Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽijeme abychom zemřeli .. podruhé
02. 11. 2000
2
0
7798
Autor
Hvezda1620
Žijeme abychom zemřeli
Život je voda bez břehů
a já plavu jak nejlíp dovedu
Někdy se dřu a potím krev,
jindy se s proudem nesu na zádech
Mnohé dny i bouře přejdou,
než v jedné z nich síly dojdou
Stane se to, to já dobře vím,
ten den se prostě utopím
..................................
Stalo se to jednoho zuřivého dne, kdy přes vlny a vodní tříšť byly vidět jen pouhé odrazy blesků křižujících na nebi. Pevel udělal ten den hned dvě chyby, které mu změnily celý dosavadní život. Za prvé si pořádně nezkontroloval upevňovací lano, které jej poutalo k mateřské Atlantidě. Za druhé se pohádal se svou dvojkou – Mercelem. Patřili k Čističům, kteří se ve dvojicích starali o čistotu vznešené obětní Velké stěny. Vypínala se do výšky k nebi, zatímco Čističi omývali její stěny od mořské soli. Určitě by bylo všechno jinak, kdyby Mercelovi ráno nedal do polévky tu chobotnici. Vznášela se těsně pod povrchem krabího vývaru a Mercel na ni přišel přesně mezi šestým a sedmým soustem. To sedmé již po pohledu na rosolovité zbytky nešťastné chobotničky nezvládl. Místo něj se ladným pohybem otočil a nechutným způsobem ohodil Kerla sedícího za ním. Zvratky z toho nešťastníka odkapávaly na hliněnou zem. Okolo sedící parta Čističů se válela v křečích smíchu. Už dlouho neměli takovou zábavu. Pevel by se taky válel, nicméně zuřivost jeho partnera a zasaženého Kerla jej donutila s obdivuhodnou rychlostí vyhledat bezpečnou skrýš. Vrhl se k zemi, proplazil se mezi nohama, mohutným skokem překonal vzdálenost mezi stolem a únikovými dveřmi......a tam jej Mercel dostihl. Chvíli se váleli po zemi kolem stolu, když tu se s tajemnou škodolibostí v Mercelově ruce objevila lahvička se solí. Řev Čističů dosáhl maxima a někteří od smíchu téměř neviděli. Ještě teď cítí tu sůl, jak mu zaplnila každý kout v ústech. Mercel se s touto odplatou spokojil, když se Pevel ještě dvě hodiny snažil vypláchnout slanou chuť.
Vedoucí směny si je zavolal k sobě. Právě čistili severozápadní stěnu. Aby nemuseli práci přerušit, nechal si je předvést po jednom. Tak se stalo, že Pevel byl na stěně sám. Nebylo nikoho, kdo by chytil lano, na jehož konci visel, a které nyní se pomalu přetrhávalo. Tu bouři nečekal, přišla naráz, aniž by dala o sobě nějakým způsobem vědět. Obloha byla zatažená již několik dní, ale až v této chvíli se rozhodla pořádně si zabouřit. Blýskavě se radovala a Pevel slyšel, jak se chechtá to ozvěny hromů. Měl si to lano dávno vyměnit, říkal si v duchu, když jej jedna z vln spláchla i s tím nešťastným zbytkem lana. Pokoušel se plavat. Bojoval o každý kousek vzduchu pro své plíce. V tu chvíli strašně toužil být rybou. A plavat někam hluboko. Pokoušel se neztratit vědomí. Bojoval kolik hodin, než se bouře trochu utišila. Byl dobrý plavec, vyhrál už hodně delfínních trofejí. Přesto se mu na té bouři něco nezdálo. Pokud si to dokázal vybavit, zahlédl záblesk, provázený podivným duněním. Musel být velmi jasný, když byl k němu zády a přesto ho zaregistroval. Tu myšlenku raději nechal na později. Soustředil se na pravidelná tempa a dýchání. Nádech, výdech. Nádech, výdech. Neměl by se pokusit najít směr zpátky ke břehu? V navigaci byl díky plaveckým soutěžím docela dobrý. Dobře, mraky pořád halí oblohu, přesto se tamto místo zdá světlejší. Takže slunce bychom měli, teď je tak asi doba obědu, takže tím máme jih. Dobrá, Bouře se žene támhle na severovýchod, já musím na jihozápad. Nu což, pojďme do toho, povzbuzoval se Pevel. Vlny teď dosahovaly jen výšky paže. Na to je zvyklý. Po dalších několika hodinách