Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGYNEKOLOGOVA PŘÍHODA
24. 01. 2005
9
0
6843
Autor
Lyskoř
Do piče!
Uvízla mi ruka,
do piče!
Nenechavec
03. 05. 2005pozorovatel
01. 03. 2005
Zdenda je ....nechutny vulgarni a trapny....nejlepsi je LYSKOŘ
LYSKOŘ GO TO HEAVEN§§§§§§§§§§
GRC TLIP
JER TO MILE
jako kritička bych se přikláněla k menšímu fontu a střízlivějšímu barevnému odstínu v duchu osvědčeného úsloví méně je někdy více
*
přečet mi to tady v knihovně ff uk chlapec od vedle a divně se na mě dívá:-)
*
zapomněla jsem dodat:Je to hnusné, vulgární, primitivní a ubohé
Sobí_Hnusec
25. 01. 2005
kritička: když si kritička, měla bys mít v náplni práce posuzovat kvalitu díla.... a on tě to asi ještě nikdo nenaučil, chudinko!
Sobí_Hnusec
24. 01. 2005
stojíš o hlubší kritiku????
No tak to ani nevim co ti k tomu napsat...snad jen to, že je to docela uhozeny a trapny
hlubší kritika
... do piče
spadly mi klíče
..DO PIČE!! ( nedostanu se domů..)
Jej! Ale to je super dílko! dal bych tomu i tlipa
fakt se směju...
Klidně můžeš jako já začít psát Dementní poezii...
A vstoupit do souboru mladých netalentovaných umělců:-)
na dementní poezii nemám bunky, zkusím to jen na tvých dílech ....
neboj, lepší než tvé nebudou, takže se bát o své tipy nemusíš:)
Silvita:Ale mi o tlipi nejde... A čím budou lepší tíl líp:-)
wazzup:mám tě rád
Prosím o posouzení redaktory, zda tato individua na tomto internetu povolovat. Je to hnusné, vulgární, primitivní a ubohé.
V posledni dobe na Pismaku registruji absolutni ignoraci kategorii. Tohle skutecne neni povidka... ale na druhou stranu... ukazte mi povidku, kterou bych precetl rychleji nez "tuto".
Kritička: I dmentní, ubohá,dětinská a vulgární tvorba je tvorba... A soudě podle tlipů se našlo pár takových "existencí" kteří ji tlipli... Já literární barbar a poetický taktéž, žádám pouze svobodu!
Like Willda: FREEDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alojs: Jde o tzv. Lyskořův absolutní minimalismus... Zvolis jsem katogorii povídky neboť mi připadla nejvhodnější k mému záměru...
Všichni: Nikdo vás nenutí si to číst, ale zkuste pochopit, že existují také takoví "lidé", kteří na tomto serveru nehledají pouze složité a duchaplné věci...
děkuji váš obdivovatel Lyskoř!
Pro Kritička...souhlasím s tebou.....je to stupidní
A podle mě to tady nemá co dělat..
Jenže já to špatně nemyslim... ani nemám nic proti tobě...no ale zamysli se nad tím sám..Přijde ti, že by se to sem hodilo??
podle mě to dost snižuje úroveň těhlech stránek...
Ale já to taky špatně nemyslel... Jsi milá:-) A díky...
A podle mě to jsou kecy... úroveň se naopak zvýší... Pro mne je různorodost zvýšení úrovně stránek... :-)
dík
kouzelná_květinka
24. 01. 2005
To mě napadlo ve škole...
Je to vcelku hnus...
Ale takový zajímavý "dvoják":-)