Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez šance..?
Výběr:
18. 01. 2005
84
45
14272
Autor
LaMouette
Život si se mnou hraje
jak rozpustilý klouček
hru s lízátkem
na provázku..
.. vůní mě naláká
dotknout se dovolí
však jak ho chci stisknout
škubne s ním.. a se smíchem uteče.
Poslední dobou
slýchávám na rohu
kde vaří se káva
šustění staniolu..
.. a nerozhodně přecházím
po hřbětě od zebry
na druhý chodník
s můrami na duši..
.. že jednou najdu na skle
hned vedle hrníčků
visací cedulku
"Lízátka došla"..
.. daleko víc ale
strachu mi nahání
že minu cukrátko
..jen tak ... bez povšimnutí
45 názorů
Jak rád bych k dílu napsal něco konstruktivního, ale raději se striktně budu držet své konstruktivní hvězdičky. *
jejdavilda
16. 02. 2010jejdavilda
16. 02. 2010
mno ano.. ma nocni mura.. smankote..:-) tekuji pjekne za cteni.. mots..:-)
tekuji pjekne prevelice.. za secka Tvoje pismenka u mych dilek.. a za cas si je precist.. mots me to potesilo.. dowopravdicky. :-)
juuuu tekuji pjekne.. za wobje dilka.. Vari..:-)) a mas pravdu.. liza.. ty prehlidnout nende..:-)
Ale to já zase snesu hodně :-))). Ale ty ostatní tak těžké nejsou... ale zato jsou všechny moc pěkné.
safraporte.. a to je teprf po prvnim dilku..:-)) cili wostatni raci ani snat necti.. ;-))
tekuji pjekne za cteni..:-)) ehm.. mots tezka?.. jakoze se neda unest?:-)
liza sou prima.. ano ano..:-)) tekuji pjekne za cteni..:-)) i dnes..:-))
jeje.. tekuji pjekne za wobje krytyky Barbare..:-)) a do duchodu nespjechej ni womylem.. Te ceka este urco spoooousty cijemnejch vjetsi..:-)
Barbar_Cohen
06. 05. 2007
tekuji pjekneeee.. a nejen za tuhlenctu.. tesi me cist Tvoje krytyky.:-)
prý na každého čaká cukrátko :o)))
... tak teď už jen rozhlížet se
a hlavně dbát, aby si ho člověk zasloužil ;o)
... a Tobě * Tink :o)
juu vlastovjenko.. tekuji pjekne..:-) potesilo me to.. neska ni nevis jak.. dowopravdy.. .-)
vlastovka.
17. 08. 2006
Některé vzpomínky původně vůněmi nebyly,ale časem s vůněmi toho okamžiku splynou a dnes se nám jako ony vybavují...
kafíčko hmmm,ano:-)
jeje.. nejni zac precik vubets..:-)
a jasnacka.. slunicko skrzeva ne sfitilo dycky tak hecky barevne..:-)
a vune hmmm.. kapitola sama pro sebe.. mam rada takovy ty obycejny.. jako je treba zrovinka ta kava..:-)
a tekuji pjekne ja..:-)
Potěšila a pohladila...díky moc
Obrázek z dětství- taky jsi skrz olízané lízátko s barevným obrázkem pozorovala prosvítající sluníčko?
Vůně, které jsou míjeny a pomíjejí ...
juuu Wu.. me dela nesmirnou radost Te tu zasejc videt.. dowopravdicky..
sloní_stádo_u_krmelce
25. 05. 2006
Celebryjanku... no praaaaavje.. to je pak sladka wodmena.. dyz se Ti to povede.. a nad tim klouckem vyhrajes..:-) akurat.. ze se to vjecinou dari jen poskrovnu.. mno.. Le tak pravje.. su woptymysta.. porad vjerim.. ze mu este sem tam naky lizo lapim:-)
Milly.. tekuji pjeknee.. :-)) ehm.. jen tak mimochodem.. nerikalas, ze des uklizet?.. O:-)
drahy.. no hruuza f takovouhle hodinu a ty couras po netu.. mas spat.. ouplne jak na woplackach...-) a ju.. to znam.. taki chodim na par Tvych vonavych bafnicek... a pssst sem jak hropecek..:-)
Vzdálený_hlas_moře
28. 03. 2006
smankote.. zacpak?.. dyk nejni ani trosku za co.. naopak.. tekova bych mela ja.. udelalo mi to radost.. :-)
Vzdálený_hlas_moře
28. 03. 2006
jeje.. morskej hlasku.. to me mots tesi.. ze se Ti to as takhlenc libilo.. dowopravdicky.. :-) no.. a tak napadlo..sem tam se mi to kupodivu i prihodi.. :-) tekuji pjekne za cteni.. :-)
Vzdálený_hlas_moře
28. 03. 2006
přemýšlivá ... možná má o malinko víc slov, než by měla mít .. ale i tak :-)
T.
