Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSebevrahům
Výběr: vesuvanka, Print
31. 01. 2005
47
8
10730
Autor
synáček
Ta květina je pouze symbolická
příteli
a
pokládám ji
i na symbolický hrob
Nejenom za tebe
ale i za tvůj čin
A taky
za všechny ostatní
které se od toho tvého činu
odlišují
jen
jiným letopočtem
anebo jinou
vteřinou
Minulou
přítomnou
i příští
Pro vás
pro všechny
kteří pro slzy v očích
nevidíte už ani na pokraj své duše
Kteří jste rozpoutali
vlny hořkosti
a pláče
kteří jste neuměli
opanovat
čas
Pro vás
kteří jste zanechali
poslední polibek
pohlazení
dotek
na
jakémkoli
místě
Pro vás
pro všechny
kterými opovrhujeme
které nechápeme
které milujeme
kteří
už nejste
8 názorů
Synacku, pises neuveritelne krehko, citlivo, neviem, kolko mas rokov, no Tvoja dusa je cista, chlapcenska...chcem toho u Teba precitat viac... niektore diela su prilis silne, neda sa ist len tak od jedneho k druhemu...som rada, ze som Ta tu nasla...
sestricka.slunicko1
09. 08. 2009
Jo, už půl roku se taky potácím na hraně... Manželka má okultismus, astrologii, karty, siderické kyvadlo, reiki, numerologii a celé manželství téměř nechodila do práce. 14-ctiletá dceruška má (měla) mariánkové pole, satanismus, rozbíjení skla na hřbitově, výtržnosti v kostele, vloupání do mateřské školky o štědrém dnu, aby si tam vevnitř nerušeně mohla zakouřit. A spoustu dalších výtržností. Mě a synovi kradla peníze. Po poslední výtržnosti jsem ji zkouřenou a zchlastanou zmlátil. Prdly mi nervy. Ráno jsem se šel udat na policii a oznámil věc odboru péče o dítě. Paní choť je v pohodě - žila odloučeně od rodiny. Dnes čelím úmyslnému poškození zdraví s trestní sazbou 2 roky. Budiž to varováním pro ostatní rodiče. Nevzrušujte se, ani když vám někdo čtrnáctiletou dceru znásilní a pohodí někde do příkopy. A když vám bude krást peníze na fetování a chlast, tak na ni podejte trestní oznámení... tak mě poučil vyšetřovatel...
A dnes ma opat rozplakala...vlastne slzy tu uz boli davno,ale len vo vnutri..vytlacila ich von
je v ní hodně hloubky.. smutku po ztrátě.. křivdy.. lásky...
a je krásně procítěna..
děkuji Synáčku.. :o) t
vojtěch: odsouzení je podle mě dost silné slovo a jestli, tak jen sebe za svojí nevšímavost...
Jen to prostě pořád strašně bolí...a nikdy to nepřehluší pláč synů a dcer, manželů, otců, matek......přátel
i přesto děkuji za tu báseň...*
princeznicka
20. 04. 2005
Máš pravdu, opovrhujeme, nechápeme, milujeme...
bojíme se a neumíme pomoct...
t
Teď půjdu a někomu tu báseň pošlu..
Jednou jsme nějak v řeči narazili na sebevraždy a tak jsem se dozvěděla, že o ní přemýšleli i lidi, do kterých bych to nikdy neřekla....
Hodně lidí, co znám i o kterých jsem slyšela..- někde měli i na gymlu klub sebevrahů.
A přijde mi, že je to i o jiných činech, kterými si lidi sami ubližujou...
Díky.
-t-
Vydy ked pridem na pismak si tuto basen precitam,uz ju viem takmer naspamat...je taka nadherna...
Byla tu, není tu... Mluvíš barvami (pokud se tak dá černá a šedá označit...)
Ohromně citlivě zpracované, chytlo to za srdíčko a uronila se i slza. I já přikládám symbolickou květinu na symbolický hrob a přeji si, aby těch nešťastných bylo co nejméně. Uplakaný T
smutné..lidská duše je tak křehká..a Tvoje báseň krásné a citlivé sbohem kamarádovi...TIP
Pro vás
pro všechny
kteří pro slzy v očích
nevidíte už ani na pokraj své duše
Kteří jste rozpoutali
vlny hořkosti
a pláče
kteří jste neuměli
opanovat
čas
Pro vás
kteří jste zanechali
poslední polibek
pohlazení
dotek
na
jakémkoli
místě
Pro vás
pro všechny
kterými opovrhujeme
které nechápeme
které milujeme
kteří
už nejste
Kéž by se tyto Tvoje nádherné a laskavé verše dostaly právě k těm , kteří je nejvíc potřebují, aby zastavily tok jejich myšlenek k zoufalému činu. Sebevražda někoho blízkého anebo někoho v okolí vždy otřese...je to smrt, která nemusela být, "kdyby"... a to "kdyby" zůstane navždy otazníkem.... sama jsem se už jako dítě setkala v ulici, kde jsem bydlela, se dvěma případy - a shodou okolností to byly maminky větších dětí....
Díky za pohlazení pro všechny ty nešťastné..... TIP a velmi citlivé zpracování V
....neodsuzuji je......je to v každém z nás.....někdy je potřeba hodně toho posbírat, co z nás ještě zbylo a jít dál.....
Báseň je moc krásná....je mi moc líto, že se to stalo... :o( *T
kouzelná_květinka
31. 01. 2005Minim_Sladkyj
31. 01. 2005Nestoudnost
31. 01. 2005
je to skutečně krásné Requiem...líbí se mi to moc...jen je škoda...že nemůže promluvit k těm, kdo něco podobného chystají...tady asi trošku nesouhlasím s Vesuvankou...nemyslím si totiž, že pokud má někdo takové trápení, že o tomto vážně uvažuje - nechá se zvyklat básní - jakkoli citlivou...to je škoda...
Nicméně...s t* souhlasím a přidávám se...
Sunmoon
díky za avi. Báseň na mě velice zapůsobila krásným a citlivým přístupem autora - je jako pohlazení, které by tito nešťastníci potřebovali. Máš pravdu, že člověk, který má trápení a pomýšlí na sebevraždu, potřebuje mnohem více a někdy to není v lidských silách ani při sebevětší snaze....
Měla jsem možná napsat, že báseň by mohla být jedním z paprsků světla do zatemněné mysli...
avi - synáček
Slůůůníčko
31. 01. 2005dismorphia
31. 01. 2005Nicollette
31. 01. 2005
Akurat mam naladu na samovrazdu a tvoja basen vo mne vyvolala velmi silne pocity az placem.Je to tak krasne, ale ludia,ktori su tak slabi,ze nedokazu zit a tak silni,ze dokazu umriet, tu vzdy budu.Davam ti tip z celeho mojho srdca a za tuto basen ti dakujem.
A je smutný, že všichi cítíme lítost a soucit, až když už se nedá nic dělat...