Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTemnota
15. 01. 2005
2
0
1398
Autor
Nelenyan
Temnota
Kolem mě je temnota
Temnota a chmury
Tohle je ta novota
Stíny mnou propluly
Už nemám žádnou naději
Začít nový život
Místo falešných úsměvů
Mám předvádět spíš vzlykot
Měla bych se omluvit
Přiznat že jsem sobec
Nemám však sílu promluvit
Je po všem. Je konec!
Je to dobré, takové.. příjemné na čtení. občas bych ale změnil třeba pořadí slov aby se zlepšily verše..
Ischtwan_Chodovarosz
15. 01. 2005
Falešné úsměvy... nebo předváděný vzlykot... jedno ani druhé se mi nelíbí... ale ta forma ano... představuji si to jako rapovaný text ...
T**
romale: No... mně se taky nelíbí... jenže já si to už mohu dovolit... je to spíš "hudba" Tvé generace...ne?
synáček: Aha, to ano, to je pravda. Mé generace skutečně ano. Nikoliv však moje. A ani bych to s tou básní nespojoval. Nu, sakra - "synáček", takový matoucí nick bych si zařadil spíše ještě do generace pode mnou - a hleďme...
romale: Nerozumím Ti... podle mne nick je nick... neexistuje přece matoucí nick... je pouze možné vidět v nicku něco jiného, než ve skutečnosti je... to ale je už o něčem jiném...
synáček: Myslel jsem to pouze v nadsázce...
...to je nevýhoda "chatovací" komunikace...
V žádném případě jsem se synáčka nechtěl dotknout...