:o)
tady asi platí pravidlo, kdo si hraje, nezlobí
zase nechápu ty kosti mimo sloní pohřebiště. myslíš, že si zasloužím vysvětlení?
ty kosti mimo sloní pohřebiště je oblíbené téma depresArta, vymyslel to u básničky sloni a nějak se toho nemůže pustit. samozřejmě je to jenom hra na paralelní světy, ale jestli takový světy jsou, tak tam takoví arti stoprocentně existujou !
paralelní světy přece existují
Arte: ty si zvíře... :-))
líbí se mi upírovská.... :-)) i ta první je taková... hořká.... :-))
poslední artí.... a tudíž sebevražednému artíkovi: Artíku, brumlíku, neber si to tak, pohladit pošimrat a rychle od Tebe utíkat... :-))
Artík brumlík bude mít radost, jinak art je zvíře jenom v některých paralelních světech, (tedy paralelách, abych použil odborny termín) v tomto ne
tralala, to je dobře, radost je potřeba a třeba se změkčí a bude přístupnější... :-))
jsou i lepší způsoby jak popsat emoční chvilky, poslední se mi líbí, proto dávám tip
to rozhodně jsou!, bohužel jsou na to zatím moje znalosti paralelních veršů krátké. poslední art bude mít velkou radost, třeba začne pracovat a příští láhev si už normálně koupí v krámu.
klipeto : to je teda kritika, ani nenapíšeš to je teplý...:)
depresivní Art je teplý....je teplý? ;-)
nevím, asi trochu jo, hodně geniálních umělců bylo teplých, nebo aspoň trochu, tak proč by zrovna depresivní neměl být
ale určitě trochu budou všichni, neb jest psáno v paralelním slabikáři : "jednoho dne se všichni paralelní artové setkají v jednom místě a z jejich spojení vznikne art ultimátní a jedinečný; on povede jejich duše na druhou stranu"
i když to "spojení" vlastně nemusí být fyzické tak nevím
možná je někde cesta v tý meziparalelní komunikaci.
Zajímalo by mne, jakej je třeba klipeto ve světě depresivního arta a jakej je třeba ve světě upířího arta.
to netušim, nevim vlastně ani jakej je klipeto ve světě toho nejlepšího arta, třeba bys moh o klipetech napsat také nějaké paralelní verše, aby bylo všem jasněji. určitě je nějaký depresivní klipeto, zlý klipeto, klipeto, který neříká nic jiného než to je teplý, klipeto, kterej píše o stanici masarykovo nádraží a klipeto který místo haiku píše operetní texty
klipeto, který právě s růží vyznává pod okny kakulojovi lásku, klipeto, který vládne celému světu, klipeto, který je žena, klipeto, který právě jako první člověk vstupuje na měsíční povrch, klipeto, který právě nechává upálit dívku jako čarodějnici, klipeto, který čas místo na písmáku tráví ve vězení, klipeto, který nemá rád mléko...
fuj, úplně si mi připomněl klipeta, který straší malé děti.
toho mám nejmíň rád
uvidím
počkám na inspiraci a třeba přijde z nějakého paralelního světa
klipeto! to sis nemoch nechat úvahy nad sexuální orientací depresivního Arta na jindy? Kakuloj v jeho paralelním světě pro něj bude muset nechat v popelnici jednu láhev absintu, je to hodný Kakuloj, ale lakomý, takže bude mít zase provrtané koleno
musím pochválit všechny Arty , především upířího! ale také prvního Arta za pelyněk (dívce které nesluší drť pelyňku...ó!)
lol... klipeto, který píše operety
jak vidím tolik klipetů, napadá mě, jestli jedním z paralelních klipetů nebyl ten, který vyřezal Pinochia, vzpomínáte si někdo?
Kakuloj: v tomhle vesmíru to je Geppetto a ne klipeto ;) ale možná jsem Pinocchiovým otcem někde v paralelním vesmíru jak říkáš. ;)
taky bych nechal jednu láhev depresivnímu nápadně vykukovat z poeplnice, ale bohužel už jsem tam jako depresivní.. absint... to zas bude mít depresivní halucinace, nechci vidět jeho další tvorbu.
Určitě existuje Klippetto, který si vyřezal dřevěnou hračku a ona ožila... Nedivil bych se.
jj, tady je vidět, že toho o paralelních světech víme strašně málo... bohužel... a neměli bychom to podceňovat vzhledem k efektu interparalelmotýlýho mávnutí tykadlem
pravda kakuloji, jak málo víme! musíme být moc opatrní, my cestovatelé paralelními světy... no dobře, ještě necestujeme, ale zní to dobře !
a pozor na tykadla, mohou při interparalelní cestě dojít úhony
zvlášť když víme o buttertentaclefly efektu!
napadla mne paralelní věc, vytvořit v klubu o paralelních světech paralelní diskusi, kde bychom mohli probírat paralelní myšlenky s paralelnímy paralely (Jak nazvat existenci paralelního tvora jinak než paralelem?)
Musím zde ještě vyzdvihnout DepresArta a jeho zalíbení chodit mimo sloní pohřebiště.
ano, určitě jsou to paralemové! (napadl mě námět na logickou hru, kde by hráč prováděl paralemi z domečku do domečku mapou plnou nástrah)
aha... jak to udělám?
Depres je divnej, s tím pohřebištěm...