Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTRNKY - BRNKY til _JiKo_ og spol.
14. 11. 2000
0
0
1545
Autor
MaxipesFik28
Chválím zdejší TRNKY - BRNKY
nebo je to DIKOBRAZ ?
Po přečtení některejch dílek
zhulenej jsem pod vobraz
Na mozek některejm umění leze
dejchá na mě z nich zima
hlídají si svoje teze
chybí jim však člověčina
Čichám člověčinu... ale z které strany??? Z té maximálně psí - ne z té to není. Je to z -áááá-
z té Jičí a spol. Ta se totiž snaží něco připodotknout i k těm desetiletým. A nákladní ironie je ouplně ten nej termín, co jsi mohl vymyslet - jsi holt makovička, máku :c)
Přišel, viděl, pokrčil rameny, pokýval hlavou a odcházel ... a v tom si všiml že je slavný, jenže ta sláva mu stoupla do hlavy ... začal se vzdalovat lidem ... přestal být člověkem...
ps: ironií proti osobním invektivám !
Správně, raději invekcí za nákladní ironie !! :-)
Fiku, lidi tady píšou i pod všelicos horšího než pod psy, hlavu vzhůru. Stejně si myslím, že nejsi poetický naschvál, že je to tvůj záměr. Ale ten obsah mi přišel zbytečně nepřátelský, já nevím, já bych bral tu kritiku tady spíš jako možnost si povídat než jako rozsudky a následné protesty.
No to mi nepřijde moc férový tohle napsat jenom proto že si _JiKo_ a spol. dovolí říct svůj názor... Četl si od něj vůbec něco? Rozhodně nepíše podle tezí, rozhodně mu nechybí člověčina, aspoň pokaváde mohu já soudit...
z toho dejchaj trnky, proč ne
jenže... chybí poetika