Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModrý cigarety,
Autor
Implicite
Modrý cigarety,
s šedým týdnem,
skrz na skrz černým dýmem,
všude samý zvláštní tmavý tapety,
chodit pozdě spát .. s nadějí lepší soboty.
…
Čínský polévky a mír duši,
to se v mým životě opravdu sluší,
a promrhat dnešek,
smutná písnička, …… pešek.
..
V mém srdi zeje malá zdířka,
bojím se stejného šedého zítřka,
chtěl bych ji zaplnit …. asi kouřem.
Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese..
Žlutý prsty od přítomnosti,
oberte mi moje zežloutlý kosti,
a hlavně plíce, .. ty nejvíce,
ať už na mě nikdo nekašle.
..
Připadám si tmavě a zašle,
přivažte mi na kosti mašle.
…A spočítejte letokruhy…
…Spočítejte letokruhy…
….Letokruhy.…
..
Škoda, že jsem Vás tu tak zamořil,
co dělat, .. já bych si zakouřil …
Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese.. Javanse, jongese..
.. Javanse, jongese .. co víc, .. tedy co jiného, .. můžu od života očekávat ….
..