si všiml trosek kolem v moři. Že by ta bouře byla až tak silná? Stále bylo slyšet vzdálené dunění. Plaval vytyčeným směrem a pokoušel se rozpoznat trosky. Tamhle zahlédl kus střechy. O něco dál byla...... ..postel? Změnil směr aby se o tom přesvědčil. Opravdu bylo tomu tak. A ne ledajaká postel. Pevné tmavé dřevo s bohatou řezbou. Když je bouře opravdu, ale opravdu silná, dokáže smést chatrče u pobřeží. Jenže takové postele se tam nenajdou. Takové jsou v honosných kamenných domech za branami města. Pomalu k ní doplaval a převalil se na ni. Masivní dřevo se téměř ponořilo do moře, ale přece jen zůstalo nad hladinou. Jen vlny se přes něj občas převalily. Pevel se pokusil postavit, aby se rozhlédl. Ruce roztažené od sebe, stál na čtyřech v póze šikovného batolete. Za tu chvilku se napil více vody, než když předtím plaval. Jak předpokládal, nezahlédl zemi nikde, kam dohlédl. Po několika pokusech to vzdal. Jediné, co viděl byly trosky. Hodně trosek. Nechápal to. Jak mohla i tak silná bouře zničit tolik domů? Musí se co nejrychleji dostat zpátky. Měl strach o své přátele. O Mercela, přestože si dělají naschvály snad každý den. O matku - snad byla ve městě, když to přišlo. Byla už stará a nedokázala by plavat v bouři. A co Ketka? Znali se teprve pár týdnů, a přesto, jako by spolu vyrůstali. Poznali se na jednom ze závodů. V bazénovém bludišti se potkali v dómu asi dva metry pod vodou. Oba se pustili do stejného tunelu a vyplavali v krápníkové jeskyni ukrývající tolik potřebný zelený klíč.
Hvezda1620
02. 12. 2000Hvezda1620
02. 12. 2000
Hvezdo: David Conway - 'Secret wisdom: the occult universe explored.'
(London: Cape, 1985, ISBN 90-6229-014-0)
Nemam tuseni, jestli to vyslo i u nas, ctu holandsky preklad z knihovny (Vilvoorde).
to obětování starýho kněze... to zase přivádí k pokušení uchovat svůj život, tedy udělat jakýsi revolution... jedině snad ve spojení s filosofií o bezvýznamnosti života, jehož jediným smyslem je sloužit bohům...
ale i tak by to svádělo... i moudrý muž může být zničen mocí...
ale to jen tak na okraj... vyvyjí se to dobře
Hvezdo, to by fakt nebylo spatny, ta pout poslancu, taky by se mi to libilo...
Co se Ketce zdalo? Zanik Atlantidy?
BTW: docetla jsem se dalsi veci o Atlantide, velka skupina Atlantidanu se pred tou katastrofou presunula zpatky do Afriky a pak pochodovali smerem na Blizky vychod, kde se usadili...
Hvezda1620
27. 11. 2000
Moc se mě líbí slovní obrat ve větě "Pomocníci Zahradníka právě pálili trávu ...." A ten Atlandský kůň, není to náhodou bájný jednorožec?
No a co se týče odchodu starého kněze, nezdá se mě to moudré řešení. Vždyť i staří atlantiďané museli vědět, že pokud nějaká informace chce mezi lidi, půjde tam i před smrtí toho daného kněze :o)
A pouť poslanců, v dnešní době si to poslanci nemůžou dovolit. Můžou jezdit akorát překrásnými autobusy s neprůstřelným sklem. Vždyť by je vlastně půl obyvatelstva nepustila ani na zahradu, a někteří by jim místo chleba a sůl přichistali broky a hůl :o)) A který daňový poplatník by jim potom chtěl platit kremaci?? :o)
(Mám divnou náladu, něco se děje a já stále nevím co to je. Šíří se to rychle, ale nemoc to není.)
nějak se to rozšiřuje... to už je spíš jak román(ek) než povídka... no uvidíme
Hvezda1620
24. 11. 2000Hvezda1620
24. 11. 2000Hvezda1620
24. 11. 2000Hvezda1620
23. 11. 2000
A co Pevel???
Fakt dobry, budto mas opravdu bujnou fantazii, nebo jsi povolanim historik :-))) Umis!! *
Kateří: víš, nic není tak jednoduchý, aby se dalo označit jako dobrý a jako špatný. Jednou to použiješ dobře, jindy špatně. Ale každá moc svádí k používání. Proto si myslím, že je lepší nejdřív naučit ovládat sám sebe.
