Tak jo, Papoušku, líbí, moc!*
díky díky, papoušci jsou prvním dílem paralelních světů ! :)
Ona brzo bude, neboj:-))))
šoda že nemám čas si přečís ostatní kritiky, ale dílko je super, moc mě zaujalo, přesně jaks pravil:-)co nevidět přečtu další:-)tak se těš!!!*
tak tak, škoda jen, že paralelní literatura zatím není moc slavná.
Art ze čtvrtého světa má opět depresi, navíc se obáváme, že se jedná o zlého Arta :
Snědl jsem papouška
Snědl jsem papouška
Snědl jsem papouška
Teď je spoustu kostí mimo sloní pohřebiště
Skvělé, nechceš nám vymyslet nějaký slogan na Learovsko - nonsensovské ne-skutečné setkání Příplet ? ( aneb setkání s Fulghumem ) ?
Znáš Leara a jeho nesmyslnou poesii ? Píše o něm Fulghum. Se svými přáteli pořádám setkání na počest Fulghuma i Leara
Fulghuma znám, Leara znám, jako toho krále, ale jeho nesmyslnou poezii asi ne??? Možná bys mi ho mohla přiblížit. Teď ale musím pryč jít cvičit, budu tu zase večer.
Jinak mě napadá že je nejvyšší čas udělat setkání na počest paralelní literatury!
No, to je přeci přesně on ! :)
a Lear psal nesmyslnou poezii? to mi zas chybí nějaká část klasického vzdělání.
Jj., přesně tak. Byl v tom mistr, byl to jeho způsob jak zvládat nelehkou životní situaci.
Tuto mezeru je lehké zaplnit.
Jenom trošku,
ty můj hošku,
jenom trošičku,
ty můj teplíčku ! :)
vyvolal jsem zlého Arta
na zlobidlo - na caparta
zašeptal mu do ouška
sežeru ti papouška
tak to mělo být
- od té doby klid
dohodnu se s capartem
pohrozím-li zlým Artem
jo, a za trest T :o)
díky:)
ale zlého raději nevyvolávej, stačí že se sem občas dostane prosakem, leda by capart odhazoval kohouta do kouta.
kohouta do kouta dost často hází
jenom Art z nejzlejších jim hřebínek srazí :o)
radši mu sníst papouška
než vyvolávat artouška
zlého a zle zlovolného
z nejzlejších a proradného
hech, hezky ste se tu rozbásnili... :-)))
já to mám jako umělec v popisu práce.
hezké, bych chtěla být taky umělec.... :-))
se budu muset asi spokojit enem s tím paralelem... :-))
a když to nepomůže, můžeš to zkusit s paralenem.
mno, nevím, jestli bych si s mojím paralelem rozuměla.... je zlej...
ale já myslel ten prášek
paralelů máš přece spoustu !
aha, teď to vidím... chi.... jasně, ale když já rači modafen... :-))
mno to je fakt, ale většina z nich je zlejch... :-))
to jsem rád, dával jsem, třeba mu nepřišlo
došlo mi, že jsem uplně přehlédl druhého, upířího Arta, asi je to proto, že ho mám nejraději a trošku jsem si přál, aby žárlil, teďka je mi z toho tak nějak špatně, takže: díky upíří Arte a nezlob se na mě
Myslím, že žárlí a dělá teď v márnici uraženého. Možná je mu taky smutno.
hujjéé hehehe :-)))
všichni paralel ní papoušci děkujíííí na plný zobák :-))
chachááá..... papouch... sežraneeej..... ale ne dost, eště pípá....:-)))
jojo, upírovská je taky fajn.... :-))
za hraní
t
ještě ten *, já jsem prostě sklerotik...
díky, tipy si to určitě nezaslouží, napsal jsem to jenom pro papoucha aby měl radost že Art a jeho paralelní dvojčata píšou i o papoušcích. Třeba v některém paralelním světě píše papouch paralelní verše o artovi, třeba, vlastně určitě, protože paralelní světy jsou souhrnem všech možných realit které mohou nastat. Papouch sežranej určitě není !
vlastně bych nejradši zakázal u svých děl tipy a bylo by to
:-))))))) kravička přejela
dík*
No nejsou to úplně poctivé paralelní verše, myslím, že každý kritik který se trochu vyzná mi to omlátí o hlavu. Ale chtěl jsem něco o papoušcích jak jsem slíbil.
Čím to je, že mě memrzí, že není věnovaná taky mně? :o)
Že bych vážně nebyl narcis? :o)
je i pro tebe, i když to není v prologu
je samozřejmě PRO VŠECHNY
:))) art ze 4.B snědl třídního papouška, byl zkažený, protože mu děti nedávali najíst (ani artovi ani papouškovi, který byl už dva týdny mrtvý hladem), teď je art celý fialový a ve škole se zas nic nedoví *t (Lyryk opravil zlé prosaky)
to musel napsat nějaký zlý zbora z paralelního světa!
warning : zlý prosak ! (evil prosuck)
kakuloji, art není fialový a neji papoušky ani když má hlad, i když v některých paralelních světech jistě ano !
aha promiň, nepochopil jsem obsah básně čtvrtého arta, ale když není depresí fialový pak snad růžový? ale to by bylo teplý
dostal art avi na Parte?
no jo, je to trošku teplý přiznávám
avi jsem nedostal ale už jsem tam byl
díky za parte, určitě ho s Arty použiju
evil_zbora : a tak jsi se narodil nebo jsi zezlel v průběhu času? Je jasný, že zkažený jsi se narodit nemohl.
Pocházím ze starého zlého rodu Zkažených...zlo je napůl vrozené a napůl získané výchovou...i když v průběhu života se zlo mění a přetváří, vlivem zlých vlivů...tj. sociálního a rodinného zla a v neposlední řadě předškolním, školním a pracovně-kolektivním zlem.
Ano, slyšel jsem o Zkažených. Každé novorozeně má zlo napůl vrozené a tak se ve třinácti letech vypraví na moře, tam, kde se kříží mořské proudy. V tom okamžiku se rozhoduje o jeho budoucnosti. Jediné mávnutí motýlích křídel tehdy vyvolalo mohutné El Nino a bylo rozhodnuto. Zkažený Zbora se zle zašklebil a jeho oči nabraly tak charakteristické červené zabarvení. Karty jsou rozdány, Zbora bude zlý. SO BE IT! (platné pro tento paralelní svět, pochopitelně)
:o)))
Aha, tak už vím, z čeho mám ty zarudlé oči...já trdlo si do dneška myslel, že je za tím něco úplně jinýho :o)
Ano, je to tak, Zboro. Jsi zlý.
Když to řikáš Ty, tak to musí být pravda!
Jdu raději někam páchat další zlo, tady už jsem se vyzlil.
autor nestojí o kritiku "Je to teplý" :-))) to sem se zasmála....
dal si avi papouchovi? .-))) ta první je nej...