Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvitem mědi spánku
Výběr: Jinovata, Elyn, vesuvanka, Kid_A, Noe1
02. 02. 2005
10
1
4584
Autor
Tady
Nezředěně vyzírají hvězdy
tma kouřem nasvícená se potopila
v přísvitu se krátí čas a křehne
svitem mědi spánku tma není
čerň je mráz pohnout rukou
pomalu nedívám se nad jen
k obzoru hledím vím že čeká
až jí uzřím stát - tmu prostoru
to mědí ryté prázdno vlát
1 názor
taky se ti básničky píšou samy? mně docela často :o)
V té básni se po několika verších začnou slova přelévat z konce jednoho řádku na druhý... to mi došlo už při prvním čtení... ;o)
zprávy snad jdou... jen mi nikdo nepíše:)
jenom jsem sem nahlédla...
..když teď máme ten úžasnej podzim...
to je ale dálka, zirael :o)
díky, že ses stavila
jak se máš? - jestli vůbec jdou zprávy
hm, teď mi tam naskakuje "vy zíráte, my zíráme..."
jinak tam pořád něco vidím, jen nevím, co................ asi Ti víc neřeknu ani nevím, jestli se mi líbí, ale mám ji uloženou...
no prosim tě, moc věcí se děje a tak to všechno nestíhám - jaro přišlo, chce se po mě, abych rostla za sluníčkem a to je takový práce... navíc v tý zimě jsem byla kdesi schována pod zemí a čekala, až bude líp :-)
tak to bylo moc hezký probuzeníčko, to se mi už dlouho nepoštěstilo, takhle dostat básničku darem :-)
ale řeknu ti, ty mi hned takhle dáváš...
tý jo, to je pro mě :-)
tož to děkujuuuuuuuuuuu
ale sama emocemi přesycena nejsem schopna oceniti...
se asi ještě stavim....
Don´t worry: snad jsem Tě předtím opomněl či co, pardon..
V té básni se po několika verších začnou slova přelévat z konce jednoho řádku na druhý. Nakonec jsem si našel jenom jediný způsob, jak tu báseň číst.
Není to nějaká konstrukce, ta báseň vznikla rychle. Řekl bych: to ona za to může :o)
Don´t_worry
18. 02. 2005
Děkuju za ty ohlasy. Nečekal jsem to. Těší mě, že jste si v ní něco našli.
Až se vám někdy něco nebude líbit, prosím napište. Oceňuju.
Třeba avi, kdyby nesedělo :o)
Noe1: díky že sis dal tu práci, číst ji tolikrát. Jestli bych se na to nevybod :o)
Augustin_Šípek
11. 02. 2005Sn_vojáček
07. 02. 2005
na mě trochu moc těžkopádná - nevím, jak ji uchopit .. Nechtěl bys 26. přijet a přečíst nám tady na Vysočině něco ? :-)
musel jsem si ji přečíst 4x, ale nakonec mi i poslední řádek dal smysl, nádherné obrazy - *t