Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezvládí
12. 01. 2005
4
0
4233
Autor
Mala_Princezna
Domeček bez oken stavím si v sobě,
ptám se a prosím statné stromy,
sluníčko nad kopcem svítí do kádě,
v ní vidím svůj sen o zelené stráni,
Osmnáct let žiju ve studené době,
kvůli dálnici neslyším hromy,
už nechci každý den chodit po lávě,
lidi přiznávám do pr… s vámi...
Snad sen svůj splním si v hrobě,
z chaloupky sledovat mohutné hory,
na nezastíněné slunce dívat se v trávě
státní hranice samoty navždy spálit...
sem si jich těch rýmů teda nefšim, no to je fuk, hele já psal v osumnácti přesně takle jako ty a byl jsem s tím spokojený, tak co vlastně můžu kritizovat. Je ti osmnáct ne?
Mala_Princezna
22. 10. 2005
No já tu mám věci nejvíc 2-3 roky starý. A je mi 27, ještě asi tejden. (To neznamená že jsou bůhvíco:-))
Mala_Princezna
22. 10. 2005
No jo, princezničko. Já ty rýmy poznal hned. Takysi s nimi občas tak potrhle hraju. Podle mě jde o to - hledat. Zpočátku ta ne zrovna nejlepší varianta se může nakonec ukázat tou ideální.
Toto se mi například líbí, jednak tím rozvržením a hlavně to takřka kopíruje mé názory. Ale hlavně přeju, abys na tom za ty dva roky nebyla taK jak já, čili - ještě hůř... No, s tím vybojováním ideálního světa... nechci malovat čerta na zeď... já momentálně razím heslo - žij, dokud se to dá, nic víc od toho nečekej. Jestli Ti něco říká Albert Camus, tak to mě docela bere.
Žijme, buřme se a a revoltujme - až k absurdnímu konci...
Hodně štěstí!
*
abcd
abcd
to je šílená struktura, kor s tak dlouhými řádky, chvíli mi trvalo, než jsem vůbec pochopil, že se to má rýmovat:o)
Spíš se kloním k variantě "všechno špatně", ale já už k tomu jinde něco napsal a to platí jak vidím i tady..
neznásilňuj se tak do toho básnění..:o)
Mala_Princezna
12. 01. 2005
nojo, v tom bude ten problém.. ty strašně moc chceš..:o)
směr pitomých básníků tady razí už Voloďa, to taky není nový:o)
jj Lancelot to říkal dobře.. hele něco mě napadlo, zkus příště vložit nějaké dílo, o kterém si myslíš, že se ti moc nepovedlo.. třeba bude pro ostatní naopak dobrý.. nebo rovnou napiš nerýmované, uvidíme co z toho vyleze ty násilnice:o)
Mala_Princezna
12. 01. 2005
Lancelotta nebrat příliš vážně...umí jen radit...řídit se vlastním srdcem a rozumem:o)
Já nepoznal že se to má rýmovat...až když jsem si přečetl Jehehemanovu kritiku:o) a jak Jeheheman podotkl...znásilňování je špatné a stojí za pr_:o) Be yourself (buď svá:o) Já píšu od třinácti a taky sto stojí mnohdy za pr_...jako teď...cítím, že mám něco napsat, ale nějak to ze mně pořád ne a ne a nechce ven:o(
Netlač na to... a dej tomu čas...mládí bývá zbrklé a to bývá nejhorší chybou. Všechno chce čas...když zasadíš strom, nemůžeš z něj hned rvát ovoce:o)
Buď veselá...Malá_Princezno:o)