Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání..
07. 01. 2005
19
0
3957
Autor
Vevet
Dotýkat se
žáru tvého těla
Cítit
hebkost tvojí kůže
Vzrušením
chvět se celá
Jak pod ranní rosou
růže
Být
tak tou jedinou
Co ti přání plnit může
Být tou jedinou
Které řekneš: chci tě!
A její skrýš zmáčíš
Do poslední nitě
Tak svádím tvou touhu
I když se to nesluší
A ty mi necháváš
stopy svého ohně
na duši…
konec je dobry (posledni sloka) .... ale zacatek jsem uz tolikrat slysela, v ruznych obmnenach ....
poslednísklenička
03. 12. 2005
..díky..je docela fajn sem po čase přijít a zjistit, že se tu někomu líbilo :o)
Nicollette
07. 06. 2005
Joen.... díky za návštěvu a za típek, potěšil ;o)
kassiope.. i Tobě díky, že sis našla čásek to přečíst; nejsem žádný velký básník, spíš "Jen pro radost" ..a tak teď raději pročítám, než píšu.. príma den a ještě jednou dík, žes tudy jen tak mlčky neprošla.. ;o)
Zase tak mlčky to nebylo...:o) I já děkuju, že jsem si tohle mohla přečíst. Možná jednou změním svůj postoj a pohled.....zatím ale ne, snad ti alespoň moje slova něco přinesla..:o) pá.
Nějak ne, nevím čím, možná těmi rýmy, možná tím tématem. Jako prožitek to jistě muselo být krásné, ale na papíře (resp. na monitoru) už to tak nevyzní...
guy: "chvět se celá","Být tak tou jedinou"(2x - podruhý bez "tak"),"její skrýš". To jsou čtyři místa, kde je poznat, zda jde o něho nebo o ní.
Avenarie - ale to já docela poznal, že to psala Vevet, ale komu to přání bylo určeno z toho poznat moc nebylo ... :-)
díky moc, že ses tu zastavil a típnul :o)
..a taky dík za obranu..řekla bych, že guy už pochopil :oD ..a jestli ne, tak holt zas budu muset něco napsat hihi
prima den ;o)
guy: Jestlis` to myslel tak, tak to ne, to je fakt. Nepředpokládal jsem, že by to Vevet psala ženě, ale všechno je možný.
Vevet: N.z. Je to dobrý, až bude čas, pročtu si všechno...
A ty mi necháváš
stopy svého ohně
na duši…
Krásná, žhavá, povedla se Ti moc.... TIP
Lotosce: ..tak sem pořád nic nevymyslela :o) ..stejně vždycky bývá nejlepší ta první původní verze.. :o))
Vesuvance: ..dík za nakouknutí :o) ..a za típek...ses do mě teda pustila hihi
hihi..já jen, že to taj zas navozovalo jiskřivou atmosféru :o))
..díky za něj a žes nahlídnul.. ;o)
kouzelná_květinka
14. 01. 2005
..to je nádhernej výraz..."až se mi oheň stáčí do duše"....
díky moc! ;o)
kouzelná_květinka
14. 01. 2005
jůůů...vy jste se o víkendu snažili! :o))
Nicollete: ..no jo..asi na mě leze jaro či co.. :o) dík za zastaveníčko!
crazy: ..že by inspirace? ;o) ..díky za típek :o)
Pokusákovi a sidonii: ..díky za típky a za nakouknutí! :o)
Markelce: ..ještě řekni, že nejsi!? ..těší mě, že se líbilo..
Lotosce: ..no vidíš..a pak že by to něco chtělo.. :o)) díky za típek, mám z něj radost ;o)
...ono to ale vždycky něco chce:-) někdy, občas, jen tak ...:-)
radostilo? tak fajn, to já ráda...
:o) ..mi stačí, že se ti líbí..je tu snad něco zatéržený? ;o)
dík moc, žes sem hodil brčkem.. :o)
Augustin_Šípek
07. 01. 2005
no..zas nemusíte bejt až tak moc ukecaný... :o))
díky za típek..Pane Šípek.. ;o)
Slůůůníčko
07. 01. 2005
celkem dost rozžhavené přání ... akorát z něj není poznat, jestli jde o něj nebo o ni ... teda né že by na tom záleželo .... :-)
Holanovi: ..no jo..seš..s velkym :o))
MilanoviH: díky za návštěvu a za típek..BTW..taky zas musím zaskočit! ..nějak néni čas :o(
guy: no.. mě na tom docela záleží hihi..je to Ten..onen takový který jenž..co to zas plácám!?
..a ještě gramofon, grahamový sušenky a gratis pohoštění..grandiózní gravina... :o))
guy: grrrr..! :o))
Canni: díky..asi na tom něco bude, už jsi třetí, kdo na to poukazuje..budu nad tím hloubat.. :o)
Morphymu a Eewee: díky, že jste se tu zastavili.. ;o) ..a samozřejmě díky za típek!