S tím naprostý souhlas - dráždivá, ale jako vesměs vše dráždivé, je i záludná a dovede dát člověku kapitálně na frak... :o))
čeština je vrcholně dráždivá
no, nebo budou surikaty od obou a obávám se, že na ty tvoje mít nebudu... :o))
Pak jsem toho nechal, už mi z toho opravdu prskalo v šešuli. Ale vrátím se k tomu. Ale myslím, že mášna tyhle věci taky nos a um. Takže surikaty si možná přečtu od tebe.
jinak - ještě nejsem u konce té tvé ZOOparády, ale líbilo by se mi něco na surikaty, ty miluju.
tErmitáž mě dorazlila... :o))) *t
konečně chápu, proč moje teta pracuje v etermitce...
Super, druhá obzvlášť *!!!
Tak tady obě!! Zejména dikobraz!! *** :))
oni ty hrátky
se zvířátky
ještě neustaly? :-) *
...ony by se samy trochu bály (proto neustaly)... zatím mám totiž inspirace přítok neustálý
..ti tak začínám mít zoodezření, jestli nemáš zimní byt v ZOO.. :o) *
vevet. věř, že zvířata moc v oblibě nemám - i proto jsou to u mně chlípníci, ochlastové, smolaři, blbáci. Máme sice doma pudla, ale je to strašně hlučný a pitomý starý nervák. Vůbec nejvíc nesnáším hmyz, hady, mám atavistickou hrůzu ze lvů atd.
..tak to ses jim taj teda zoomstil, neřádům!!! :oD
..já vim..sem hrozná..místo abych tě zahrnula zoorozuměním a uznala tvou zoolitováníhodnou situaci, tak se ti směju..a neřikej, že sem zvíře!
:--)) musím hlásit ZOOdchod. zase zítra.
:) koukám, že budu nejspíš i Dikobraz pot vobraz :)) T
dikobraz nic moc, ale ti termiti sou fakt skvelí :))
"Nemaj štěstí, nemaj kliku - zítra budou na špendlíku" :)))))
:o) t*
prima říkanky... až bude čas, přečtu si celej soubor ANIMÁLIÍ :)
veselé a hravé, zavolej nám do klubu ;o)
...nemůžu teď do klubu, bydlím totiž ve srubu, kde v pozdním odpoledni honím šelmy lední...
...milý zvířecí přátelé, pořád můžete navrhovat zvířenu a hmyzenu ajiné tvorstvo, ke kterému máte nějaký vztah apod. a které se ještě v Animáliích neobjevilo. Rád je vyrýmuju a zostudím (možná i vychválím, přijde na to...) Třeba Bean se poznal v Sklípkanovi a Brontosaurovi... a někdo tu chtěl Činčilu, pořád to platí? Animálie XIV. snad ještě dnes, pokud ne, tak zítra určitě XIV. a XV.
These Termits are wonderful! And so Dikobraz is! Nothing more! Simply Tip Hevn
...oh, I´m in 7th heaven! Thanx my pal, on behalf this animal...:-))
...oh, I´m in 7th heaven! Thanx my pal, on behalf this animal...:-))
...slůůůňo, no právě...dikoBrazílie. Kromě toho, že Animálie musí být rýmované a rytmicky přesné, jsou tu další kritéria - kolik slovních hříček jde vymyslet na to které zvíře ! Tak si tak vždycky napíšu slovíčka a pak z nich tohle plichtím. Slůůůňo proslůůůněné.
No jo, a něco o slůůůněti by nešlo? /Když třeba už takovej papouch byl:)/
Sůůůňo moje sladké bych tě láskou slup...Animálie už mají - potřinácté klub!
někdo: tak za to Slůůůněti něco kup
já: zařadím ji příště do svých Hvězdokup
zatím se mi však kupí - další hříčky - SUPI!!!
Ti ještě chybí
a samozřejmě - ryby
:--)))
...slůůůně, SLONI už byli...ty chceš konkrétně Slůně?
No jo, Slůňo už básničku má – od Jiřího Žáčka – ale je v ní málo ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů ;)
Když ti slůně sluníčko
ráno šlápne na víčko
neplač, vždyť to nebolí
a pospíchej do školy
Jéje, to je fajn legrace! Mně se líbí termiti - zejména první sloka, ta je přímo dokonalá. Dikobraz je skvělý celý. ***********