Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDISKUTUJME
13. 02. 2005
5
0
5666
Autor
Lyskoř
Velice by mne zajímal váš názor na problematiku tresek v Mauritánii
Děkuji..
Lyskoř a přátelé
Nenechavec
03. 05. 2005
S treskama v Mauritánii problém nemam, nemůžu se zapojit do diskuze, omlouvám se :o)
já si zase myslím, že kde začíná svoboda tresek, končí ta má !!
A vlastně naopak !!
Takže jsem rozhodně pro !
Učedník_velkého_mistra
14. 02. 2005
Myslím si, že sémantická klička treska - teroristka oprávňuje k čemukoli, i kdybychom jim tu svobodu měli sevírovat kulkou skrzevá spodinu lební ;o))))
Olé
m.
....příliš nebezpečné a ožehavé téma..radši počkám, až se vyjádří ještě někdo z vážené redakce, abych neulít´....ale koncept už uložil jsem mezi "oblíébené"...Lyskoř, Ty víš, že pro Tebe mám slabosť...
Nicollette
13. 02. 2005
No jo.. Ale bojovníci za možnost pohybu tresek v mezinárodních vodách opět uspěli.. Jestli to tak půjde dál, tak za chvíli budou v Maurtánii i kapři...
Všechno to začalo svobodou kamzíků v Kazakstánu..
Taky bych to požral...
závojnatka
13. 02. 2005Zlý_wětry_vod_řeky
13. 02. 2005
To sice ano... Ale ze soukromých důvodů mne zajímá co si myslíte o Mauritánských Treskách...
No žáby z rodu Mataku se na pobřeží slonoviny také rozmnožují nějak rychlke nemyslíš?
Zlý_wětry_vod_řeky
13. 02. 2005
kurvy!
Nebo králici v astrálii.. A tak bychom mohli pokračovat do nekonečna..
Zlý_wětry_vod_řeky
13. 02. 2005Zlý_wětry_vod_řeky
13. 02. 2005
Jde samozřejmě o nechutné potlačování práv tresek. Jejich masové zabíjení je nepochopitelně přehlíženo a na celý problém se, ve stínu takových banalit jako tsunami, či různé války, zapomíná. Velmi smutná záležitost. A to si říkáme vyspělá civilizace! Pche!
Pravda...
V maurtitánských vodách ze zabíjejí nejvíce... Proto jim tam zakážeme vstup čímž pak zmenšíme jejich úmrtnost.. Myslím to v dobrém.. Je to jen pro jejich dobro...
Nejdříve se s touto problematikou musím blíže seznámit, utvořit si názor ... Jednou se sem vrátím.
dítě_na_skleníku
13. 02. 2005
mě chutnaj jejich játra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!