Víš, vždycky jsem chtěl být kouzelníkem, mít další schopnosti, umět měnit svět a lidi. Ale když jsem se to zkusil učit, napáchal jsem dost velký škody.
Ale to o čem mluvíš ty není nebezpečný. Jen tě to nesmí zavést příliš dál.
Jednou mi jeden čaroděj řekl, že první pravidlo magie, je ji nepoužívat...
Merle, vsechno co v tomhle smeru delam, se tyka jenom mne, vubec me nenapadlo kohokoliv nebo cokoliv menit ci ovladat, jedina vec, ktera se mozna zmenila, je muj vlastni pohled / nazor na deni kolem. Umet se rano vzbudit v urcitou hodinu je prakticka vec, hodilo se mi to hlavne kdyz jsem byla au pair a nemohla jsem pouzivat budik, protoze bych vzbudila ostatni (a navic spatne slysim). Lucidni sneni je ciste osobni zalezitost, zadna magie, ani cerna ani bila (rozdil mezi tim neznam). Nemyslim, ze by mi obcasna meditace davala nejakou moc, ktere bych mohla zneuzivat :-))) Jen se snazim trochu zvladnout samu sebe, neni duvod k panice!!!
Merle, takže pod temnou kdysi byla bílá? Pripomínáš mě toho paladina, o kterém jsme mluvili. Jenže jsi v půli cesty :o)
Kateřino, tak ty už taky nepoužíváš budík? hmm dobrý :o)
Hvezda1620
22. 11. 2000
víte lidi, s takovýhlema věcma je třeba velice opatrně... já radši nejdřív hledám nějakou tu moudrost, než se zaplýst se schopnostma o kterých nevědět, kdy je použít...
Merle a děláš moc dobře, jen si přeju, abys nacházel nové a nové moudrosti :o)
Merle: Jako treba napriklad? Ja bych se nikdy nepustila do cerne magie a podobnych veci, zatim jsem parkrat zkusila hladinu alfa abych se treba rano sama od sebe vzbudila v urcitou hodinu, dal jsem se vlastne jeste nedostala... jo a taky jsem si jednou zapsala sen jako trenink na lucidni sneni... kdepak, ja jsem opatrnost sama! Tu astralni projekci si ted ctu (no, buh vi, kdy se k tomu dostanu), vypada to opravdu zajimave.
Hvezda1620
21. 11. 2000
bože jen tam hvězdo nepoužívej takovýhle profláklý duchní romantický nesmysle...
Eter: vidět aury by bylo hezké... stejně tak různé kizenze. Ale zatím mám jiné priority... ale ty se pilně uč... jednou se třeba staneš mým guru :-))
Merle!!!!
Eternale, rada bych to zkusila, posli mi prosim tu adresu! Diky, K.
Merle, a padla kosa ná kámen, že ano? :o))
Kateřino tady je, ale moc z toho nezblbni: http://members.tripod.com/~Jiri_Starha/frmain.html
Příjemnou zábavu.
*1620 nějak nás hodně napínáš, nemyslíš?
Eternale, koukam ze ta astralni projekce by taky stala za pokus :-)) Vrham se na to!!!
Kateřino vrhej se na to opatrně, hlavně se nám nezvrhni, neb bychom tu všichni plakali :o))
Kateřino. Asi to bude pravda, když o tom lidé mluví. Já vidím jen to co vidím, a nejde to tak jednoduše popsat. Když se stoustředím tak kolem lidí vydím takové obaly, větší menší, jsou průhledné, něco jako tetelící se teplý vzduch. No to je to co jsem viděl vždycky, ale nijak speciálně si toho nevšímám, nikdy mě to k ničemu nebylo.
