Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Narozeninová píseň pro slunicko85
10. 01. 2005
11
0
10512
Autor
JiKo
Narozeninová píseň pro slunicko85 http://jiko.webmagazin.cz/slunicko.mp3
Další věci na: http://jiko.webmagazin.cz
ps: omluvte sníženou kvalitu JiKa :-)
chyba na trase:-) překopči si růčo http://home.karneval.cz/00009044/hudba/slunicko.mp3
jejej, tahle se mi tu nenačítá, not found :(
stírám slzu a jdu dál teda...
Elyn no to je, ale dycky mám tak 5 možností :))
ale zapracovat téma to je rachota, to souhlasím :)) zlus to někdy:))
Chcííípáááám..... smíchy.... Dero má pravdu, příště bereš kytaru! :o))) A naučíš se tu ovečku...
potíž je v tom že já neumím hrát ani zpívat ale Dero to za mé podpory zvládne:))
Tak to posílám Derovi avi... páč tohle by měl asi vědět, co tu na něj kuješ :o) A zpívat umíš :o)
Vespa Dero to ví :)))
btw esli tvrdíž že zpívat umím tak tvrdím že nemáš hudební sluch :)))))))
(bohužel na rozdíl ode mě)
Zpívám ale pro zábavu a chuť třebas udělat radost a jak říká kolega Kája Gottů: Zpívám rád a je to na mě doufám znát:-DDD
Hudební sluch mám, ale v určitých věcech trpím jistým masochismem. :o)))
Radost děláš, určitě... jen mě mrzí, že mam narozeniny až v září... :o)))
Mě klepne!!
Geniální! Jiko opět exceluje! Příště na srazu s gitárou, ju, Jiko? :o) *
Dero já se minule rozsypal a nezahrál aňi ň :)) ale s tebou do toho jdu :))
Jiko ... jistě, s exhibicionistou jako já Ti to půjde jako po másle, já Tě určitě podržím. :o)
Ve větší skupině ani nemluvím, natož hraju, ale s Tebou se nebudu bát. :o)
Narozky? Ehm, no, v červnu, máš spoustu času, Jiko. :o)))
slunicko85
10. 01. 2005
T* - působivé.. cukají mi koutky;neodolávám a pouštím si to ještě do druhého ucha!