Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOblíbení a neoblíbení autoři
25. 12. 2004
0
0
10065
Autor
JiKo
Jste pro aby jste mohli na autorské stránce zjistit:
- na své stránce - kdo vás má v Oblíbených
- na své stránce - kdo vás má v Neoblíbených
- na cizí autorské stránce - kdo má autora v Oblíbených
-
na cizí autorské stránce - koho má autor v Neoblíbených
-
jiná varianta
Diskutujme, ankeťme
Jo a abych nestál stranou, já jsem zejména pro první dvě možnosti a v rámci volnosti informací vlastně i ty ostatní dvě.
dismorphia
06. 01. 2005
tj mám chápat že už na netu moc nečteš?
pak mě těší, že se u mě stavuješ :)
dismorphia
06. 01. 2005dismorphia
06. 01. 2005Sn_vojáček
05. 01. 2005dismorphia
05. 01. 2005
De..měla jsem na mysli současný místní režim..zákazy, příkazy, blokování nežádoucích kritik a podobný věci...kdo nechce rozumět, nerozumí, to je mi teď jasné...
Crae : to bylo na mě s tím schválně-nerozuměním ?? :-((
Mno, sem sice syčák, ale že až takovej ....
Já se skutečně domníval, že kritizuješ diskuze jako takové.
Vidíš, a já si naopak myslím, že "místní režim" je vcelku mírný - v porovnání s netem globálně.
Crae : možná to zkus příště bez avíza - třeba na Tvé alibistické chujoviny není každý zvědav, co myslíš ? :-)
dismorphia
28. 12. 2004dismorphia
28. 12. 2004
nejlíp si čověk pokecá sám se sebou, myšlenky jsou mu jasné, netřeba výkladu, neva když sem tam slovo člověk neslyší a ták :-)
dismorphia
28. 12. 2004
jo to znám, takový ty rozhovory v hlavě:) člověk ani nenamůže svalstvo obličeje, to je výhodný. Akorát se nesmíš hádat :)
dismorphia
28. 12. 2004
už jsem měl málem dojem, že by se mohlo stát, že by se písmáci na něčem dohodli! :))
Pišta_Hufnágl
28. 12. 2004
Crae : ale no tak ... tady jde v zásadě o to, že jsi nám tu nastínila, že diskuze, ve kterých se TY angažuješ, jsou podnětné, brilantní a k něčemu .... no a pak jsou ty ostatní ...
Cituji "jenže to ty diskuze ještě měly jakous úroveň...podívej na to teď...smutný pohled.. "
Tohle není ubohé ? Shazovat něčí diskuze ze svého "nadhledu" jen proto, že s nimi nesouhlasíš ?
Promiň, ale tady je mi zase smutno z Tebe ...
Slůůůníčko
27. 12. 2004
No mně by se líbilo, kdybych na cizí autorské stránce viděl, koho má daný autor v oblíbených. Důvod to má jen jeden: Nezvládám číst všechno... navíc každý ví, že mám i povinnosti na jiném servru... ale přesto tu znám pár lidí, jejichž vkusu mohu důvěřovat... kdybych viděl, koho si přidávají do oblíbených, tak by mi to usnadnilo orientaci při hledání kvality na tomto servru... nezvládám totiž v tom přísunu nových autorů hledat tu kvalitu...
to je jediný a myslím, že celkem racionální důvod ke zveřejnění této informace... sám se vůbec nebráním, aby někdo viděl můj seznam oblíbených autorů... pod jakýmkoliv mým nickem...
Vidět, kdo mě mám v oblíbených? Tak tohle tlačítko se mi moc nelíbí, protože se mi zdá trochu namyšlené.
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
JiKo...já bych ještě chtěla číslo bot a spodního prádla...
a taky by možná bylo dobré, kdyby komise postavená z autorů těchto diskuzí zkoumala důvody, proč který autor poslal do neoblíbených nežádoucí návštěvníky svých stránek a pokud to bude neprávem, měl by následovat trest ve formě veřejných prací na serveru:-))))
nezbláznili jste se tu náhodou???
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
dis...mně už se dělá špatně teď...právě jsem se vrátila z diskuze o tom, že by měla slípink říct, proč se smazala..nerozdávalo se tu zkažené cukroví nebo tak něco???
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
v reakci na drfausta mě napadá, že...
Oblíbení autoři nevypovídají ani tak o tom, čí tvorba se mi hodně líbí, ale čí tvorbu sleduji
...dobré si uvědomit :)
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
dis...nejsem ta pravá, co by tu cokoli měla posuzovat, ale tohle mi už připadá hodně hloupý
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
dis..víš, nechala jsem se párkrát vtáhnout do diskuzí a říkala jsem si, jak jsem blbá...jenže to ty diskuze ještě měly jakous úroveň...podívej na to teď...smutný pohled..
dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004dismorphia
27. 12. 2004
Realizoval bych body 1až 4...dobrý nápad...mi by to vyhovovalo§
Ale obávám se, že to bude mít hodně odpůrců...
dismorphia
27. 12. 2004
dis..jo taaaak....co je zahaleno, je víc sexy, že jooo....tak jo! letím s tebou na sever!.-)))
dismorphia
27. 12. 2004Pomerančová
26. 12. 2004Pišta_Hufnágl
26. 12. 2004
Jasná 4. - ANO !
Ostatek mi přijde nedůležitý.
(Díky Jikovi za anketu)