Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDRUHÁ MYŠLENKA O LŽÍCH
22. 01. 2005
8
0
7569
Autor
Lyskoř
Jestliže lež má krátké nohy, pak pravda se promenáduje na invalidním vozíku...
Lež má krátké nohy - že však pravdě nohy podrážíme, stačí jí v kroku (třetí plk o lžích). :o)
hustě......... koukám, dle ostatních a všech tvých citátů, že jsi docela šprýmař *t
Sobí_Hnusec
01. 02. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005
jsem hloupý, jelikož naprosto nechápu tvou kritiku... :-)
Co jsi tím myslela?
kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005kouzelná_květinka
23. 01. 2005
Ne!!!!
Už to ne!!! znamená že ti oponuju! Oponuji tvému přání? :-)
Takže nic nebude!
kouzelná_květinka
23. 01. 2005
Ano, čistě teoreticky lze uvažovat a ubírat se naznačovaným směrem, aůe to by jsme po sléze došli k závěru, že ve své podstatě stojíme opět na začátku danného problém, z čehož lze vyvodit fakt, že mnou opovrhujež... A já podobné fakty nemohu dále akceptovat a proto jsa hnacím motorem této diskuse musím jasně říct a taktně naznačit, že se zamotávám do svých vlastních slov... :-)
Lyskoř: když srovná Tvoje předešlé, řekněme plky, s tímhle, tak se nic jinýho říct nedalo....-)
Cha dělám si zvás prdel! Ty plky jsou plky naschvál, a tohle je taky plk převlečený do hlubokého kabátu, všechny moje díla pod nicke Lyskoř jsou plky a plky budou i ty další, o to mi jde a na tom si zakládám...
pozorovatel
22. 01. 2005
není pravda ani lež, jen nějaký neutrální kompromis mezi tím...
A ten má jednu nohu krátkou a druhou nemá vůbec...
pozorovatel
22. 01. 2005
Co je lež a co pravda?...i když něco na tom taky bude, protože pokud si někdo vymýšlí a každýmu vykládá něco jinýho, potom se do toho zamotá a potom mu nikdo neuvěří...
Lyskoř je tipek....
Vy jste jen zfetované prasata které neví co mluví.....melete same hovna a ani nevíte o čem......FUCK THE PÍSMÁCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Samozřejmě tip......