Mrdat jak píčus když jitro sere v klín
všech křesťanských kurviček a vyhoněný splín
jímá tvůj úd jak patronu dynamitu
zaraženou v hloubi řiti z aksamitu
...Klobouk dolu, tohle je Majstrstyk!
A jeste par dalsich versu taky
hahaha
nebud dylina puc mi tanga tohle aroma je freš jak jahodaaa!:)
*t
dobra, jen nektere obraty mi moc nesedi
ale neco zase moc
ale jako vyhoněný splín....* :-))
hm dávám típ...
ám cigaretu
Bravo. Chtěl bych to ovšem slyšet v plné aule a s plným nasazením.
ty vole, neposloucháš ty Záviše...?:-)*
nulové
ale s panictvím se musí vypořádat každý
neboj jednou to příjde a opravdu si zamrdáš
třeba líp jak pičus.
ach jak roztomilé..... a sem ráda, že už nejsi na válečné stezce... :-))
To byl vstřítsssný krok. Teď musíš vstoupit.
To je zajmavý, že když to nevysvětlim já, tak se do mě všichni hned pustíte...ale Pištíček má unavenou pacinku a nějak se mu nechce, tak se přece nebude přepínat...nemám Vás rád :o)
Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny
zde, v Etickém kodexu klubu.
tedy dobře, šecko za vás.... grrrr.....
Pišto jako jedule? :-))
Zboro, já ho nechtěla eště dráždit, už tak se omezuje na tři slova a nesmyslně blábolí vo: ať žiju já!
:-))
Zborouchu, nekušni... :)
Kytka: Klíďo :)
Takže už je to v klidu, Pišta se nezlobí, kytku nemusím vracet... :-)) tralala... a to já neměla ponděliska ráda... :-))
Já se nedivim...si nás všechny velmi ranila svým odchodem :o( Nejvíc Pištu...vůbec nemluví...a úplně ztratil chuť do života.
Zboro, tos něměl říkat. Já to tajil....
Ach jo..... dyť je to jenom nick.... si připadám, jak dybych někoho zabila, eště chvilku a fakt se vrátím... jako vozdoba, no...
je mi z vás smutno...
Ty, kytka, víš, co to je "maniodepresivní psychóza" ? To tvoje střídání veselých a trudných stavů.... Možná bych se zamyslel, být tebou. Bacit to může každýho, nejni to nižádná hanba - a většinou na to stačí pár tabletek a trocha času.
:-))) no jo, když já nemůžu bejt veselá, když jste smutní.... sem byla veselá, než mi Zbora a Ty napsal ty věty.... chjo.... no jo, no, se zamyslím.... ale nevím, jestli to pomůže....
dobře, tak já už budu furt veselá... stačí takto? Heleď, si mi říkal, že nemám myslet... :-)
na blbosti, no jo no... sem prostě kytka, čili flóra no... :-))
Pišto, úsměv...:-)) já se vrátím... tedy... :-)
tak prolog je fakt narez;))
ale upozorňuju, že je to naposled a jen kvůli Tobě, Zboroušovi a altovi.... tedy hlavní díl na tom máš Ty... !!
Bóóóže muj konečně!!!! Vítej zpátky, nehodná dcero! :)))
dcero? ech.... no ano tati.... se tak koukám, mám víc taťků než čehokoliv jiného... .-))
Ano, kolik třešní, tolik višní. :))
Pišto, máš štěstí, že o blbostech nepřemýšlím.... :-)) bych z toho vyvodila i důsledky... :-))
vidíš devi, jsem jako ORbit bez cukru, vydržím dlouho, tak dlouho, tak báječně dlouho.
pišta: je mi víceméně ctí, že se mé dílo může stát součástí tak prominentního klubu, jako je ten váš. Upřimně doufám, že získám onu zlatou plaketu, o níž tak krásně mluvíš na úvodní straně klubu. Rozhodl jsem se totiž, že očistím jméno fecalpoesie od nánosů všch možných exkrementů a tak ji přivedu zpět do svět intelektuálního bohatství a přirozené lyryky.
Moc si věříš.... Vykalkulovaná dílka neomylně odhalíme, a pozásluze potrestáme emnicí....
Mi to připomíná texty od Isacaarum...všechny:-)*
Koukám, že P.T. klub už zasáhl.
Hustýý!
Já myslím, že Kytčin souhlas můžeme vzít f podas, čili řadím. A neb je to výjimečně debilní dílo, ani to nebudu vysvětlovat.
tak tohle má štávu, dnes nejlepší dílo po chroustoválce TIP
podivuhodně dlouho, Lyryk asi heká při manželských povinnostech :) takže tu je do minuty
hehe.... povolávám rychlou rotu, s dovolením... :-))
avi
avi
a si to pošlete dál... :-)
klipe.....:-))) Ty si taky bonzovač.... ale Tě stejně asik mám to..... no, seš milej a díky... :-))
btw: spíše čarodějnice.... :-)
Míšo...... nechat mě? To se dělá? :-)) mě snad sledujete bo co.... :-))
kyťulko: jsem nevěděl, že to je tajné :)
klipe: nejni.... :-))) tento nick tajný nejni... :-)) další áno... :-))
kytko a ty další jsou? :)
hehe... hledej šmudlo... :-)) ale je fakt, že nevím proč, ale přitahuju furt Ty samé lidičky, ho asik smáznu, no... :-))
a teď mizím.... zatím papa... :-))