Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiláčku. (neparalelní)
02. 02. 2005
4
0
7982
Autor
71_Art_72
Miláčku,
Klipeto má novou sbírku
teď skočíme na postýlku.
kouzelná_květinka
21. 03. 2005kouzelná_květinka
21. 03. 2005kouzelná_květinka
07. 03. 2005písmenková
14. 02. 2005Nicollette
11. 02. 2005
hlavně musíš vybírat uvážlivě, aby z toho nebyla fraška nebo tragikomedie :)
Nicollette
11. 02. 2005Nicollette
11. 02. 2005Nicollette
11. 02. 2005
ono se to pak už většinou neopakuje, jedda strana ztratí zájem afrodisiakum neafrodisiakum
klipeto a cubka odesli na Jímáka a amatérsky tam jímají, zdá se. Sněhanka si drží nou-hau a nedojme je, budou tedy ve fázi věčného rozjímání... to potěš, to bude potopa
aplikoval jsem si jako čípek celou sbírku T. S. Eliota čekal jsem afrodiazakální smršť, místo toho jsem si neměl čím utřít zadek :( ale klipetova sbírka je jistě megaafrodiziakální (aa nečíst jako a s kroužkem ;)
a *t za propagaci guru proklatého říkankářství
aplikace jako čípek je nejvíce afrodisiakální, zejména jedná-li se o sbírku rozsáhlou :)
Sněhanko : a jak se správně jímá?
dítě na skleníku : jde jen o to, že jemná a citlivá poezie může za určitých okolností působit jako afrodisiakum, klipetova proto, že básnička používá ke sdělení obecných faktů konkrétních či aktuálních prožitků, a v neposlední řadě jde o kategorii propagačních veršů, doufám že ta klipetova sbírka s naší postelí nemá nic, no ta sbírka !
klipeto, cubka : to už jímáte?
dítě_na_skleníku
03. 02. 2005andělská_potvora
03. 02. 2005
to jenom taková hloupost, přečetl jsem si novou klipetovu sbírku tak jsem o tom napsal básničku. je to odbyté, byl jsem unavený tak jsem k tomu ani neudělal paralelní verše. a díky za studium paralelní literatury a mojí tvorby, je to milé.:)
andělská_potvora
03. 02. 2005
no mě to přijde milé, že si někdo čte moje dílo a přemýšlí o něm a tak, i když třeba ne zrovna o něm, ale o tom proč to píšu.
jinak paralelní tvorbě mě přivedl augustin šípek z písmáku, když jsem mu do kritiky napsal o o něčem co v básni vůbec neměl a on se divil že to tam není, trochu jsem se přehlídl a tak jsem mu napsal, že třeba v paralelním světě tu báseň napsal takhle jak jsem to přečetl já a tak mě napadla paralelní tvorba. nejprv jsem myslel psát paralelní básničky k už existujícím, ale pak mi přišlo že by to autoři mohli brát jako zesměšňoání tak jsem raději začal psát svoje. taková "tradiční" jsou sloni a "paralelní o lásce", kde jsem opravdu jenom zaměnil některá slova, potom jsem pokračoval érou "moderní", kde se básničky liší velmi výrazně a shodují se jen v tématu. další aspekt paralelní tvorby je ten, že ti paralelové-artové nemusí být jenom v paralelních světech, ale že kus každýho arta je v tom ultimátním artovi, vlastně ve mně, jenom v těch básničkách je to takový vyseparovaný. škoda že nemám moc času se tomu věnovat, tak jsou občas někteří artové trochu odbitý. tak to jsou důvody proč a jak píšu paralelní literaturu.
andělská_potvora
03. 02. 2005
cubka : taky mě trochu omlouvá, že bych musel čekat dlouho a potom už by propagace klipetovy nové sbírky nemusela být aktuální (ale poselství básničky ano)
Sněhanka : normálně nejím žádný sních, ale děkuju za radu, tak na ten žlutej si dám zvlášť pozor.
ono by se vůbec nemělo moc močit na sníh
mně se také nelíbí, když na mě někdo močí
...ale výjimky by se možná i našli*))
alternative4 : ty mluvíš pomalu jak depresart s tím bla bla bla, akorát ten usměvavej smajlík a to sloní pohřebiště..
sněhanka : jaképak?
71_Art_72: výjimečné
alternative4: jsem (s)něžná!
klipeto: jak kdy... nemám ráda, když se ruka klepe
dítě_na_skleníku
02. 02. 2005
cubka : Moc ti nerozumím pane Palini, ale báseň minimalisticky bez zbytečného grafomanství, citových výlevů, vycpávek, samoúčelných rýmů, nemístné aspirace autora na "vyšší poezii", s lehkou nadsázkou vhodnou pro miniatury pojednává o tom, že poesie může být také dobrým afrodisiakem !
(a omlouvám se za neprestižní číslo díla)
s tim cislem jsi to ale opravdu prehnal, kdyz uz pridavas dilo, tak si pockej priste na lepsi, at Ti zvednu tipaz!
já vím, zachoval jsem se tak zbrkle a neuváženě, to asi zaúřadoval dětský art a ne ten nejchytřejší. tak snad při další klipetově sbírce.