Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomíjivost okamžiku
28. 01. 2005
5
2
4680
Autor
machal
Jak kouře dým se rozplýváš,
jak starý zvyk se zajídáš,
jak mladé víno ztrpkla si,
na chvíli mou byla jsi.
Jak nedopadlek cigarety
odhodila si mě vdál.
Já tam stál,
co bych ještě povídal.
2 názory
po letech jsem opět zde, možná něco napíšu, ale zatím nevím.
Tady jsem jen přidal další kousek textu. Vymyšlen je už dlouho. Takže jsem přátelé zvědav, kdo si na mě vzpomene :)
To jeste par let pocka ale rozhodne urcite ... pokud si vzpomenem. Nejdřív tak po skole :)
Hej tak ctem spolu s Anickou tu kritiku a oba si nas dostala :)
"Machalovic rodina" to je mili :) Uz aby to tak bylo :)
No snad se to jednou dokonci - je to ted vlastne text pisne pro Anicku, ale porad nedokonceny :)
Budu Vám držet palce a pak mě kdyžat pozvěte na svatbu až se Vám to vyplní :-)
Machale a Machalova Anco, proc to nenapisete rovnou spolu a tak nas nenapinate abychom necekali na pokracovani? moc se mi to libi, musim poslat tip za krasny vytvor machalovic rodine * :-)
Není zač. v jednoduchosti je mnohdy krása, a zde ji nedozírně spatřuji..*
machalova_anna
27. 04. 2005
Pěkný, když by ses někdy náhodou dostal do podobný nálady jako tehdá v čajovně, co kdybys ten textík dopsal ??? :)
Já jsem svýho času napsal:
Dneska utopím svoje pocity
Na dně moří
Rozplynou se hned
Jako sladký med
Na dně moří
A je to písnička, tak se neptám kde jsou další sloky, věřím ....
Je Arťa a Mila - to jsem rád, že jste na mě nezapomněli :)
Arťo - je to pěkny, ale ta má původní myšlenka je spíš o tom, že sem ji jako opustil já :) Chápeš???
Ale rozhodně to nemám na dlouho let dopředu v planu :)
Ten jazz a blues to ja taky. Ty cajky si dam ale obcas sou to slusny kobry a tak se pak neda spat :) Vodnice si taky dam, ale nesnasim meloun a poradnou medovinu sem jeste nepil. :)
Dik za Tipik :)
jako z ohně dým se rozplýváš
jako starý zvyk se zajídáš
jako mladé víno ztrpkla jsi
na chvíli mnou byla jsi
na duši drápky zasekla
než-li jsi navždy utekla
...
ahoj eMko, jak žiješ?