Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"OTAZKY"
08. 11. 2000
0
0
3320
Autor
christi
Otazky jak listi vzduchem
poletuji,
nikdo se vsak primo nezepta,
proc tak tezke zda se,
na telo otaznik si dat?
Mozna jeste tezsi je
to listi posbirat a na
otazku odpoved vyhledat,
nebo je to naopak?
Jenze nekde otazek neni
a nejsou ani odpovedi,
a kdo se nezepta,
tak i tak nic nevi.
Líbí se mi to přirovnání otázek k létajicímu listí. Chápu to takto : Jednoduché není pouze odpovídat na otázky, jednoduché není ani otázky si klást. Ba, někdy se do toho k čertu nechce, někdy to člověk nedokáže. Dle mého má báseň dobrý námět.
no, nic proti, ale máš tu dost neohrabanej text, je nečitelnej ... navíc ses tak nějak zapletla do tázek a ty už pak ani jako otázka nevypadaj ... připadá mo to jen jeko slova na papíře, bez formy a obsahu ... promiň 8c)
m.
JiKo:Jaky natlak?Proste jsi slozil zbrane a ja ti pristoupila na kompromis)
chri jestli si myslíš, že tohle je tvé vítězství pak je dosti Pyrhovo. Máš radost? Hlavně že se cítíš jako vítěz. O to přeci šlo ...
JiKo:Delala jsem si pouze legraci,ale tys to nepochopil,neslo preci o zadny souboj)
Jiko, to listí jsou otázky, které chce christi posbírat, a pak když je bude mít pohromadě, snad nalezne odpověď. Nebo ne ? Jako báseň se mi to vůbec nelíbí, jak už jsem říkal blá blá
Jiko:Ano Proto to pochopil naprosto presne,nerikam, ze se to musi libit kazdemu.
Lidi lidi: já měl z logiky za 1. ... jak posbíráním otázek naleznu odpověď?
JiKo: Tady se musím Christi zastat - nejdřív musíš otázky posbírat, a pak na ně odpovídat.
To že je třeba otázky prvně posbírat chápu. Jenže v textu 2sl. je, že , pokud to chápu, tím, že je posbírám odpověď v nich vyhledám. Vyhledat odpověď v otázkách ?
Christi: nechytej se nepodstatností
Já tedy nevidím, že by se tam říkalo, že se odpovědi vyhledají v těch otázkách. Proč ne třeba ve vlastním srdci nebo v encyklopedii?
JiKo:Nic proti tve inteligenci,ale precti si tu druhou sloku jeste jednou,je tam specielne pro tebe slovo "vyhledat" a to tam bylo i predtim,tak nevim jak jsi to cetl.
Taxemi zdá, že z logiky textu má být v poslední sloce a kdo se zeptá! a ne zápor nezeptá
Jinak asi chápu záměr, ale nepovedlo se to vystihnout.
Hmm a ještě jedna nelogika. V 1.sl. máš listí coby otázky a v 2. esi to dobře chápu jako odpovědi ...
JiKo:Diky,ze sis dal praci se nad tim zamyslet. Zkus si to s tim listim precist jeste jednou,mozna to pak pochopis.
christi no nedělám si patent na pochopení, takže si poslechnu vysvětlení. Raději
eeeeeeeee......noooooo....nevim co rict, o necem to je, ale prijde mi to jako tlachani, neuraz se:o))
Rozdělit verš mezi předložkou a podstatným jménem (tak, jako je uprostřed 2. strofy) je hrozná schválnost a měla bys pro ni mít zatraceně vážný důvod. Zkus si to říct nahlas.
Kromě toho v podstatě souhlasím se Žirafkou.
o ničem není určitě
já mám hlavu plnou otázek taky
i když na druhou stranu mi občas
připadá zatraceně prázdná