Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChrousti ala scarabeus
Autor
Elin
Ingredience:
Bramborové těsto
1 vejce
1 tvaroh měkký
pinta vody
něco slunečnicového oleje
CD Divoký Bill
Video Mňága - Happy End
Mírná kocovina po bílém víně a bolest v jakémsi svalu na šíji.
Postup:
Nejdřív se musíte probudit okolo půl jedenácté. V hlavě musíte mírně cítit včerejší bílé víno, v šíji přeleženej sval, mít hroznou chuť na turka a skouknout Happy End - a dost se při tom bavit (nezapomeňte se hlasitě smát, ať všichni sousedi vědí, že budete dělat chrousty - a nebo raději ne, aby vás nepřišli vyjíst, tu lahůdku si nemůže nikdo nechat ujít). A vy si nenechte ujít ani titulky - takový "Ananas - Petr Fiala" je boží odvaz. Potom si pustíte přepálenýho Billa a jste připraveni hňácat chrousti.
Do misky dáte pintu vody, v ní rozšleháte vejce a vsypete bramborové těsto made in Byšice. Hňácáte a hňácáte, až uhňácáte šišku jako velký knedlík, širokou jak paži malého pážete. Potom odkrajujete plátky široké asi 1,5 cm (Viktore, odpusť), nožem do nich vtisknete mřížku, až původně hladký krovky vypadaj jako vrubovec, trilobit čí robě v poviánu a chrousta na oleji, který je rozpálen pochopitelně na pánvičce, raději než přímo na plotýnce, smažíte.
Jezte hned, ať nejsou studený. Studený nejsou už tak dobrý.