Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční zub
01. 11. 2000
2
0
5538
Autor
PS
Mám strašlivý problém
zub mě bolí
svině
furt nemůžu usnout
noc se vleče
líně
už tu z toho šílím
moc
prosím
ať spím!
nebo se tu z toho
úplně zblázním
Don´t_worry
13. 07. 2003Pišta_Hufnágl
27. 05. 2003
:o) Kyti, už dávno...
Mezitím už mě toho bolelo tolik... (A bohužel to nebylo zdaleka tak inspirativní...)
Chicht, tak takovou podobnou blbůstku jsem sem taky dala, když mě ani nebolel zub, ale spíš dírka :-))) po zubu, když mi trhali stoličku a pak to přišli k sobě.... tak mi taky nebylo do zpěvu... :-)
No, snad je líp!
PS: četl jsi doufám Stopařova průvodce po galaxii... (Douglas Adams) jestli ne, koukej to rychle napravit...
PS: jak to dělat, to je problém básníka... a pokud chceš, abych to zpíval, pošli to sem v mp3 i s muzikou
Merle!!!
A tomu říkáš kritika? :oP
Jinde se navrhuje co by bylo lepší a tak a tady... :o) Styď se. :o)
PS: když mám co radit, radím (to se neboj), když ne, jen říkám: tuhle si se vole sekl :-))
PS: konec by se měl vždycky rýmovat a vždycky dobře (podle mýho)... to ti tu chybí
Merle: A jak to mám udělat mi už neřekneš, což? :o)
(Kdyby se to zpívalo, tak by to nevadilo, taxi to místo čtení zpívej. :o))))
tak to je mi Tě opravdu líto...
a co na to paní zubařka?:-) není nad ....@zdravi.cz :o)))))
básnička... asi tak nějak jako bráška Merlík:-)
:o))))))
Bambi, máš bod! :o)
Merlíku, já vím, že to jediné, co ti nesedí je to, že narozdíl od předchozí sloky (2-3) má posledni řádek rytmus 3-2. :o)
(A jestli ti nesedí myšlenka, tak to se nedá nic dělat - tohle není verš, ale popis reality. :o)
Bambi: dtto :o)
není to špatný, jen ten konec je nějakej divnej... jen mě nenapadá, jak to předělat
dovětek:
(sice na to postačí obyčejný paralen,
ale kde na kolejích mám ho v noci sehnat jen)
(tak mi teď nezbývá než se tu trápit
svůj milý polštářek slzami skrápět
celou nic probdít a nespat, nejíst
jen ať vy Písmáčci máte co číst)
:o)
auuu, hluboce s Tebou cítím. Tohle prožívám tak dvakrát do měsíce. Ještě mě nikdy nenapadlo to literárně ztvárnit. Třeba příště, za nějaké další bezesné noci,...