Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEroticko-psychologicky drastická balada
20. 01. 2005
11
3
5369
Autor
Zbora
upadla mi ruka
potom druhá
když mi upadla noha
bylo pozdě honit bycha
3 názory
aleš-novák
25. 03. 2010
Sali: zvláštní, že Tě zaujala zrovna tahle blbost...každopádně taky díky.
.......nevim co dodat, mozna jsem to nepochopil, kazdopadne namet k zamysleni..........diky
Loannes: přečetl jsi si prolog? Nepřečetl viď?
Navíc tohle není báseň, ale blbost, a smyslů je tam víc než dost...ale netvrdím, že je nutně musíš najít...to záleží na Tobě :o))
Jestli chceš báseň, zkus si ode mne přečíst něco jiného :o)
nj, s jednou nohou se blbě honí bycha ba i píchá :))))*
škoda toho hovna :)
děkuji za věnování
:o))))))))))))
škoda, že neudílím výběry.. :o))) ale tip ti pošlu.. :o)
to se mušííí ocenit.. náležitě. :o)
Sobí_Hnusec
20. 01. 2005
ááá! první vlaštovka! není tak jednoduché mít hovno v básni, člověk to musí mít promyšlené... ale púředpokládám, že skutečná esa teprve tasíš :) také se mi líbí letentní rým, něco podobného chci taky napsat, ale pracovně tomu říkám skororým
*t za snahu
klipe zklamals, těšil jsem se, že mé úchvatné dílo bude zařazeno do klubu Prokletých říkankářů a vyznamenáno Tvým výběrem (toto neber doslova, neb doufám, že budeš výběrovat jen ty díla, které si to opravdu zaslouží...budu Tě proto pronásledovat na každém kroku a o každém nepatřičném úkonu informovat patřičného Lyryka :o)
Cubka: ani tip neukápne...nepoznáš kvalitu :o)))
Eilil: :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Evička: :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
jste fajn holky!
Sobí Hnusec: můžeš si myslet jakýkoli oud který Tě napadne...na pusu se těšim :o)))
kakáč: ano...je to vskutku obtížné napsat něco tak.... Intelygentního...pokračování zatím nechystám....nehodlám se vyčerpávat....budu se nadále věnovat pokleslé...melancholické neutěšeněživotní poezii. :o))))
kouzelná_květinka
20. 01. 2005
Moc pškné a tip ti dám TIP!
přečti si mou Kus ruky mimo chlapa!
Ale bohužel v prologu není mé jméno, takže si se asi s tím věnováním sekl :-)
podezdívka
20. 01. 2005
Kytka: věřim, že by to prošlo :o)) ..právě proto si Tě nadbíhám :o)
Ale báseň Ti věnovaná není...takovou pí...... bych Ti nikdy nevěnoval, na to Tě mám moc rád...i když bych někdy škrtil :o)
Lyskoř: už je ...omlouvám se že jsem zapomněl...na papírku s prokletými říkankáři jsem Tě napsaného měl!!!
Podezdívka: dobrý postřeh :o))
kouzelná_květinka
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005kouzelná_květinka
20. 01. 2005
Je fajn, že si v tom najde každý to svoje...vskutku, má to několik smyslů...teď jsem přišel na to, že by to mohl být i protikuřácký počin - kornatění cév a tak :o)
Waawe :o)))))))) dík.
Kytka: ne, spíš nevim, kde vzít peníze na pivo, takže nemám z čeho doplnit :o)