Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHromadná neštěstí aneb Joe Black počesku
10. 01. 2005
1
0
3343
Autor
Kastel
S nechutí sejme každého z nás
když před tím popije - jde jí to snáz
Proč jen si vybrala tak blbou práci
tolik let uteklo – nadšení ztrácí
Málokdo navíc ten biznis ocení
jen občas výrobky neujdou focení…
(Někdy dá pauzu a jde někam na Dobroty
před tím však odvede svou práci do foroty)
no yo, překlepi, taky sem jednou napsala BIT jako obydlí... ale co.
:-)jo, já si připadám jako něco mezi intošem a největšim buranem:-) a je to super!
naprsto s tebou souhlasim, vidim že je vše ujasněno, je to tak? jestli ne, tak pokračuj v diskuzi, když ses tak rozpovídal, už dlouho jsem se intošsky nehádala, nudim se a chci si povídat a rozebírat vážný věci i plky...
mimochodem ne názori ale názory
...no to, že jsem ty názory "změkčil", měla být omluva za ten nemilý překlep :o), s tím intošský hádáním nevím - na to by asi měli být dva intoši, ne ? To nejspíš nebudu - jsem silný jako býk a taky t ak chytrý.
jinak si mysim že rytmus a rým je dobrej ale celkově nevim, dílko na mě působí trochu chudě...to ale neznamená že báseň je špatná, to akorát já ji možná špatně čtu
...nikdo nemůže číst něco špatně - čte vždy ze svého úhlu pohledu a v souladu se svými názori či postoji, tzn. působí-li na tebe chudě je to v pořádku a naprosto souhlasím s tím, že tahle říkanka vůbec nemusí bejt dobrá - je tam rozhodně několik věcí vloženej účelově pro rým - i když se snahou o to aby alespoń částečně zapadly to kontextu případně vyvolaly v každém čtenáři jeho vlastní asociaci - sakra, tolik jsem toho nikdy nenapsal :o)
Tak to je fakt super. Tedy nemyslim že by bylo hromadný neštěstí skvělý, ale tohle dílko má fakt hloubku. Je srozumitelný a rozhodně nápaditý. Navíc každá věta je naprosto přesně zvolená. Nemůžu jinak...Tip