Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeing a white rabbit
Autor
45rpm
Kdo tam udělal tu čárku!
Ptám se vás znovu!
Kdo z vás dvou tam udělal tu čátku!
Přísný pohled pana Bingmana si měřil své dva syny. Prstem obtahoval tenkou čárku na zdi. Výslech pokračoval.
Tak vy mi to neřeknete. Rozhodl. Vystrčil hlavu ze dveří. Maminko! zakřičel, přines vařečku.
V chlapcích zatrnulo. Tělíčka se roztřásla. Dívali se na dlouhou vyvařovací vařečku. Jako žezlo.
Tak naposledy!
Zvedla se roztřesená ruka.
Proč!
My....ale nedořekl. Hlas selhal.
No co!
Měřili jsme se, řekl mladší, z něhož strach spadl, když se jeho bratr přiznal. Za oba.
A to musíte čmárat po zdi. Podívejte se na to. To se dělá?
Ne....ozvalo se špitnutí.
To bych prosil. Jednou se vrátim z práce a budu mít počmáranej celej byt, víte kolik já za tenhle byt platim. Pan Bingman vystrčil hlavu ze dveří a řval do prostoru. Ví ti tvoji kluci, kolik já platim za tenhle byt? Hlava se vrátila. Pohled sdíral kůži. Už to bylo trapný. Tak víte?
Ne....ozvalo se špitnutí.
To sem si moh myslet.
Výslech skončil. Čárku nikdo nesmazal. Pan Bingman se vyvalil k televizi. Vařečkou se šťoural na břichu.
Co z těch kluků jednou bude, říkal si pro sebe.