zacina se probojovavat i do tistenych medii
kouzelna kvetinka - nesmutni a nemrzni nebo aspon ne kuli mne ja nak nejsem dulezitej
Elanor - dik
je mi smutno.... a tak nějak je mi z toho zima....
Mi se něco líbí, něco vůbec. Trošku mi nejde do hlavy prolog v souladu s žádostí o hlubší kritiku. :-(
Tak nevím, jestli mám psát názor nebo jen krátce líbí, nelíbí?
lenty2 ... jeste jednou dekuju ale nemyslim ze by to bylo mozny
Lady_M ...dik moc... a jaky klub nebo co to je ?
JazROY37 ... ten prolog je prevence predtim co mi udella jista sk8ergirl kde si delala legraci z nejch emoci ... jeji kritika se vubec netykala dila ... jinak vim ze neumim cesky a tak
to není pravda...má kritika se týkala výhradně díla, tak tu neroznášej nějaký bludy...
Takže stojíš o mou kritiku?
Broken, stesti cloveka nesmi byt zavisle na cemkoli/kohokoli... Vys... se na nakou Sk8... A bud sam sebou !
;-)
Dala jsem tvý dílko do Klubíku prevence proti lásce...,
myslim že se hodí :o)
Chtěl jsi názor, máš ho mít. Byl bych na rozpacích, zda se rozhodnout pro "líbí" či "nelíbí", takže to trošku rozeberu, protože něco mě zaujalo, něco vůbec...jak jsem už psal.
Předně, nějak se mi to nezdá všechno dohromady. Připadá mi to jako více věcí dáno do jednoho celku a pro mě se to bije. Ano, je tam láska a zoufalství z její ztráty a chuť umřít, ale podle mě to přeskakuje nesouvisle, možná až trošku chaoticky od jednoho ke druhému, takže z mého pohledu to ztratilo ten účinek, který by to mělo mít. Jako celek to nezapůsobilo. Nesedí mi tam "tečkování", i když já sám ho používám poměrně často.
Taky nějak nevím, kam to zařadit. Nějaká výpověď o tom, jak Ti je, bylo? Jo, něco v tom opravdu je, ale kde? Z tohoto jediného by se prostě dala vyždímat tři nezávislá dílka nebo alespoň jedno dost kvalitní, kdyby měla slova určitý řad - takhle to není ani báseň ani próza (dle mého - já se v tom ale nevyznám).
To by bylo k tomu, co mi nesedí, teď to, co se mi líbí.
"Ty jsi pro mě mořem
držíš všechnu vodu světů
proto sem postřehl že jsi mi zmizela.
Mé slzy tvoří řeky
a řeky pak plynou
tam do toho prázdného místa
které si zaplňovala ty. "
Tohle + poslední věta mi sedí a fakt jsem si říkal, jestli kvůli tomu dát tipa. Zkazil jsi to ale smajlíkem, ten tam, prostě nemá co dělat. Degraduje to všechno, co jsi tam napsal.
Nakonec jsem se teda rozhodl pro "ne", ale piš dál a zkus něco dělat s těma chybama - nejlépe opravovat :-)
delete dik aspon za trpelivost
jiko ... ukazuti ak to zkousim a klidne pucim nuz
Kridla wy jste nepochopila co vam pishu?
hned bych te bezela utesit :o)
náááááááááádhera, některý pasáže jsou k nakousnutí
Tipuju jak vo zivot
delete inu po slovensky uz vubec nerozumim (proc mi rikas zide ?)
lenty2 dekuju moc za ochotu utesit
starý styl a moderní slova...
nádhera
klubík a tip
to je úžasný!!! dokonalý, skvělý...má to štávu, náboj, něco do sebe. Kdybych mohla dát víc tipu, dala bych hned!!! bohužel:-)) ....that is great!!!! happy xmas!!!!
nemáš zač, je to náááádherný a mě děsně blízký
Kurwa musíš tu kudlu wotočit tou ostrou stranou k zápěstí,,,,
anebo víš co? Ser na kudlu, ser na holku, sou jiný kudly už z krámu nabroušený a jiný holky taky krásný...no není to moc hlubší kritika co?