Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semám
02. 01. 2005
1
0
1799
Autor
Berenice
mám hriechov
že až páli ma na jazyku
keď o sebe rozprávam
mám hriechov
až privieram oči
keď pozerám sa na seba do zrkadla
mám hriechov plnú hrsť
aj rozdávať môžem
a to by som nerada
.....
to preto nemám právo?
.....
veď mám aj srdce
veľké
na dlani
tu
Jasne ze si hodna lasky! Tak ako kazdy tvor, B_zie dieta...
Len mi to prislo take ako keby si ma (muza ktoreho oslovujes basnou) udobrujes (rozumej tak som vnimal basen !) tak, ze vravis "som hriesna - no a co?"...
Tak sa mi zdalo, ze to proste nemoze povzbudzovat lasku (toho muza)... Skor naopak...
Musime milovat nasich aj s ich chybami, ale ulahcuje nam ked ich lutuju :)
A prepac, ze som Ta dotlacil k vysvetleniu! Je to Tvoja basen, ja som len vyjadril svoj pocit k nej... :)
Maj sa velmi pekne! A nech Ta (ak je to o nom) lubi taku aka si! ;)
Don´t_worry
06. 01. 2005
aj ja som rada, ze ta tu vidim a fakt uz slubujem, ze sa polepsim:-) a ten slovosled berem... skusim to prerobit... to bolo take narychlo spichnute.. nieco vymyslim...
Don´t_worry
06. 01. 2005
no ... (strasne nerada vysvetlujem co som tym myslela, lebo kazdy by si mal pre seba z toho zobrat, to, co sam mysli) ale.. niekedy asi je treba aspon na obranu postojov....som to myslela tak, ze kazdy clovek .. ako aj ja.. je hriesny nie.. a preto je mozno nie hodny pre lasku.. cistu.. ale ak by nikto nebol tak kto potom???
tak som to myslela:-)
Nepritahuje ma tento postoj aj ked aj ja mam srdce na dlani a hriechov plno...
Mozno je to pravo trosku aj o pokore? :)