No a tuhle jsem narazil na stránky o aurách, kde popisovali celý návod jak se naučit vidět barevné aury všeho. Je to spíš založeno na spektrálním vidění, kdy se odraz světla štěpí a mozek to zpracuje na tu a tu barvu. No dám příklad, když se soustředíš na modrou barvu, ať už je to cokoliv, tak zjistíš, že na okrajích, tam kde ta barvička končí je žlutý pruh. Je stršně malý když ho nevnímáš a když se nesoustředíš. Ale jakmile na to začneš myslet, tak tu žlutou uvidíš. Hlavně to nezkoušej na monitoru, vem si něco jednoduššího, třeba modrý obal knížky nebo tak. A čím méně světla tím víc vidíš aury. Když se naučíš vnímat barvičky, tak se to dá rozvynout i na věci a nebo živé organismy. Popisují to jako záhadu, ale podle mě je to obyčejná věc, kterou už vůbec nenvímáme, poněvadž lidi nechtějí vidět a vnímat, lidi se pořát někam ženou a nevnímají ty drobnosti, které jsou tak úžasné. Pokusím se Ti sehnat tu adresu, jestli máš zájem :o)
Jak říká klasik, nejdůležitější je učit se učit se učit se :o))))))))
Jestli je tam už devět dnů tak to bude mít pořádnou žízeň a hlad. Jen aby nám chudák Pevel neumřel :o))
Kateřino, mě se těch snů v poslední době zdá tolik, že už si je ani nepamatuju. Jestli chceš, nějaké sny Ti pošlu, to ještě snad dovedu :o)) Tuhle jsem byl na služební cestě, a neměl jsem co dělat jinýho než jsem se na všechno koukal a vnímal jsem ty berevné aury, které mě nic neříkají. Ale dalo to chvilku soutředění než jsem ty aury viděl :o) Ještě že kolega nevěděl co dělám :o) Na lidích jsem to ještě nezkoušel. No musím po vzoru Tebe to vyzkoušet. Začnu u bráchy. :o)
Pry kdyz nekdo vedome lze, v jeho aure se objevuji zlute zablesky a kdyz nekdo vubec zadnou auru nema, v blizke budoucnosti zemre (nemoc nebo nehoda). Podle barvy aury se take da poznat zdravotni stav a dusevni rozpolozeni atd. Jak to delas, ze je vidis??? Pry se to da naucit...
Hvezda1620
17. 11. 2000
Kateřino, máš zajímavé sny. Mě se ještě o smrti snad nikdy nezdálo. Mě se zase hodně často zdá, že mám svou mysl tak silnou, že díky ní dovedu pohybovat věcma a nebo někoho pomyslně uchopit a vznést ho do vzduchu, a nebo sebe. Kolikrát jsem ve svých snech létal. A to se výšek bojim. :o))
Tvé bláboly se mě líbí :o) Dal bych tip :o)))))
*1620 No to vůbec není špatná verze, ale je to na Tobě, takže buď si z toho něco vezmeš a nebo to uděláš po svém. Já Ti věřím. Vždycky jsi to zvládl.
Už se těšim jak to teda dopadne. Zatím čauky.
Hvezdo, mas pravdu, hlavne se toho Pevla konecne ujmi nez ti ho sezerou zraloci, uz je na tom voru devet dnu!!!
:-)))
Eternale, diky za tip, mas to u mne :-))) Ja bych si rada ve snu zalitala, ale nedari se mi to, vetsinou se mi zdaji silenosti... a telekineza, to tak umet!!! Momentalne se pokousim videt auru kolem docentu kdyz se nudim na hodine, uz jsem zahlidla par bilych a svetlezelenych fleku, ale nic moc...
Hvezda1620
16. 11. 2000
Zdalo se mi, ze jsem umrela!! Nejzajimavejsi ovsem bylo, ze jsem si v tom snu ani nevsimla, ze jsem umrela, az po nejake dobe mi doslo, ze nemam telo a ze jsem tedy asi mrtva. A pak jsem videla mojeho partnera (v tom snu) jak je hrozne nestastny a snazila jsem se mu rict, ze tam porad jsem, ale on me samozrejme nevnimal. Bylo to silene smutny!!!
Tak me napadlo ze neco takoveho mohla prozivat ta Ketka, vznasi se jako duch nad hladinou oceanu a divi se a najednou vidi vor a na nem Pevel roni horke slzy za Atlantidou a samosebou za Ketkou no a Ketka se mu pokousi vysvetlit, ze je u neho a ze je v poradku a tak. Pevel ji samozrejme nevidi, ale muze vycitit jeji pritomnost. To mu da nadeji a silu aby se nevzdaval a doplaval na tom voru az na pevninu. Ketka ho doprovazi dokud si neni jista, ze bude zit dal a rozlouci se s nim, treba se mu zjevi (jako zaver filmu 'Ghost' s Patrickem Swayze) a vykroci k svetlu. Pevel vykroci do noveho zivota...
