Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePracovní
11. 01. 2005
6
0
3724
Autor
Gaunt
Proč je náhle ticho?
Kdo to zhasnul v sálu?
Mám jen prázdné břicho,
a žal z manuálu...
pokud nemáte jídelnu, přijď se najíst k nám....Záruka poruchy zažívání do týdne, a můžeš to i dokonce vrátit....:)Jinak přeji pěkné, ale opravdu pěkné zpracování tabulek...M.
ta vaše je trochu z ruky... a tabulky už pomalu končí (nijak nepláču) :o))) tož dost času věnovat se jiné bohulibé činnosti :o)))
Ládíku, fakt nemáme :o))) Na jídlo musíme chodit úplně jinam.... A pak to pozdě odpoledne dopadá takhle...
Sobí_Hnusec
25. 01. 2005Augustin_Šípek
13. 01. 2005
a nebyla to příručka??? :o))) (no jo, dělat ze sebe debila, to mi fakt de) :o)
Vespi> byla to příručka a jinak seš fakt šikovná holka :o)))
Renas> To víš, v práci je to někdy těžký :o))) Lepší bejt stručnej...
vílo: < mě nechceš dát do výběru, když dáváš do každého?:))>
néé , ted vážně - ..... výběr by se měl zvážit .... možná pro trochu jinačí dílka
přesto se mi tohle líbí, cože děláš za práci?
Silvita> mno, tak trochu od všeho - projektant, analytik, programátor a hlavně dneska sem tam smolil nějakou příručku k tomu co jsem těžce zplodil :) - tohle je prostě jenom blbost, pro radost, když se podíváš na ostatní věci, zjistíš, že jinak píšu většinou něco úplně jinýho :o) ale jinak dík :)
vílo> tohle tě vážně oslovilo? Jako autor - děkuju moc :o) Jako čtenář - co to bylo? :o)