Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluvný dopis
09. 01. 2005
22
3
7678
Autor
Pacer
Pro tu, co rozpačitě
postává tu na rohu
pro tu co je tak pěkná,
že objevit se nemohu
abych ji nepolekal
abych jí nebral iluze
teď vymluvím se na havárku
či na bloudění ve mlze
Pro tu co čeká tam
teď píšu dopis omluvný
..jako že těšil jsem se moc
leč plachý jsem a nemluvný
3 názory
to bloudeni ve mlze mi tam moc nesedi..v mlze?..to by zas nesedelo..hmm, ups, neporadim, v kazdym pripade zaver uz je perfect :-)
tak jo, blbustkam se to promiji :-) mimochodem me se neco takovyho taky stalo (kdyz jsem jeste psavala versovany), takova slepa ulicka a doted jsem to neprepsala :-)
týjo, to mi připomnělo film Láska přes internet, taky se podobně vymlouval, kdyži ji viděl a nepřišel...
Row..od dob Ivanhoea jest mi tvůj nick sympatický..tak jen čti, čti a navštěvuj:))
Hádě:)) dostaneš asi jednom podmínku:))
Jen technická, nedávej avizo, když píšeš autorovi..tomu se to zobrazuje automaticky jako nová kritika. Hezký den:))
no jo, ja nez se tu poradne zorientuju.... promin, uz zadne dalsi avizo :))))
chlapy vetsinou nenapadne, ze i pekne holky muzou byt taky plache nemluvne...
moc pekne - tip
Hanko děkuji :)) máš pravdu, zvláště háďata jsou v podstatě velmi plachá:))) ba i nemluvná:))
hadata? mas na mysli nekoho konkretniho? ja osobne moc hadu neznam... jenom snad jednu zmiji jedovatou - meho bejvaleho :)))
Hanko, pak jedna byla v Mrazíkovi.. a tady bez carek a bez hacku jsi hádě taky :))
Hanko, pak jedna byla v Mrazíkovi.. a tady bez carek a bez hacku jsi hádě taky :))
Pacer: ja jsem extremista - mezi cizimi jsem placha a nemluvna a mezi znamymi nezavru hubu... :))))
Pro tu co čeká tam
teď píšu dopis omluvný
..jako že těšil jsem se moc
leč plachý jsem a nemluvný
Dobré... TIP
Tomáši, plachý a nemluvný sekretář a tlumočník:)) samo o sobě báseň :)) Dík :)
Viťo, z hlediska příjemnce tipu není rozhodující, zda plachý či zmatený:)) Dík :))
jestli je fakt tak pjekná, tak bysem tam taky radši nelez...
... neb plachý jsem a né mluvný
...T*