Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvítání
Výběr: vesuvanka
23. 01. 2005
14
12
9261
Autor
Markel
Měsíc se koupe
v chladném mléce
bezděky břicho
zatahuje
služebný vítr
odhání
příslib svítání
Přítulným hvězdám
zřídla těla
stomilionkrát smířená
blednoucí
náhle bez paměti
z dosahu slunce
vzhůru letí
12 názorů
Talu ben Kohelet: Dííííky :-))za to může ta moje přehnaná personifikace, za neživým vidí živé, vždy a všude
Talu ben Kohelet
09. 06. 2012Usmáty_autor
25. 02. 2007
Usmáty_autor: přesně, znám bohužel spousty mužů, kteří jsou takto postiženi, ne jen svým vzhledem, ale takovým tím: všechno vím, všechno znám, všechno nejlíp udělám... :-)), mám to doma, za třicet let soužití jsem ho trochu zkultivovala, můj muž mi zase dodal jiný pohled na svět, začala jsem si víc věřit, že i já mohu dělat něco dobře, takže jsme po třiceti letech soužití celkem na podobné vlnové délce a je to v pohodě, ale že to trvalo :-))
Usmáty_autor
23. 02. 2007
Usmáty_autor: ano, přesně tak, nevím proč, ale měsíc mi vždycky připadal jako muž, který sám sebe před zrcadlem obdivuje, je ješitný :-))
Usmáty_autor
23. 02. 2007
Usmáty_autor: víš, já to vidím s tím měsícem tak, že to břicho zatahuje, aby se líbil hvězdičkám, tak jako muž machruje a zatahuje břicho, aby zapůsobil na ženy,tak mne napadl takový příměr, :_))
Usmáty_autor
23. 02. 2007Usmáty_autor
23. 02. 2007
Usmáty_autor:jakoby zapomněly, že ještě před chvílí tak pěkně zářily, a když i člověk zapomene, proč kde je, tak se moc nebrání změnám, tak jsem to cítila a bylo mi těch hvězd tak nějak líto :-))
Usmáty_autor
21. 02. 2007
guy: Jo, je to trochu ješita, jak už mužský někdy bývají, děkuji za navštívení :-)))
zboznuju svitani :o)
zboznuju tento svet, na kterem je tak krasne, ze to skoro nikdo nevidi :o)
Slůůůníčko
24. 01. 2005Nicollette
23. 01. 2005slunickoslune
23. 01. 2005
vesuvanka : Děkuji za pěkná slova, T a V, potěšilas
slunickoslune: Díky moc!