Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠméčko leden
Autor
Zbyhoň
Tedy tahle zima, to je fraška, povím vám.
Sedě v nejprudším lednu na lavičce, spatřil jsem na větvi nad hlavou sedět vlaštovku. Sotva jsem se stačil podivit a ona na mé protesty odsekla: „Na Afriku ti dlabu“. Na důkaz pohrdání mi vypustila na tričko takové to bílé mazlavé, co byste na tričku rozhodně mít nechtěli. Ale když už leden na blátě, tak na vyprahlém. Výsměšný výměšek se vypařil dřív, než dopadl.
Ta obleva přišla docela rychle. Když ten se chlápek na bazéně odrážel z desetimetrové věže, v bazéně ještě byla hromada vody.
Teploměr odmítl dělat. Prej pracovní podmínky. Prej že má právo na klimatizaci.
ZOO hlásí propad tržeb. Nanuky v občerstvení připomínají limonádu. Míša evokuje Kofolu. Zlomyslné děti se chechtají lednímu medvědovi. Jeho žena nahoře bez si spálila dekolt a zalezla.
Vyměním dvaasedmdesát litrů Fridexu za knihu „Vaříme od A do Z“. Zn. „Motoru věren.“
V obchodě Ovoce-Zelenina mají pozdvižení. Na zemi leží ochmelkové, chlemtajíce. Jablka se pálí rovnou v přepravkách.
Daruji dvanáct cédéček „Největších hitů od táboráku“ za odvoz.
V mrazáku mi tím teplem obživl mraženej losos. Soused má v mrazáku tchyni.
Sušička má depresi. Sporák se otrávil plynem.
Slunce v duši? "Neser, chlape..."