Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíla na zdi namalovaná mou krví.
01. 11. 2000
0
0
3509
Autor
Eternal
Pochodeň plane v ruce,
kupředu běžec pádí,
životem za oheň platí,
šlápota v ratolišti krve,
a potom se výjev znovu ztratí.
Už nejsem tam jak prve.
Skřítkové ohňů řežou vzduch za mnou
čarují dým,
temný rým.
Vyrvala slza z ruky pochodeň
přesto se brodím dál.
Za mnou krvavá je pochodeň.
Tvrdý pohled smrti,
mě mučí.
ach moje oči.
Slyším dusot koní: cáp, cáp
rozstříklo se bahno
stáhlo mě to až na dno.
Ale pochodeň v ruce stále třímám.
A nebo na bílé posteli si klidně dřímám?
Rána,
z ničeho nic bílá vrána,
ukradla mě moje sny.
Příšera se ze dna drásá
z bahna rudého.
šlápoty
křik
voda v tůňce do stran stříkla
do úst, nosu, uší vlítla
víla na zdi namalovaná mou krví.
Eter: ty se cvičíš v lucidním snění? Jinak to není nemoc to je ne-moc (tzn. není v mé moci).
Eternale: no prave!!! jsi muj stary znamy na Pismaku :-))
Merle: v me moci asi taky ne a to jsem se snazila...
Merle, já se cvičím v trošku něčem odlišném :o)) to je na dlouho to probrat :o) Ach tak, není ve Tvé moci, a v které moci to teda je? :o))
Kateřino, mno nemusíš mě házet do starého šrotu :o) Nebo použiji stejnou větičku :o)))))
Ve snaze to není :o) určitě bys to zvládla, jen neví jak na to :o))
Eternale, nedelej ze nevis, ze jsem to tak nemyslela :-))) Klidne mi to vrat, ja to snesu ;-)))
Eternal: Katerina je náhodou hezká mladá holka... já ji viděl. Jinak nevím v čí je to moci. Vín, jen že v mojí ne.
Laďo, alespoň vidíš co děláš s lidma, ovšem Kateřina opět nejlbíž. Katko, Katko, jak to jen děláš.
Ufo přesně tak.
Eternale, ze by nas vazalo nejake karmicke pouto?? Treba se zname a treba taky ne :-)))
tak za tímhle taky vidím (cosi) a líbí se mi to ještě víc, než ta předchozí...
Kateřino, třeba, kdo ví. Však už jsme spolu na toto téma kdysi mluvili, lucidní snění, snová realita, pamatuješ? :o)
Merle, už jsem si myslel že jsi nemocný, že bys nic neviděl.
nemá tam být "za mnou krvavá je povodeň"?
ruší mě tam nekvalitní rýmy třímám-dřímám, bahno-na dno...
chyba: ukradla mě moje sny - buď mi nebo mně (ale mi je lepší)
Ale působí to, je z toho černo a smutno a moc krvavo... děsíš
Miroslawek
01. 11. 2000
Falko, pochodeň je správně.
a za chybu se omlouvám, nedosahuji vysokých gramatických kvalit.
Eternale, Eternale, to jsem ti tenkrát pochválila tu tvojí masakrální básničku a ty ses v tom nějak vzhlédnul. :-)
Připadá mi to dost nedotažené. To, co js¨i chtěl říct zůstalo viset kdesi ve vzduchu. Zdá se mi, že se trochu stylizuješ do ¨tajemna a ¨morbidna, ale není to tvůj vnitřní obraz. Snaž se být svůj.
Kašli na veřejnost a nesnaž se šokovat.
Připadá mi to dost nedotažené. To, co js¨i chtěl říct zůstalo viset kdesi ve vzduchu. Zdá se mi, že se trochu stylizuješ do ¨tajemna a ¨morbidna, ale není to tvůj vnitřní obraz. Snaž se být svůj.
Kašli na veřejnost a nesnaž se šokovat.