Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsba
03. 01. 2005
13
0
3363
Autor
Trezalka_teckovana
Neklopýtej. Běž jako vlk!
A já poběžím za Tebou.
Nepoletuj. Leť jako čáp!
A já se budu vznášet kolem.
Nevrávorej. Stůj jako buk!
A já se k Tobě budu vracet.
Nepřežívej. Žij!
A nepouštěj mne.
Prosím.
A já poběžím za Tebou.
Nepoletuj. Leť jako čáp!
A já se budu vznášet kolem.
Nevrávorej. Stůj jako buk!
A já se k Tobě budu vracet.
Nepřežívej. Žij!
A nepouštěj mne.
Prosím.
Trezalka_teckovana
07. 08. 2006
Nevím...není špatná, je dobře a výstižně napsaná, ale působí na mě dost jednoduše a jednostraně. Je jednodušší poprosit, než běžet jako vlk...
Trezalka_teckovana
27. 01. 2005Pomerančová
10. 01. 2005
a hele, Ijáček :o) .............. a mluví jako kniha ... Ale zcela výjimečně bych se s ním ani nepřela :oD))))))
JohnieBass
08. 01. 2005Trezalka_teckovana
08. 01. 2005
No, mě napadl první stůl, k tomu se lidé vracejí poměrně často. :o) Ale být Tebou, nahrazoval bych jen to a tím, co napadlo mě. Totiž... mě, jsa Tebou, jako Tebe... Ale sakra, dyť Ty mi rozumíš!
Alino: A že se se mnou jindy, ty hrdinko, přeš jak zběsilá. ,o)
Sn_vojáček
07. 01. 2005
Tak Ti to sem, Klárko, teda píšu:
Celé to působí čistě a upřímně, základní myšlenka je přímo osvěžující - vedle všech ženských výlevů typu "jsem křehká a složitá duše a ty mě vůbec nechápeš" chceš prostě po chlapovi, aby byl chlap, a slibuješ se k němu podle toho chovat. Více takových! :o)
Pěkné jsou neotřelé příměry - vlk a čáp, buk bych asi něčím nahradil. To, jak třikrát opakuješ stejné schema a počtvrté ho porušíš, způsobuje , že závěr vyznívá opravdověji, než kdybys ho důsledně dodržela. A to prostinké prosím na konci tu opravdovost krásně podtrhuje.
Není to žádné hluboké sdělení, ale taky si to na žádné nehraje. Myslím, že jsi řekla přesně to, cos chtěla.
A už jsem Tě vychválil dost! :o)
Je to moc hezky napsané.... TIP
a moc mě zaujal Tvůj nick... Vítám Tě na Písmákovi a přeji hodně inspirace
Moc líbí! Hezky to tam vyvážilo to prosím na konci, protože jinak by to bylo jen takový mentorování partnera.. :-))
TIP