Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdložte si
06. 01. 2005
19
0
5734
Autor
Pacer
Miliony písmenek tu dorážejí za sklem
jako můry zmatené, omámené světlem
v tisících vět a slůvek tiše prosí o souznění
a řádku po řádce zas mizí v zapomnění
Virtuální nahota a erotické dresy
tak povídejte, jaká jste, trošku odložte si
citů plné žebřiňáky, ale málo vozků
tak prosím slečno, odložte si
Aspoň do půl mozku…
to .... to .. -škyt- .... to néénene, to -škyt- nebylóó o mň.. -škyt- .. nebyló o mňěééé -škyt- ... :-))
jéééé, anoano, med papoušek blíže rrrád :-)) Ale med s hvězdičkama?? To je nějakej pro mládež nepřístupnej med?? Jůůů, nějaký medový prasárničky? Chichi, já se budu sytdět.... ;-))
víš ty jaká je to dřina, udržet slušné meze, když SE dívky odkládají ?
odložte si 1/2 mozku, ale stejně budete příliš chytrá...
příliš pro mě... nedosažitelná... snad mimo ten mozek
je to vážná poezie... vážnivá... vášnivá !
jooo co Ty můžeš vědět o chatu, he?? Dyxemtě ěščě na Pokecu ani neviděl! He! :-)
:>
kráááááásná opravdu se povedla je milá, pravdivá.... krásně podaná ...velké *t
:)) Papí, sem chodil na různé RaF - tam jsem taky začal psát tyhle pakárny :)) Nyní jsem vyléčený:))
Já a bláhová...dej si na mě pozor :) já prostě nelžu, tak ješitnost zavři do kuchyně... protože mě se to prostě vážně líbí :)
:))do kuchyně néé, tam by se mohla potkat s droždím, to by to dopadlo:)) Tak ještě jednou dík :)
tak jí zavři do ložnice, tam se jí bude líbit a bude-li mít štěstí, tak jí tam nakrmí někdo jíný, snad lépe :) Ještě jednou není zač =) :O)
já ne!!
Já mám RAF = Royal Air Force, a nebejt toho pitomce Göringa, tak ji naše hrdinná Luftwaffe vymazala z oblohy!!! ;-))
papí, mezi malym "a" a velkym "A" je velký rozdíl, obecně stejný jako mezi velkým a malým:))
řekníííííííííí .... řekniřekniřekniíííí řekni mi Vole :-)) já chciíííííííí a chci a chci a chci!!! Dupydup! :-)
to sem fakt netušil, že ta včerejšíTV zpráva o opilym papouchovi je o tobě:))))