Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuvíšř čůomn napodv íc, uf
20. 01. 2005
6
0
9586
Autor
pozorovatel
city, pocity, myšlenky, vjemy, pojmy
je toho tolik
je toho moc
a pravdy se maskují
nestíhám všechno kreslit
vybarvovat
jen matné máchnutí ani ne prostorem
neudržím nit
mám abstrakce rozskočenou hlavou
bla bla bla... jestli v závěru něco bylo, jako že být mohlo, tak to zapadlo, protože muselo
pozorovatel
09. 03. 2005
No a já zas myslím, že ano. První, co jsem našel:
"Masovým důsledkem je potom to co se projevuje např. v postmodernismu: nedůvěra v rozum, exaktní vědu, úplný průlom iracionálna, komického a komerčního mysticismu."
Dej si vyhledat (třeba v seznamu) "postmodernismus" a "nedůvěra".
Sn_vojáček
21. 01. 2005pozorovatel
21. 01. 2005
pozorovatel: Není náhodou postmodernismus charakterizován ztrátou důvěry ve vědu a rozum?
Sn_vojáček
21. 01. 2005pozorovatel
21. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
šikounej chlapec....akorát tě musím porád hlídat....
jak se to dělá ten barevnej podklad sákryš...?
t
pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
v jedné z movie show od divadla sklep se tam bavějí dva malíři a jeden nachčije druhémou nechtíc do skleničky na barvu. Pak to vydá za svoje umělecké dílo... nazve to Urinus :) přesně si to nepamatuju... tuším, že to dokonce byl Urinus 2? povoláme zkušenější (avi) :)
pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
tak jsem ti asi omylem poslal avi taky :) ale ten zkušenější asi někde popíjí pivo :)
no, ten Urinus... tím to práve nekončí... ten druhej malíř, totiž nenamaluje nic a jako Nic to taky chce vystavit :) a vůbec... sežeň si ty sklepáky :) Wartburg movie show a Multicar movie show :) popřípadě jiné volovinky od nich :)
pozorovatel
20. 01. 2005
obraz je fajn...vidím v něm prvňáčka s žlutym tričkem a modrejma kraťáskama a hnědou kšiltovkou rozmázlýho na něčem nevim čem :)))
pozorovatel
20. 01. 2005
m a l o v a l Lukáši....
kreslí se tužkou, nebo perem...linie, kresba...
barvičkama se většinou maluje....:))
já jsem viděl dokument o jednom malíři, kterej si namíchal barvu, spolkl jí a pak si strkal prst do krku a blil na plátno...no, každej má svůj styl
docela ho lidi kupujou :)))
pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
jo..teď už se to dá číst, ale na tip by tam musela být aspoň eeerotika:-))
pozorovatel
20. 01. 2005
Pro hodnocení básně mě nemusí zajímat, zdali to má autor v oblibě či nikoliv. Ta báseň je napsaná ve stylu moderního umění. Nebo možná parodie na moderní umění, to je ale furt to samý.
pozorovatel
20. 01. 2005
po Zoro va teli !
co myslíš by ti pan Roučka
odpověděl na
uvíšř čůomn napodv íc, uf ? ...........blok_:-)
ježíši, jestli tam dáš fotku, tak ti sem už nevlezu a ani nemusíš využít kolonku neoblíbených:-)))
pozorovatel
20. 01. 2005
Tak mi teda možná unikl nějaký smysl (to je jen taková zdvořilostní fráze - samozřejmě, že mi nic neuniklo).
pozorovatel
20. 01. 2005
Tak je to postmoderní básnička, no. To na věci nic nemění. Je divná tak jak tak. :ú)
pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
Jo, sem. Ale já už si na to zvyk. Ona celá to post/modernost je o zmatenosti.
pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005pozorovatel
20. 01. 2005
Ale jo, třeba jo. Stejně je zmatená. To není její základní rys, to je její charakteristika. Charakteristika toho, jak se projevuje.
pozorovatel
20. 01. 2005
to je dobré rozhodnutí...lepší být zdravej gay než mrtvej hetero:-)))
Creo :
Meditujeme na mír, světlo či blaženost, zatímco naše mysl je klidná a tichá v nesmírnosti Nekonečna, ale je zde pohyb; vlak jedoucí nekonečně vstříc cíli. Vyhlížíme cíl a meditace nás tam odvádí. Je to dynamický pohyb, probíhající v našem vědomí. Jsme si plně vědomi toho, co se děje ve vnitřním i ve vnějším světě, ale nejsme tím ovlivněni.
----------
V kontemplaci cítíme celý vesmír a nejvzdálenější Cíl hluboko uvnitř nás. Když kontemplujeme, cítíme, že uvnitř sebe držíme celý vesmír se vším svým nekonečným světlem, mírem, blažeností a pravdou. Není zde žádná myšlenka, žádná podoba, žádná představa. V kontemplaci je vše ponořeno do jednoho proudu vědomí. V naší nejvyšší kontemplaci cítíme, že nejsme ničím jiným než vědomím samým; jsme jedni s Absolutnem.
blok............._:-)
ne, byl jsem na návštěvě u ysalamiri
a zbyla jenom vizovická, víno a rum............._:-)