Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČTENÍ V TÝNSKÉ 14. 2. 2005
09. 02. 2005
2
0
9999
Autor
drfaust
Za kulturní internetový magazín www.TOTEM.cz si dovoluji co nejsrdečněji pozvat všechny zájemce z řad písmáka na další díl autorského čtení v Týnské literární kavárně v Praze, který se uskuteční v pondělí 14. 2. 2005 od 19 h. Potěší mě, pokud mi dáte předem vědět, zda se chystáte přijít. Děkuji.
Adresa místa konání: Týnská 630/6, 110 00 Praha 1
Váš Johanes Doctor Faust :)
Tak zkouška rozhlasu, bylo mi sděleno, že nedošlo avi na fotky z Týnský, tak to zkouším ještě jednou...
Sn_vojáček
17. 02. 2005
Odkaz na minireportáž z Týnské plus odkaz na MPospovyfotky z akce
...za pořadatele váš Johanes Doctor Faust.
avi všem
avi jsem poslal všem...
tedy abys rozuměl, všem kteří četli upoutávku... kdybych měl vypsat těch asi 35 lidí, co tam byli, tak bych se upsal... takže jsem to jen překopíroval do kolonky pro avi...
Rád bych něco přečetl, ale nejsem si jist, jestli se mi podaří uvolnit včas z práce. Tak jestli to půjde, tak někde na konci, prosím.
Pokusím se přijít. Se čtením nevím -- kolik asi je lidí v plánu? Bude to na valentýnské téma? :-)
chjo .. škoda, že pondělí - někdy bych taky rád přijel, mrknul a třebas aj něco přečet .. :-)
Hele pozorovateli, čtu Tě rád, ale servírky, který na mě zamilovaně koukaj laskavě nech mně.
Jasný? Dík .o)
Sn_vojáček
11. 02. 2005Sn_vojáček
11. 02. 2005
drfauste: je možný, že dorazím asi až v 20:00, ale dorazím určitě... něco důležitýho mi do toho vlezlo - uteču odtamtuď dřív.
takže mne v seznamu čtenářů hoď někam spíš k závěru, kdybych nepřišel v sedm
aha, tak já myslel jinou... tu, co jsme ji potkali v Pidivadle... tam byla jedna holka, na kterou sem koukal a pořád dumal, odkud ji znám.... a pak se z toho vyklubala barmanka, která nás obsluhovala minule i předminule... a dokonce i při mé poslední návštěvě v Týnské:))
ale ta tvoje tam asi nebude...
pozorovatel
10. 02. 2005
ta z Pidivadla? Tak ta tam (v Pidivadle) byla náhodou... bydlí totiž v Letohradský... a byla tam se svým mužem/přítelem... a říkala, že je momentálně na mateřský a že to má jako brigádu...
hele pozorovateli neser a prijd jo?§ takze urcite te nekdo bude cist, ale ja ne, kdyz nectu ani sebe tak prijdes???"!!!!
pozorovatel
10. 02. 2005
napis ji ja nevim, ja ji taky napisu a uvidime, ale to jo napis ji a prijd
Augustin_Šípek
10. 02. 2005
Já též dorazím a kdyžtak bych i zkusil něco málo přečíst...ale jedině, když budu moci recitovati po Klipovi, neb pokud bych zůstal nepochopen, mohl bych to vydávat také za humorný příspěvek :o))
jestli chcete, abych Vás četl, tak mi pošlete avíza na to, co chcete, abych přečetl, popřípadě zprávu se seznamem :) nemůžete po mně chtít, abych já dělal výběr, nebo jó? :)
no, domluvme se :)
Zbora: asi nebudu číst sebe, takže pló nebude :o)
pomíjivá: v sobotu? To zaměňuješ s nějakou jinou akcí... tohle je pravidelně 2. pondělí v měsíci.... (už několik let)... původně Salmovská, teď už přes 1/2 roku Týnská...
ja prijdu urcite...
hele a pozorovateli neser!!! koukej prijit ...a jeste makca, tu chci taky videti!!!
já tam chodím vždy a vždy hovořím o literatuře, mám ji totiž velmi ráda, přijdu tedy i tentokráte, věrna svým stereotypům staré panny, třeba mě něco zajímavého potká, již se těším:-)))))
pozorovatel
10. 02. 2005pozorovatel
10. 02. 2005pozorovatel
10. 02. 2005pozorovatel
10. 02. 2005Sn_vojáček
09. 02. 2005dítě_na_skleníku
09. 02. 2005pozorovatel
09. 02. 2005Sobí_Hnusec
09. 02. 2005pozorovatel
09. 02. 2005
Nemůžu, v Po pobývám mimo Prahu...
Přeju pěkný Valentýnský čtení v Týnský! :-)
Slůůůníčko
09. 02. 2005Slůůůníčko
09. 02. 2005
já klidně Sobího Hnusce a některé další věci od jiných prokletých říkankářů přečtu... že bych vám dal pauzu od svých věcí :o)