Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak jak je to s tím tulením?
11. 01. 2005
0
0
7250
Autor
tuleň
Byl jsem požádán o vytvoření diskuze, tak to tedy zkouším...
slovo do diskuze: Ja se tulim desne rada....:-)...ale pres tu obrazovku mi to nejak nejde....
Přesně tak, jako Brňanda bys to mohla znát, z Brna je tam snad víc lidí než z Prahy :)
tak jsem zjistil, že se náš klub dostal až na Hofyland, teda aspoň motto z něj
jj, vymysleli jsme ho na posledni vysocine. Spiciva to v tom, ze si uzijou nejen lidi, ale i jejich ponozky:)
ami: super, aspoň nějaká spřízněná duše - zase jsem se dostal do stavu, kdy mám pocit, že nikde není žádná...
potvrzuji Noemova slova :^((( a já zůstanu na ocet :^((( kdo bude utěšovat znepokojeného plačícího a smutného tuleně, kdo?
Tuli: No se mnou muzes rozhodne pocitat :-)) Rameno na krokodyli ehm vlastne tuleni slzy a krajic chleba se u me najde kdykoliv a pro kazdeho kdo je pritelem a tulenum spesl :-)))
Noe: Takova nabidka se neodmita, diky nekdy jsem tomu vsemu hodne blizko... budu si to pamatovat :-))
noe: tos mě teda podržel... já tady straším a ty mi teď pracně získanou autorytu takhle podryješ :^( ty ty ty! :^))
Noe: Ahoooj :-)) dik za uklidneni :-))
tuleni: budu se bat stejne jako ty strasis ju, to ti muzu slibit :-))
Amanda: ještě líp uklidňuju objímaje znepokojené, plačící, vyplašené a smutné v náručí. Mám bohatou praxi, viď tuleni ;-))))). Nechci malovat ďáblíka na stěnu, ale třebas to někdy taky využiješ :-)
Díky parťáku ;-) rád tě posílím, jako už v minulosti tolikrát :-)
Ahoj Amando:-) neboj, jsme decentní tuliči :-)
bát? no rozhodně, zvlášť pokud si vezmu posilu... četla jsi program klubu?
Hmmm zatmeni sorry polepsim se a slibuji ze budu pravoplatnym tulenem :-)
Amanda: jasně, máš svatou pravdu, jestli není nejlepší, tak aspoň jedna z nejlepších... jen nechápu, že ještě nejsi v klubu
mimochodem teď o víkendu jsem si tulení relativně užil, tak mám z toho dobrou náladu, jen by to chtělo zajistit pokračování:^)
jeee on existuje klub? :-))) No tam stopro nesmim chybet, jdu na tooo!! :-)))))
amanda: to by mě tedy zajímalo, jak ses sem dostala a asi navíc nečteš Prology či co...
tuleň: jen v kra(jním) případě ... například ztroskotání na ledové kře. Jinak neboj, preferuji opačné pohlaví :-))))))
Noe1: A přitulil ses pečlivě? Včera bylo ve zprávách u tuleňátku, který má nejradši rozmixovaný mořský ryby se šlehačkou...celý to pilo z lahvičky a bylo půvabný...jen asi páchlo:)))
tuleň: Neříkal si, že v případě nouze spoluklubovníci vždycky pomůžou, obzvlášť v tulení:)???
gabio: Přitulil. Ale je to jako droga. Eště, eště, víc, víc :-)))))))
Spolutuleni si jistě rádi vypomohou, ale musí být zachován základní hygienický princip ... to jest "kluk-holka-kluk-holka" ... s ohledem na přítomné 5% menšiny. Chápeš? ;-))))))
koukal jsem na klub je tam poměr 10:5 ... z hlediska samečků naprosto vyhovoující, né nadfarmo nám Pánbůh dal dvě ramena a dvě paže k oblímání :-)))))
ale ten princip je obecný, spíš zip než harém ;-)))))))
no že by nikdy vedle sebe neměli být tři chlapečkové či holčičky, pokud tak ovšem není dáno odlišnou orientací :-)
jo jak si viděla to tuleňátko ... já zase vidě fantastický způsob obrany ptáků ... kvíčaly útočníka posraly. (hezky se to rýmuje) a buřňáci poplivali zvratky z ryb ... humus ale účinné
Jsou to oslíci, ale nejsou to obyčejní oslíci, jsou to totiž Nanoslíci.
nano, jako že malý 10 na mínus devátou
(k nastudování v kakulojově dílu O Nanii)
no, arti moc věcí nechápou tak nevím jak by si s nimi porozuměli tuleni; zato s nanoslíky si arti rozumí výborně (až na zlarta)
nějaké klipetovo dílo bylo zařazeno v tulením klubu, přišel jsem zkontrolovat zlé prosaky
že si třeba Milly popletla paralelní světy a myslela si že v tomhle máš tuleňku... tak leda že bys ulitou přecestoval do paralely, kde jí opravdu máš,
a jak je to teda vlastně s tím tulením?
