Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStudentská propedeutika
20. 01. 2005
1
3
2277
Autor
Lutcinka
Jako správný filosof žasnu nad svým vržením,
na kterém vážně asi nic nezměním.
Moje bytí to je to, o co tu jde,
mé já je přece vždy-již-zde.
Pan Heidegger to dobře ví,
kdykoliv mi napoví.
Nežiju v mýtu - kdepak!
Nejsem ňákej archaickej pták.
Intencí mého retence a protence
je má nekonečná potence.
Kladu si otázky - Proč? a Jak?
a to vždy již známé řeším ňák.
Teoretickým postojem se postavím k empirické vědě
a mathému vnímám nejvíce vždy-až-v sedě.
Opět žasnu nad svým vržením,
jak bylo řečeno; nic na něm nezměním.
A protože jako každý v této chvíli páchnu,
tak ho raději spláchnu!!!!!!
3 názory
To je pěkný, zasmál jsem se
(akorát by mne zajímalo, zda opravdu už existuje někdo, kdo nežije v žádném mýtu :-))
Za tou druhou větou sem už nechtěla dát otazník. Mělo to být Hodně štěstí!!!! :)
Lutcinka: docela náhodou jsem na Tvoje dílko narazil a moc mě pobavilo, vzhledem k tomu že se teď také zrovna probírám "Láďou" , protože se připravuju na atest z filosofie. Dík:)
Alternative4: Odhalil si velke tajemství filosofie :) Prostě sme se potrebovaly ventilovat a k tomu ma snad psani slouzit.........
Myslim, že se opakuješ - přesně tohle si prosazoval už jednou.....viz. Kratokvílení. A přestává mě to bavit. Nejsem na Písmákovi zaregistrovaná, abych si hrála na paní spisovatelku. Chci si tady přečíst věci cizích lidí, chci z nich vyčíst jejich pocity a případně s nimi soucítit, rozumět jim, nebo ne. Ty mi evidentně nerozumíš, dobrý, beru, stačí napsat "Blbost", ale neni nutný se patlat v tom, jestli si zasloužim hlubší kritiku. Stejně jis spoustal lidí nenapíše, ani ty nemusíš........Hezkou neděli. L.