Janest.. tekuji pjekne za cteni.. a womlufka, ze wotpovidam as tak pozde.. nechodi mi krytyky mno.. achich..
nemyneš nebůj - toho bohdá nebude, ale srdíčko minulo a anig neťuklo:o). "Aporopó" - kde je Tě konec? Přesměrovala jsi povídání onam?
Každopádně*
Anajko.. tekuji pjekne..:-) a ano ano.. vune kavy je nezamenitelna a uzasna..:-) tiky za cteni..:-)
...tak si v klidu, v křesle užít strachu ...a pak už na něj nemyslet..to se nehodí
hm je mi to líto
*
sem
Tak jsem se musela podívat, jsi li fakt němá. A hle, jak ti to krásně veršuje! Když chytneš příležitost za pačesy - vlastně to lízátko - tak bude tvoje. A proto do střehu! T*
Čaou Mouí!
Dlouho jsem tady nebyl, hned jsem se podíval, co Ty, koukám, že už je to od ledna, ale je to krásný!!!!
Přeju Ti, ať už žádný lízátko nemineš.
TiP!
no, některé věci třeba jsou relativní, ale dojem z tohohle dílka určitě ne... :) tip
mno.. a jakej je tedy?:-))) ze sem tak smela?:-)) jinac tekuji pjekne.. :-))
Zlý_wětry_vod_řeky
20. 09. 2005
lízátka došla... to se jednou stane.... ale míjet je bez povšimnutí... to teda ne...píšeš fakt pěkně...tip
A když si k tomu člověk pustí takovou hudbu jako já, je to ještě silnější.
Pozor!!!
Padá hvjezda! *
myslim, ze vis.. jakej mezi tim je rozdil.. myslim, ze to vim i ja.. esliva sou ale stejny... kdo vi..:-) tiky za cteni.. drahy.. :-)
no tedy... jak bych mohla.. dyz jediny drahy si Ty.. to je precik jasny.. :-))
cifix.. zadny deprese... este Ti chypi ta desne zamylofana povidka.. ceba se to vylepciii.. :-)))
I když už je to tu napsáno deší dobu, nemůžu než neříct, že ses mi trefila do noty....dneska mám asi můry:-} *
alte.. a to zas jo.. ze su wopitse posloucham us wod malinka. :-)) tiky..za zastavenicko:-)
kukaččí_slin_z_dcery
10. 04. 2005kukaččí_slin_z_dcery
10. 04. 2005
něco do sebe sice má, ale je taková jednoduchá (což je výtka)
a moc teček v ní
Pomerančová
20. 03. 2005CLandestina
19. 03. 2005
.. že jednou najdu na skle
hned vedle hrníčků
visací cedulku
"Lízátka došla"..
***
slonovina2
05. 03. 2005
.. daleko víc ale
strachu mi nahání
že minu cukrátko
.... jen tak... bez povšimnut
taky tak...t
:o )
mimo tema .... si jen tak rikam, bych asi prechazel, protoze mi voni hlavne ta obycejna kava.
se to zda jako nesmysl, rikat to tady, ze jo, dyz tady to nema v tomhle smyslu spojitost ... tak, no. dyz ja mam prave hlavne tu kavu rad. a to si ji este vetsinou varim sam, takze je fakt uplne obycejna ))) ale voni a hreje, jo jo.
G.
Syby... hm hm.. a vis, ze mas prafdu?.. i kava ma netso do sebe.. ano ano.. :-) ja mam na ni takovej spesl hrnicek.. asik takovejhle.. cI_I a ze nj mi chutna nejvits.. mno... :-) tekuji za zastavenicko.. a mazu si postavit vodu.. a na co no?? na kaficko..:-)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"""""""" *o* """"""""
alinkoooo... tekuji pjekne.. a ano ano.. takovyhle liza myluju ouplne nejvits.. :-)
guy... vjecinou ne e.. ale proste.. tak me tak napadlo.. a tekuji pjekne.. :-)
Derousku...ses jak blesk.. :-) ale ni nefis.. jaxi me potesil.. mam tradycny autorsky pochyby.. se mi ulefilo majintato ano ano a tekuji pjekne..:-)
Avaquétima
18. 01. 2005
Jurasku.. tekujiii.. i na cekuladku si potrpim..
a vis jak... porad tam ta cedulka ete nevisiiiii.. :-))
dismorphia
18. 01. 2005
diiish... kvjetinko.. :-)) rada si je vyzvednu wosobne.. :-) mots mots.. :-)