Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMůj svět, tak nějak " na růžovo "
25. 01. 2005
8
0
5263
Autor
Kalioglou13
to si prožil asi každej..:)...sladký, přivodilo mi to hezkou vzpomínku...
nevim, nic světobornýho, ale copak když jsme byli malinkatý tak jsme měli vkus...ta kýčovitost k tomu prostě sedí...
teď sem si fšimla, že papouškuju, tak jinak...
odporný irreálný a poezii nebo něco literárního v tom fakt nevidim, promiň, nechci být moc kritická, ale tohle mi opravdu nesedlo. Raději si od tebe přečtu něco dalšího, abych si třeba zbytečně nezničila dojem z kvality tvý tvorby kvůli jednomu úletu...
Augustin_Šípek
25. 01. 2005
Kéžby to bylo tak jednoduché
dětská nevinnost je holt strašně vzácná ...
a tip, jelikož je to moc ...
chjúúú...já sem nějaká celá na měkko dneska...respektive už zas :o)...je to krásně sladký :-)
tady budu zlá, seš chlap tak to uneseš
*
takhle si lásku může představovat fakt jenom hodně velkej primitiv..myslím, že rozšiřovat něco tak nevkusnýho by mělo být trestný
*
zdravim - zkažená holka (zaplaťpánbůh)
Makča: :-)))
jediti, jediti, je to "lůžovoučké" :-)))))
Ale vlastně mi to nějak vadí míň, než ty záležitosti, co si hrají na poezii a oumysl dělat velkou poezii z toho čouhá na sto honů.
Tohle je prostě prvoplánově hloupaté a nevkusné.
Spolu s přibývajícím věkem se člověk vyvíjí jak fyzicky tak duševně. U tohohle dílka jsi zamrz' někde kolem věku Tvých přátel z fotky...bohužel:-(