Jezis, to je sileny, co to tady blabolam??? :-)))
Eter: přemýšlel jsme o tom, a jen spojoval existující... předem s ničím nepočítal, ale ve všem používal podobný principy (zákony), což mu to umožnilo... ale nic víc.
Merle, někdy o tom dáme řeč, trochu jsi to vystihl v těch principech, ale přeci jen nevím kolik jsi toho o něm přečetl. :o)
Hvezda1620
13. 11. 2000
Eter: taky jsem to četl všechno... takové Ocelové jezkyně... mňam
BTW: spíš než aby to vznikalo jako celek, to pak propojil...
Kateřinko mrkni :o)))
Merle, Ocelové jeskyně jsou prý nejlepší z robotů, a já je ještě nečetl. Ty snad jediný jsem nečetl. Četl jsem jen narážky, které na ně psal jen sám Asimov.
Ano, Merle, zdá se, že ke konci své tvorby vycházely dílka, která doplňovaly mezery mezi roboty a Nadací. Ale kdybys nad tím chvilku přemýšlel, tak bys zjistil, že to není možné tak udělat, pokud s tím při psaní nepočítáš. Tudíž z toho plyne, že v autorově hlavě byla celá ta budoucnost již načrtnuta, a až potom ji v knihách dokresloval. (Hvězdo, promiň, že jsem se tady rozepsal o Nadaci a o robotech, jsem to celý já)
Hvezdo: tenhle vikend jsem mela inspiracni sen, porad premyslim, jak to aplikovat na Pevla, mohlo by to byt docela zajimave... mejte se na pozoru...
:-))))
Kateří: to je věc víry, tudíž nejsou argumenty. Přiznávám, že na to trošku věřím (teda možná že jen chci)
Dostal jsem se sem přes nejčtenější díla :-))
Jó kde jsou ty časy, kdy jsem se zažíral do Nadace... chvíli mi to dokonce přišlo jako nejlepší, co jsem četl.
Néééééééé, neberu ti Pevlíka!!! Aha, ono to tak vyznelo, melo to byt 'vymýslím' pritomny cas, s vymyslim v budoucim case to opravdu zni, jakobych ti ho brala :-)) Asi vazne nainstaluju cestinu...
Merle: ne ze bych verila jako verici nebo co, proste tu moznost, ze lidska duse proziva X zivotu v minulosti a v budoucnosti beru do uvahy, coz neni tak spatne, protoze me to nuti uvazovat o tom co delam a proc to delam a jake to bude mit nasledky a jak tim pusobim na moje okoli atd atd, podle mne je to druh zivotni filozofie, víra je prilis silne slovo :-))
Ano přečetl jsem celé 3 knihy z trilogie, následovaly 2 dodatky, v podobě dvou knížek, potom Předehra k Nadaci, a pak ještě asi 3 knížky, které s Nadací nepřímo souvisejí. Nasledně jsem si všiml, že všechno co I. Assimov napsal souvisí nepřímo s Nadací, a tak jsem přečetl i část knih (románů) o Robotech. Tuším 4 - 5 a pár svazků povídek. I. A. zmapoval kopletní historii vývoje robotů od konce 20. století až po objevení cizího druhu v Galaxii, kdy Nadace umírá a rodí se Nová říše. (tuším že to je něco kolem roku 30.800 po Kristovi. Přibližne 800 let po založení Nadace) Dál už I. Assimov nepsal, poněvadž zemřel. Nikdo se nenašel, kdo by si troufl jeho ságu Nadace a Robotů převzít a dotvořit. škoda :o( Je to geniální, když si člověk uvědomí, že trilogie Nadace je jen úsek z jeho velkého a dlouhého příběhu o budoucí historii lidstva za pomocí robotů.
Uff, nejde mě doma internet :o( A v práci sem tak často nemohu.
Urcite jsem kdysi jednoho Asimova o robotech cetla, bylo to docela zajimave... kouknu se po tom v pondeli az pujdem do knihovny :-))
Hvezda1620
09. 11. 2000
...na ktere zalostne pluly pozustatky cele jedne civilizace. Z nebe se pomalu snasel vulkanicky popilek pokryvajic vsechny kolem plovouci predmety vrstvou cerne lepkave hmoty. 'Svaty Beliale!' vykrikl Pevel v uzasu, 'co jsme to udelali!?' Odpoved vsak samosebou neprichazela...
Eternale: no jo, ja to vlastne vim :-)) To si musim jednou precist!
