Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDívenka jež ve snech se vždy vrací
15. 02. 2005
0
0
2290
Autor
Aiscis
Dívenka, jež ve snech se vždy vrací. Snad pro pocit bezpečí, prstíky tisknou chladnou ruku. Z neznalosti nebrečí, jen sedí ohlušena absencí hluku. Chlad a modř nechá nepovšimnutu, odmítá výzvy k útěku. Je sama a přeci odmítá samotu, beze všeho, jen nepustit ruku. Oči co nevidí,ústa mlčící, ruka co netiskne, a síla malých prstíků se ztrácí. Cizí ruka co bez dovolení do tmy nese dívenku, jenž ve snech se vždy vrací. Za sebou jenom stejnou smrt nechává, a ruku co navždy bude dusit. Od dneška vždy, když dívka usíná, vzpomíná na chladný, modrý dotyk. Stíny tančí nad postelí usínající, v divokém tanci jiskří jim oči. A nikdo neslyší oběť plačící, se smíchem stíny se rychleji točí. Šeptají stíny temnotu v temnotě, strach slova vpaluje v mysl dívčí. Naslouchá, ta ztracena v samotě, vzdala vše, už více nekřičí. Krok za krokem, dle plánu stínů, smrt za smrtí, chlad s modří. Život bez zlých, temných snů, rukou její umírají ti chrabří. Nepolapitelná je, když kráčí podobna smrti. A noc ji skryje, když stínům dar dále platí.
TimGebbers
12. 01. 2006
no,tak tady sem trošku v rozpacích z toho,jestli se mi to strasne líbí,nebo strasne nelíbí....
bych prosila:
dívenka, jež
a k básni: nevím, jestli pokulhává obsah za formou, či forma za obsahem... :-(