Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO nočních motýlech
26. 01. 2005
11
0
7336
Autor
Kandelabr
Kolem kroužili noční motýli, takoví ti, co sedají za krk, naříznou kůži a tenkým sosáčkem sají krev do svých bledavých průsvitných břich, která se pak barví do karmínova a jsou pak tak těžcí, že musí složit svá černavá křídla a slézt člověku po zádech, lezou mezi lopatkami, mají na to na nohách takové háčky, takže se drží dobře a ty křídla skládají tak podivně, na stranu, takže jimi občas člověka polechtají, a když se poškrábe na zádech, rozdrásá jim to napasené rudé břicho a rozmaže si svou natrávenou krev po zádech, motýl pak umře, ale vlastně když je noc a není nic vidět, není vidět ani ta smrt, takže to je jako by nebyla, což by bylo krásné, kdyby to platilo i pro člověka.
"Kolem kroužili noční motýli..." se tváří jako součást nějakého většího celku, v kterém bych to asi také mohl ocenit. Jako součást proudu slov, která dávají smysl, ale nevyžadují maximální pozornost. Jako samostatný útvar mi to nestačí.
Pišta_Hufnágl
01. 02. 2005
no, když už tady reptají nad tím koncem, tak řeknu i to, co jsem si původně chtěla jen potichu pomyslet :o))...
Pro mě je naopak těžce zkousnutelnej ten začátek.. to o tom, jak naříznou kůži a ssajou.. Ale zase chápu, že, kdyby se to odstříhlo, nebylo by to ono..
Jinak, naopak, mně se ta myčlenka, která se ubírá k tomu konci tohohle "vyprávění na jedno nadechnutí" neuvěřitelně líbí!!!
Celé je to takové, řekla bych Kandelábrovské :o))........ /a to měla být poklona/!
..... ráda Tě čtu, Kandíku, fšáák víš!
líbí se mi, ale doba, kdy jsem chtěla být Emília Marty je dávno pryč. Díky i za smrt
T
jako dílo mi to nepřipadá nejlepší.. ale myšlenka je to skvělá a nic bych si nepřála víc... tak za tu myšlenku *
To je velmi... povedený. Myšlenka je skvělá. Z obrazů, který text vyvolává mrazí. Jak sem řekla...velmi.