Chtělo by to nějakou definici, no néé? Takže co je to tulení?
Tulení je tělesný kontakt mezi živočichy, potřebný k utužování láskyplných vztahů. Co vy na to, přátelé?( myslím opravdu jenom tulení se , to ostatní je už o něčem jiném) :-)))
nejde o paralelu, kde mám svoji tuleňku, ale o paralelu, kde tamta tuleňka má mě (asi), resp. mého paralela v dané paralele...
markel: určitá definice je v popisu klubu, ale tahle je možná ještě lepší, že bych ji využil? když máš takové kvalitní definice, nechceš k nám do klubu?
Prohlédnu si ráda váš klubík, a co se týče definicí, jsem fakt dobrá :-))). Tvé pozvání je velmi milé. Jdu se podívat a dám vědět. Díky!!
Tak už jsem se podívala, nejvíc je mi sympatické, že nemáte ve svém programu moc velkou aktivitu, to je super. Tak jestli bych mohla poprosit, spínám již dopředu své tulení ploutvičky a říkám, jo, to je klub i pro mne! Ale musím se přiznat, že moc nesplňuji definici ploutvonožce, neboť opravdu nejsem výborný a elegantní plavec. A taky vím, že se ploutvonožci dělí na lachtanovité, tuleňovité - to jsme my, vidíš, jak už se k vám dopředu počítám. A víš -li, že k nám, co se druhu týče, mají nejblíž medvědi? Nejsem tak chytrá, to teda ne, mám jen před sebou lexikon zvířat a protože jsem osoba zvídavá, tak jsem chtěla vědět, do čeho jdu. :-))) Předem děkuji
Tak už jsem se podívala, nejvíc je mi sympatické, že nemáte ve svém programu moc velkou aktivitu, to je super. Tak jestli bych mohla poprosit, spínám již dopředu své tulení ploutvičky a říkám, jo, to je klub i pro mne! Ale musím se přiznat, že moc nesplňuji definici ploutvonožce, neboť opravdu nejsem výborný a elegantní plavec. A taky vím, že se ploutvonožci dělí na lachtanovité, tuleňovité - to jsme my, vidíš, jak už se k vám dopředu počítám. A víš -li, že k nám, co se druhu týče, mají nejblíž medvědi? Nejsem tak chytrá, to teda ne, mám jen před sebou lexikon zvířat a protože jsem osoba zvídavá, tak jsem chtěla vědět, do čeho jdu. :-))) Předem děkuji
hmm, koukám, že dbáš na přípravu, tak to je správné... rádi tě mezi sebou přivítáme.
Děkuji mockrát, nastotisíckrát, snad to zvládnu se přihlásit, já jsem zatím jen v jednom klubu. Jdu na to!
tulení má art rád (a většina jeho paralel taky, samozřejmě až na Zlarta)
tuleni mají rádi každého, kdo má rád tulení a chápe rozdíl mezi tulením a "jinými věcmi"
Art: ty ses tu snad objevil z jiného světa! Zrovna v téhle diskuzi... Jak jsi našel zrovna místo, kde se jedná o paralelní světy?
Psala mi toziž Tvá tuleňka TuleňkaTuleňova, že jednoho máš....
13.letýho............. ;-)
milly: hmm, tak to asi bude o nějakém jiném tuleni, neb já o žádném nevím, natožpak o třináctiletém... a nakonec ani žádné své tuleňky si nejsem vědom :^(
Vidíš to....., to je zajímavý, že by halucinace???
tak to jsem si s někým spletla, promiň..
o jiném- o žádném?
tak to bude asi tuleňka někoho jinýho..
halucinace asi ne, spíš to je tuleňka nějakého jiného tuleně, i to se nakonec může stát, ne?