žjóva... teda prozaik si znatelně lepší...
taky se hlásím o avíza. Je to sice trochu jednodušší, ale mohlo by se to vyvinout dost dobře...
BTW: Kateří, proč myslíš, že si za to mohli sami? o tom zatím zmínka nepadla... a popsaná technika tomu nenasvědčuje.
Hvezda1620
09. 11. 2000Hvezda1620
09. 11. 2000
Merle: mam knizku plnou transkripci z regresi a progresi do minulych a budoucich zivotu od lidoopu az po seste tisicileti, je mezi nima i zivot z Atlantidy. Neni to prvni knizka o regresich co ctu, zajimam se o to uz dlouho. Spousta veci se z toho pohledu da mnohem lepe pochopit, treba to, ze si za vsechno co nas v zivote potka muzeme sami. Zni to neuveritelne, ale je to tak :-))) Nemusis tomu verit, ale pockej az umres!!
(Jak jsi se sem najednou dostal?? Nemohl jsi dostat avizo...)
Hvezda1620
09. 11. 2000Hvezda1620
09. 11. 2000
Regrese ja navrat do minuleho zivota v hypnoze, clovek ten minuly zivot jakoby znovu proziva. Ta knizka je 'Reïncarnatie en levenslot' napsal to holandan zijici v Nijmegen, Pieter Barten, bohuzel nemam tuseni, jestli to bylo prelozeny do cestiny. Taky o tom pise Raymond Avery Moody a Elisabeth Kübler Ross (ty prelozeny jsou, koukni se do oddeleni literatury faktu az budes priste v knihovne).
Vymyslim co se bude dit s Pevlem, jen co na neco prijdu, dam to sem :-)))
Hvezda1620
09. 11. 2000Hvezda1620
08. 11. 2000Hvezda1620
08. 11. 2000
jaky pohled? siroko daleko kam jen oko dohledlo netycna sediveocelova hladina Atlantickeho oceanu...
Já jsem někde říkal že jsem literární barbar, ale nikdo mě to nechce věřit :o) Ale jsem velice rád, že máte starost o moje vzdělávání :o))
Je to asi tak 5 let, kdy jsem přečetl svou první knihu, a to od začátku až do konce. Zní to až neuvěřitelně, že? :o))
*1620 jen abychom to vydrželi být tak dlouho napnutí :o)
*1620: nezapomen dat avizo, jsem zvedava :-))
Eternale: aspon mas co objevovat :-)) Vis, ze ti tak trosku zavidim? Co to bylo, ta tvoje prvni knizka pred peti lety?
Eternale, nelekej se, to jsem nenapsala ja!!!! To je takovy mluveny uvod k pisnicce 'Posledni Moravan', hadej kdo to napsal a zpiva (a hraje na kytaru) :-)))
Tak to teda mas co dohanet, uhanej sehnat album 'Bratricku zavirej vratka' a pak si budem povidat dal :-)))
Hvezda1620
06. 11. 2000
Osmého listopadu šestnáct set dvacet
u letohrádku Hvězda na Bíle hoře zůstal
z vojsk Království českého poslední
praporec, moravský praporec Šlikův.
U zdi letohrádku padl do posledního muže.
Píseň nazvaná Poslední Moravan.
Zajimavy zavod, neco jako Fort Boyard :-))) Uz se tesim na dalsi pokracovani...
Kateřino, bravůrní, až mě z toho vyhrkly dvě slzy z každého oka.
Hvězdo, jen tak dál. jsem taky napnutý.
*1620 skvělý, ale koukám, že by to bylo na celou knihu, uvažuj o tom. Vím že máš času málo, ale uvažuj.
Kateřino, jsi si tak jistá?
No dobre, mohl by nekam na te masivni posteli doplout a zacit novy zivot, do toho by se zapletaly retrospektivy ze zivota na Atlantide... to by fakt mohla byt kniha...
Co tomu rikas, Belohorska Hvezdo?? :-)))
Hele Hvězdo, další, kdo si všiml že jsi Bělohorská :o))
Kateřino, v poslední době nějak válíš :o)
Hvezda1620
04. 11. 2000Hvezda1620
04. 11. 2000Hvezda1620
03. 11. 2000
No jak by to melo dopadnout, Pevel se utopi, stejne jako se utopili vsichni ostatni, Atlantidu prece nikdo neprezil, pokud vim :-)))
Hvezda1620
02. 11. 2000
Bezva počtení. Akorát teď z toho nebudu spát, Protože nevím jak to dopadne.